Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקציב של 30-40K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מיני/סופר-מיני

 

אני רוצה להתקדם מהפג'ו 107 2012, הרכב צריך להיות אוטומטי - פלנטרי, גיר רציף או רובוטי כפול מצמדים.

רק לא רובוטי חד-מצמדי.

ועדיף שיהיה עם צילינדר רביעי.

 

זה מה שחשוב לי פחות או יותר:

1. זול יחסית לאחזקה

2. צריכת דלק סבירה 1/15 משולב ומעלה. גם 1/14 יתקבל בברכה.

3. נוחות נסיעה טובה והרגשה של יציבות על הכביש.

4. בידוד רעשים טוב/סביר (לא אכפת לי להשקיע קצת בבידוד המכסה המנוע והוספת דלתות בגומיות כמו שעשיתי בפיגו', אבל אני לא אתחיל לפרק חצי אוטו בשביל זה...)

5. בטיחות

 

ממה שראיתי, בתקציב הזה אין הרבה אפשרויות.

השאלה עד כמה ניסאן מיקרה או מיצובישי ספייסטאר היוצאת יהוו עבורי התקדמות.

פיאט 500 ירדה מהפרק, בעיקר בגלל הגיר הרובוטי אלא אם כן אחליט שהוא בסדר.

פורסם

מבחינת הדלק הספייס שם, אבל אם אתה נוהג בבכביש מפותל לספייס יש זווית גילגול גדולה.

מבחינת יציבות אני עם הספייס כבר 3 שנים לא מרגיש בעיה כלשהי וגם לא אישתי שהיא הנהגת העיקרית ודווקא כן נוסעת באזור הררי מפותל.

אבל כיול המתלים שלה לא הכי מוצלח, בעיר היא רכה וסופגת טוב בכביש פותל אתה משלם את המחיר.

המנוע רועש במיוחד במאמץ וסך הכול הבידוד לא מוצלח אלא אם זה בשיוט שאז המנוע נמצא על סלד נמוך מה שתורם לצריכת דלק טובה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

מאיזו בחינה ?

עם הפג'ו דווקא בפיתולים אני מסתדר מעולה. (הכיול שלה הוא יחסית נוקשה)

איך היא מבחינת הכיוונונים של הכיסא וההגה? (בפג'ו אי אפשר לכוון גובה ואין כיוון של ההגה לעומק)

 

המנוע מרעיש במאמץ כמו הפג'ו +/-?

איך היא מבחינת רעשי כביש ורעשי רוח? (רעשי רוח אפשר לשפר יחסית בקלות...)

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

גם בספייס אין כיוון הגה לעומק, אתה יכול לשנותאת זווית המסעד אבל אין כיוון גובה למושב.

רעשי רוח סבירים וכביש סבירים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

ידני פחות.

מעדיף אוטומט

אולי יהיה נכון לחכות 1-2 שנים עד שהמחירים יצנחו עוד, ואולי אפילו לקנות דגמים חדשים יותר.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

תנסה לחפש קליאו מ-2013, הן מעל התקציב באופן עקרוני, אבל במצב השוק הנוכחי הכל יכול להיות.

 

למשל זו: http://yad2.co.il/s/c/dwb778

 

נסעה קצת הרבה (אבל לא נורא, 85), מבקשים עליה 45. אני כמובן לא מכיר את הרכב הספציפי, אולי הוא עבר תאונה או משהו.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

תנסה גם פיקנטו אוטומטית 1.2 - צריכת הדלק מאוד קרובה למה שאתה מבקש אבל כל השאר קיים שם.

 

הרכב נוח, שקט מהותית מזה שאתה נוהג בו כרגע.

אמין מאוד וסה"כ יש אחריות ל7 שנים שזה גם שווה משהו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
תנסה גם פיקנטו אוטומטית 1.2 - צריכת הדלק מאוד קרובה למה שאתה מבקש אבל כל השאר קיים שם.

 

הרכב נוח, שקט מהותית מזה שאתה נוהג בו כרגע.

אמין מאוד וסה"כ יש אחריות ל7 שנים שזה גם שווה משהו.

 

לאמי יש אותה.

בהחלט מרגישה יותר "רכב".

לא מצטיינת בבידוד רעשים במיוחד, אבל בהשוואה ל107 זה עולם אחר.

בצריכת הדלק היא בכלל לא מצטיינת 1/12 במקרה הטוב.

מבחינת הנאה מנהיגה - דווקא אני נהנה יותר מה-107

לגבי נוחות, איבזור וכל השאר הפיקנטו לוקחת.

פורסם

אחד החיסרונות שבעלי הרכב מדווחים מאז שהרכב יצא זאת צריכה דלק לא טובה של הגירסה האוטומטית.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...