Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיס-המלצה ענקית על מורשה מאזדה פורד


mIkE_LiToRiS
שימו לב! השרשור הזה בן 2454 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה שאתה עושה עכשיו הרבה יותר גרוע מצעקות במוסך, אתה צועק בכיכר העיר.

 

לא ראיתי שיצאת והתרעת נגד זעקותיו של עוזי עזרתי בכיכר בשרשור TCT ושם אוהו איזה צעקות היו, גם פה וגם בפייסבוק .

אשמח לדעת מדוע.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי mIkE_LiToRiS

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יתחבר לאנשים הנפלאים האלה וילמד ;)

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

 

אני יודע לעשות כמעט הכל בעצמי אבל בוחר ללכת למוסך ולקנות זמן של מישהו אחר שיעשה את הדברים במקומי. כשאותו מישהו מבקש x עבור y אז אני מצפה לקבל בדיוק h ולשלם בדיוק x. לא ליד ולא בערך. אם הוא לא מסוגל או לא משתלם לו שידרוש פי 3 או שישלח אותי לחפש. אין שום סיטואציה שיגידו משהו אחד ויעשו משהו אחר.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לסיכום:

 

סבבה, איחרתי. אבל הם לא עובדים בהתנדבות וגם לא עושים לי טובה - אני משלם כסף.

 

אז אוקיי, אם איחרתי בקצת, ואם עדיין אפשר לקבל אותי, שיועץ השירות יגיד לי מה קורה: "איחרת, אבל לא נורא, נוכל לקבל בעוד חצי שעה/שעה/שעתיים". מקובל לגמרי וגם הייתי ממתין 4 שעות אם הייתי מיודע מראש.

 

משם אני יכול להחליט אם זה מתאים לי או לא. ואם כן ומדובר על שעתיים, אז אני לא חייב לשבת במוסך ולהתייבש שעתיים.

 

בנוגע לחבר שבא לעשות טיפול אחריי: אם הוא לא היה מתעצבן ולוקח את המפתחות של הרכב, כעבור שעה המתנה, גם הוא היה מחכה שעתיים פלוס.

 

והנה, ברגע שהוא בא ללכת, הפלא ופלא,פתאום זה הסתדר, אז שלא יספרו לכם סיפורים.

 

ושוב, הקטע עם הבלמים לא מקובל. אני לא נכנס לדיון על מילימטרים, אבל היה ועודנו יש מספיק בשר ברפידה. המוסכניק שיקר לי בפרצוף, לא הציע להחליף כי אולי אין מספיק עד הטיפול הבא (ולא נראה לי שזה המקרה פה ממילא) אלא שיקר, פשוטו כמשמעו. זה לא מקובל בשום אופן בשום מקום.

 

מעבר לכך, כל הגמגומים של הנהג שלהם שמקומו בבית אבות ולא במוסך גם לא לעניין. בכלל בכלל לא לעניין.

 

חוסר מקצועיות בהתנהלות מול לקוח מבחינתו של יועץ השירות, חוסר יכולת מוטורית בסיסית של נהג, חוסר מקצועיות של מנהל העבודה שלא ידע להבחין שהפילטר כן מתאים לרכב ומכונאי שקרן שניסה לדחוף לי חלקים שלא צריך.

 

עכשיו אתם תחליטו אם להגיע לשם לטיפול או לא.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אוקיי, אם איחרתי בקצת, ואם עדיין אפשר לקבל אותי, שיועץ השירות יגיד לי מה קורה: "איחרת, אבל לא נורא, נוכל לקבל בעוד חצי שעה/שעה/שעתיים". מקובל לגמרי וגם הייתי ממתין 4 שעות אם הייתי מיודע מראש.

 

 

כתבתי לך, מוסך לא מתכנן עבודה מתוך כוונה שאתה תהיה שם כל הזמן שמטפלים ברכב, כך שהוא יוציא אותך לדרכך במהירות האפשרית. מוסך בנוי להשלים את הטיפול ברכב באותו היום.

 

זה שאתה רוצה לחכות לרכב, זו זכותך, אבל המוסך לא צריך להתחשב בזה.

