Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיס-המלצה ענקית על מורשה מאזדה פורד


mIkE_LiToRiS
שימו לב! השרשור הזה בן 2432 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא מחפש פה התנצלות, רק טיפה כבוד למישהו שאתה לא מכיר ולא היית בנעליו.

לגבי הבירה, עד שלא תנסה לא תדע (;

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בחיים לא הייתי מבולבל כל כך משרשור :o אני כבר לא יודע איזה צד צודק.

 

גרמתם לי לרצות למכור את הפורד שלי :shock: (סתם :D)

 

על פניו, אכן חווית שירות לא מושלמת. אבל הכל עניין של ציפיות וסטנדרטים.

 

יש אנשים שלא מצפים לתודעה ורמת שירות גבוהים, אך עם קצת חשדנות נמנעים מ"שיטת המצליח". ויש אנשים שלוקחים דברים בצורה יותר קשה כשהם נחשפים לדברים כאלה.

 

אני אישית, לא הייתי מתרגש כ"כ מכל מה שעבר עליך, כי חוויתי זאת במוסכים בסביבת מגוריי כל חיי. לא במכה אחת אולי אבל כל מה שציינת קרה לי לפחות פעם אחת במוסך כזה או אחר. עצוב ממש לאילו דברים אפשר להתרגל.

 

האם הקמתי קול זעקה בעקבות? לא ממש, אבל כן התרעתי בקטנה בפני חבריי ומכריי.

 

בכל מקרה, אם אלה תחושותיך אין כל פסול בלחלוק אותן עם הפורום. עם זאת, יש להישמר בהתבטאויות מכיוון שמדובר בעסק, ושיימינג (גם אם קצת בצדק) לעסק זה דבר חמור שאין להקל בו ראש, כמו כן פגיעה בפרנסה (לאו דווקא של בעל המוסך).

 

 

סתם לדוגמה, לפני כמה זמן תיארתי פה השתלשלות אירועים שקרתה לאחי עם הפוקוס שלו במוסך באשדוד שאגב יותר מגעילה משלך. לא ציינתי את שם המוסך והדגשתי זאת, אך כן ציינתי שאם מישהו סקרן לדעת יכול לפנות אליי בפרטי.

 

בכל מקרה, מה שכתבת בא מבפנים, ואני בטוח שכוונתך לא הייתה לעשות חלילה שיימינג, פשוט תחפש לך מוסך אחר. מה שהיה היה.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לשרשור באיחור, אך נראה שבהחלט יש מקום לשתף גם את הרושם שלי ממוסך רז ודודי.

 

פניתי אליהם 3 פעמים וזה מה שהיה:

 

בניסיון הראשון, לפני כמה שנים, הגעתי עם מאזדה 6 2010 וביקשתי לבצע בדיקת כיול הגה (הוא חשמלי). נאמר לי שיש להם עומס ולכן לא יוכלו לקבל אותי. לשאלתי מתי כן לא הייתה תשובה. לא התעכבתי והמשכתי למוסך אחר.

 

בניסיון השני, ממש לא מזמן, נדלקה נורת אזהרה המתריעה מפני כשל אפשרי בבלם היד (מאזדה 6 2016). הגעתי למוסך בשעה 15 וביקשתי לחבר מחשב כדי לבדוק את מהות העניין - האם סרק או שמא מדובר על תקלה אמיתית.

 

כאשר הגעתי למוסך ונכנסתי פנימה, ראיתי שלמעט איזה רכב בודד כל הליפטים פנויים. ניגשתי לקבלה ומשם ראיתי את כל העובדים יושבים בחדר הקבלה, צוחקים, מדברים וכו'. חששתי שהמוסך סגור משום מה, אך החלטתי לוודא מול הקבלה. הפקידה דווקא ענתה כי הם עובדים ושאלה מה אני צריך. לאחר שהסברתי לה את העניין היא קראה ליועץ שירות. הבחור ניגש אליי ושוב שאל מה אני צריך ולאחר שהסברתי אמר שלא ניתן לבצע זאת "היום". לא ממש הבנתי את פשר הדחייה ולכן הקשיתי עליו ושאלתי מה הבעיה לחבר מחשב ולתת לי אבחנה ראשונית. לא קיבלתי תשובה עניינית.

 

לבסוף, שאלתי מתי כן ניתן לבצע את הבדיקה, יועץ השירות ענה "בשעות מוקדמות יותר", הסתובב והלך. זהו - לך חפש מה שנקרא.

