Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי שלום חברים , אשמח לדעת כיצד להחליף שמן הגה בפורד פוקוס MK2 2008

 

האם יש בורג ? או שפשוט פותחים בנד במיכל שמן הגה ומרוקנים .

 

תודה לעוזרים

יפני זה הכי אחי

פורסם

יש שלוש אפשרויות - כל ההחלפות כאשר המנוע קר - שמן ההגה מאוד חם.

 

א - אני מעדיף לשאוב עם מזרק גדול את השמן מהמיכל - ולמלא שמן חדש.

להניע את הרכב ל 5 שניות - ושוב לשאוב את השמן מהמיכל - ולמלא שמן חדש.. וזהו.

 

כך החלפנו בערך כמחצית מהשמן במערכת - כלל השמן במערכת כ 0.7-1.0 ליטר.

השמן החדש בד"כ בתחילה קצת דליל ולא סמיך, ולכן אני מעדיף לא להחליף הכל.

במידה ומחליפים הרבה או את כל השמן - ויש רעשים.

 

יש תוסף לצמיגות ושיפור נוזל ממסרה אוטומטית ושמן הידראולי.

- תכשיר לשיפור שמן ממסרה אוטומטית ATC PLUS -

http://www.petrotech.co.il/%D7%AA%D7...D7%AA-ATC-PLUS

שואבים כ 0.2 ליטר מהמיכל של שמן ההגה - ומוסיפים את התוסף, ובד"כ הכל מסתדר.

 

ב - לבצע זאת עם שני אנשים לפחות, ולמשך כ 5-10 שניות, בזמן הזה יוצא כמעט כל השמן הישן.

 

מנתקים את צינור החזרת השמן למיכל - מניעים את המנוע והשמן יוצא מצינור ההחזרה.

צריך להכניס את צינור החזרת השמן היוצא - למיכל ריק של שמן ישן.

צריך להיזהר - ולמלא שמן למיכל כל הזמן , בזמן שהשמן יוצא מהצינור.

 

 

ג - פטנט נוסף שראיתי - מרוקנים דרך צינור החזרת השמן - אבל הוא נשאר מחובר למיכל.

 

לתוך צינור החזרת השמן המחובר למיכל - הכניסו צינור בקוטר יותר קטן דרך המיכל.

הצינור מגומי מיוחד חצי קשיח וגמיש מחומר מחושל להידראוליקה.

 

הניעו את המנוע - והשמן יצא דרך הצינור - צריך להיות אלופים עם ניסיון בנושא.

הם אמרו כי בפעמים הראשונות עף עליהם ועל המנוע שמן, עד שלמדו איך לעשות זאת.

אח"כ חשבתי איך הם עשו זאת.

כנראה הם הכניסו את הצינור לתוך הצינור השני, ועם בנד סגרו מלמעלה בלחיצה את שני הצינורות.

שני הצינורות מגומי מיוחד, וקצת גמישים ונלחצים - זה מסוכן .. אבל מעניין.

 

אני מעדיף את שיטת ההחלפה של סעיף א' .

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...