 

 

עכשיו אתם תחליטו אם להגיע לשם לטיפול או לא.

 

ברור שלא.

מוסך שמרשה ללקוחות לתמרן רכבים במקום העובדים, בסביבת העבודה, ולשבת לעובדים על הראש... ברור שהוא לא מקצועי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר, בכל המוסכים שהייתי בהם עד שישי האחרון, היה נראה כאילו המוסך מנסה לסיים טיפול ברכב כמה שיותר מהר על מנת לקבל עוד רכבים באותו היום ולעשות יותר כסף.

 

כנראה שזה מוסך עם שיטת עבודה חדשנית שלא רוצה להרוויח.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שרכבי ליסיניג מספקים לו מספיק עבודה.

הרי אמרת בהתחלה של הפקידה שלחה אותך לבחור שמטפל בלוקוחות פרטיים(רואה קראתי את ההודעה הראשונה שלך).

בתכל"ס ברגע זה קו אדום שהייתה צריך לראות,לפני הפילטר והבלמים.

אחד הסיבות שלא איימו שיתריעו למשרד התחבורה על מצב הרפידות "האיום" של הרפידות שלך גם קו אדום (בשם הבטיחות).

אני מדגיש רפידות זה כסף קל (לכווץ קליפר ושתי ברגים) בעוד בדגם כמו שלך שכנראה עולות לא קצת.

המוסך הזה לא איכותי אבל גם אתה לא לקוח מושלם.

 

מה מנע ממך בכל שלב להגיד להם תורידו את הרכב מהליפט ולנסוע משם?

הרי אם הייתה בא לפורום עם שרשרור של דיס המלצה בלי לעשות טיפול היה לך קהל יותר סימפטי פה.

לשחק את עצמך קורבן הכי קל והכי ישראלי שיש במקום לעמוד על שלך.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע חבר, עם כל הרצון הטוב, 90% ממה שאתה כותב אי אפשר להבין (שגיאות כתיב, מחסור בסימני פיסוק וכו׳). מה הקשר למשרד התחבורה עכשיו?

 

ושוב, אבקש ממך להגיב לגופו של עניין ולא לגופו של גולש, זה כבר נהיה אבסורד שאתה מחפש לנגח אותי באופן אישי למרות שאינך מכיר אותי כלל. אף אחד לא אמר שאני מושלם (למרות שכן, בתור לקוח במקרה הזה הייתי מושלם-לא צעקתי, לא קיללתי, לא דרשתי הנחות ולא דרשתי לראות את מנהל המוסך.כלום,נאדה.) וקורבן? הצחקת. איפה ראית שכתבתי אפילו אזכור למילה הזאת?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ראיתי שיצאת והתרעת נגד זעקותיו של עוזי עזרתי בכיכר בשרשור TCT ושם אוהו איזה צעקות היו, גם פה וגם בפייסבוק .

אשמח לדעת מדוע.

 

כי לעוזי יש בעיה מכאנית ברכב עם ק"מ נמוך והוא צועק בכל מדיה אפשרית, בכדי לקבל את מה (שדעתו מגיע לו)

 

במקרה שלך לא קרה שום שדורש התייחסות מיוחדת, אולי לא קיבלת שירות יוצא דופן לטובה, אבל גם לא שום דבר שמצריך פתיחת שרשור של "דיס המלצה ענקית".

 

באופן אישי במקומך (ובמקום עוזי) הייתי מתנהג אחרת, אבל כל אחד והתנהגותו הוא.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התכוונת שלדעתך לא קרה שום דבר שדורש התייחסות מיוחדת, אבל כנראה אתה סבבה עם שקרים וחוסר מקצועיות במוסך מורשה. כל אחד והסטנדרטים שלו לשירותיות כנראה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הכבוד שלך תשמור לעצמך. על סמך מה בדיוק אתה אומר שאני סיוט של לקוח? אתה חושב שצעקתי שם? שעשיתי בלאגן? דרשתי הנחות? לא לא ולא. חיכיתי שעתיים על כלום, עשיתי טיפול, שילמתי, אמרתי תודה ויצאתי, בשקט בשקט.

 

אם מבחינתך זה סבבה שאתה מחכה שעתיים סתם, לחוות שירות לא מקצועי בלשון המעטה ולקבל שקרים ממכונאי וכל זה במוסך מורשה, אז כן, צודק לא קרה שום דבר נורא.

 

לא מתכוון להיכנס איתך לויכוח, אם הייתי חושב שיש טעם או שתבין איפה טעית הייתי מתאמץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אויש, איזו באסה לי. מזל שאין לי עניין בדעה שלך, ככה שזה win win situation.

להבא, כדי שאולי מישהו יתייחס אליך ברצינות,תנסה להגיב לגופו של עניין ולא להתחיל תגובה ב״נראה לי שאתה סיוט של לקוח״ כשאין לך מושג קלוש מי אני ומה אני.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי mIkE_LiToRiS

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח השרשור , יש לנו רכב דומה. יש מוסך שממוקם מרחק נסיעה של 5 דק' ממני בזחילה איטית. בכל מקרה אני מעדיף לנסוע למוסך שמרוחק ממני וזה למה ? כי במוסך הקרוב אלי שביקשתי לבדוק אם חסר לי שמן, הגיע ילד בן 19 בלחץ שמוציא את המדיד ואומר לי הכל סבבה , אין צורך להוסיף. אפילו אחד שאין לו מושג כמוני יודע שלא בודקים שמן במדיד כאשר המנוע חם. אמרתי ניחא נעזוב את זה וביקשתי שיחליפו לי סוללה לשלט. כמובן שפתחו את השלט עם מברג ועשו שריטות רציניות במקום לפתוח בעדינות. מקום כזה שלא מכבד רכוש בסיסי לא ראוי לכסף שלי. לעומת זאת במוסך שאני מטפל אני מוודא מראש שהם יודעים שזה מנוע אקובוסט. (תמיד מצחיק אותי התגובה שלהם כשהם רואים שזה גיר ידני, כאילו ראו שביבי מגיע למוסך). בכל מקרה , אני למוסך הזה במקומך לא חוזר שוב.

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב,בקשר לחוויה "הנוראית" שעברת במוסך הסתכלתי בבוקר על המצלמות ומה שראיתי לנכון זה כך:

 

1.הוזמנת בשעה 7.30 בפועל הגעת בשעה 8:22 למוסך ונפתח כרטיס בשעה 8:27.

2.פירקו גלגל אחורי שמאל ולא ימין אז נא לציין את העובדות הנכונות.

3.הרכב נכנס לעבודה בשעה 9:42 ויצא ב10:08.

4.לגבי זה שלא הצליחו להניע את הרכב שלך אולי כי נתת קוד לא נכון,את האופציה הזאת לא העלת בדעתך.

5.הוסבר לך שבגלל האיחור שלך למוסך לא יכולנו לתת לך זמן משוער לכניסת הרכב למרות שהרכב נכנס יחסית די מהר ליום שישי שעמוס גם ככה.

6.לגבי החלקים שאמרת שטענו שהם לא מתאימים אנחנו מחויבים לבדוק התאמה בין החלקים.

7.הוסבר לך לא להסתובב בשטח העבודה ולא הקשבת ובכול זאת הסתובבת.

8.כל רכב ככלל שמגיע לטיפול בודקים לו את הבלמים בלי קשר לאיזה טיפול הוא הגיע.

9.ולגבי זה שאתה טוען שהעובד שאל אותך מה צריך לעשות זה סתם ברבורים העובד לא שאל מה עושים כי יש לו כרטיס עבודה וקיבל הנחיות מדויקות מיועץ השירות.

10.לגבי הדיסקיות בלם אח' עובי דיסקית חדשה זה 9.8 מ"מ ולא על פי טענתך 2-3 ס"מ .

 

 

בברכה,

מרכז שירות רז ודודי מורשה פורד מאזדה,

טירת הכרמל .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי קשר למה שהיה, שאפו על המצלמות! לא דבר טריויאלי במאה ה-21 במוסכים מורשים מסתבר... במוסך הונדה איילנד סנטר בתל אביב זה לא קיים. כאשר שרטו לי חצי גג בטיפול שיגרתי וביקשתי לראות מצלמות, בעל הבית הפתיע אותי שאין לו מצלמות במוסך.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב,בקשר לחוויה "הנוראית" שעברת במוסך הסתכלתי בבוקר על המצלמות ומה שראיתי לנכון זה כך:

 

1.הוזמנת בשעה 7.30 בפועל הגעת בשעה 8:22 למוסך ונפתח כרטיס בשעה 8:27.

2.פירקו גלגל אחורי שמאל ולא ימין אז נא לציין את העובדות הנכונות.

3.הרכב נכנס לעבודה בשעה 9:42 ויצא ב10:08.

4.לגבי זה שלא הצליחו להניע את הרכב שלך אולי כי נתת קוד לא נכון,את האופציה הזאת לא העלת בדעתך.

5.הוסבר לך שבגלל האיחור שלך למוסך לא יכולנו לתת לך זמן משוער לכניסת הרכב למרות שהרכב נכנס יחסית די מהר ליום שישי שעמוס גם ככה.

6.לגבי החלקים שאמרת שטענו שהם לא מתאימים אנחנו מחויבים לבדוק התאמה בין החלקים.

7.הוסבר לך לא להסתובב בשטח העבודה ולא הקשבת ובכול זאת הסתובבת.

8.כל רכב ככלל שמגיע לטיפול בודקים לו את הבלמים בלי קשר לאיזה טיפול הוא הגיע.

9.ולגבי זה שאתה טוען שהעובד שאל אותך מה צריך לעשות זה סתם ברבורים העובד לא שאל מה עושים כי יש לו כרטיס עבודה וקיבל הנחיות מדויקות מיועץ השירות.

10.לגבי הדיסקיות בלם אח' עובי דיסקית חדשה זה 9.8 מ"מ ולא על פי טענתך 2-3 ס"מ .

 

 

בברכה,

מרכז שירות רז ודודי מורשה פורד מאזדה,

טירת הכרמל .

 

זה מדהים שאתה מבקש להיצמד לעובדות, אבל בפועל ממציא דברים שלא היו.

1. הגעתי ב08:00 אבל הפקידה שלכם טרחה לדבר איתי רק ב08:20 כי לקח לה 20 דק להקליד מספר רישוי של רכב למחשב, היא לא מצאה בהוראות שלה איך עושים את זה.

2. שמאלי בסדר, זכית.

3.לא היו תלונות בנוגע למשך זמן העבודה. להיפך, אמרתי שתקתקו את זה תוך 20 דק.

4.בטח, הלקוח אשם. תיכף תגידו גם אולי שנתתי מפתח של רכב אחר? הקוד היה צמוד למפתח והיה כתוב נכון.מה עוד? הגיר לא טוב? הדוושות קרובות מדי אחת לשניה?

5. לא נכון לא הוסבר שום דבר בסגנון, אף אחד לא דיבר איתי אפילו, אז נא לא לשקר על גבי הפורום.

6.איך זה סותר? המנהל עבודה שלכם לא ידע אפילו איזה רכב זה אבל ישר קבע שהפילטר לא מתאים. חבר שעמד לידי שמע את זה אז אל תנסו אפילו להכחיש.

7.עוד שקר. אף אחד לא אמר לי מילה שעמדתי שם-לא המכונאי ולא המנהל עבודה. כמובן שאם היו מבקשים לא הייתי עומד שם.

8. וגם כל רכב שיש לו רפידות מחליפים לו בכל זאת רפידות כי אפשר ועובדים בשיטת המצליח? מצרף תמונה של הרפידות שצילמתי היום, אלה שהמכונאי שלכם טען שזה ברזל על ברזל.

9. לא, ברבורים זה מה שאתה עושה פה. במקום להבין למה לקוח שבא אליכם במיוחד מבנימינה יצא לא מרוצה וכתוצאה מכך עוד 4 חברים שלו עם מאזדה יימנעו מלהגיע אליכם, אתה כותב תגובה עם חצאי אמת במקרה הטוב.

10.לא רלוונטי, מצורפת תמונה של הרפידות.IMG_0099.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי mIkE_LiToRiS

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...