 

אם בשלב הזה אתם תוהים איך בכלל הגעתי למצב של ביקור שלישי במוסך הזה, אז אומר לכם מיד - אינכם משוגעים. גם אני החלטתי שזו עוד מוסך של דלק שעדיף לא להתקרב אליו. למרות זאת, מאחר ואני מחפש מוסך מורשה סביר של דלק באיזור חיפה-עכו ועם קצת לחץ של חברים "לכולם יש נפילות, תן להם הזדמנות נוספת" החלטתי לתת להם צ'אנס אחרון.

 

טעיתי.

 

התקשרתי למוסך על מנת לתאם טיפול 60K למאזדה 6 2016 אותה הזכרתי מקודם. נקבע תור ליום שישי בשעה 9 בבוקר. ביום שישי, בעודי בדרך למוסך, שוחחתי בטלפון עם מייק ליטוריס והבנתי ממנו שהכל מתנהל בקצב "רגוע" - הרכב שלי בטוח לא ייכנס בזמן אמרתי לעצמי ורק קיוויתי שהאיחור לא יהיה גדול. הגעתי ב-09:15.

 

אחרי שנרשמתי בקבלה ודיברתי עם יועץ השירות אשר אמר לי שהוא לא יודע מתי הרכב ייכנס לעבודה, ראיתי את כל הדברים שמייק תיאר בפוסט המקורי שלו: את חוסר המקצועיות, את הפקידה המבולבלת, את הכאוס ששורר שם, את מנהל השירות שנראה כאילו נלחם בכמה שריפות בו זמנית וכו'. כל הדברים הללו גרמו לי להתחיל להצטער שהגעתי לשם.

 

כעבור שעה ומבלי כל סימנים לכך שהרכב שלי ייכנס לעבודה בזמן הקרוב, ניגשתי לפקידת הקבלה וביקשתי את מפתחות הרכב שלי. החלטתי שדי, מה שראיתי הספיק לי והזמן גם ככה קצר ולכן הגיע הזמן להתקפל ולטפל ברכב בשבוע הבא, במקום אחר.

 

עם רגל אחת כבר בתוך האוטו הבחנתי בעובד מוסך אשר רץ לכיווני ושואל "מה הרכב צריך?". עניתי לו שהרכב כבר לא צריך כלום. העובד לא ויתר, אז הסברתי לו שהטיפול נקבע לשעה 9:00 כשמאז חלפה מעל לשעה ואין כל סימן שהרכב ייכנס לטיפול בזמן הקרוב. כן, שאלתי גם את יועץ השירות ולא הייתה לו שעה לתת לי - "ברגע שיתאפשר".

העובד שניגש אליי התברר כמנהל עבודה (או לפחות כך הבנתי) והוא אמר שיועץ השירות אינו קובע, הוא הקובע, והוא יכניס את הרכב שלי לעבודה מיד. החלטתי להמתין 5-10 דק' ואם הרכב באמת ייכנס לעבודה, אז שיעשו את הטיפול כבר.

 

יועץ השירות ניגש אליי והתנצל על היחס לו זכיתי עד לנקודה הזו והבטיח לתת הנחה. ואז, במקרה, התברר שלמרות שתיאמתי טיפול 60K (הרכב תחת אחריות יבואן) המוסך תיכנן לבצע החלפת שמן ומסנן שמן בלבד. מזל שהדבר התגלה. עוד הייתי יוצא משם אחרי טיפול שלא בוצע כשאני לא מודע לכך.

 

העבודה עצמה, יש לציין, דווקא כן בוצעה בזריזות. לא ניסו לדחוף לי רפידות שאני לא צריך - אחרי שראיתי את הניסיון הכושל לדחוף רפידות למייק, ציינתי מראש שאין לי צורך בהחלפת בלמים, שכן אלה הוחלפו זה עתה.

 

נסכם:

 

- אמנם הגעתי באיחור קל של רבע שעה, אך זה לא מצדיק עיכובים אינסופיים. לא המוסך משלם ללקוח.

- תיאמתי טיפול 60 טלפונית, ציינתי בקבלה שהגעתי לבצע טיפול 60 וגם ציינתי זאת באוזניו של יועץ השירות. עדיין, איכשהו הצליחו להבין שאני רוצה לבצע החלפת שמן בלבד. מזל שהדבר התגלה, לגמרי במקרה כמו שציינתי.

- ביקשתי מיועץ השירות לבדוק רעש מהגומיה בעת פתיחת דלק. גם זה לא בוצע עד שלא עצרתי את יועץ השירות בדרכו החוצה, לאחר שהרכב יצא מהמוסך, וביקשתי ממנו שנית לבדוק את העניין. לשמחתי, עובד מסור פתר את הבעיה בקלות - קצת סיליקון שמונע את הדבקות הגומיה של הדלת לפח הרכב.

- בלאגן מוחלט: אף אחד לא יודע מה קורה, מתי זה קורה או למה.

 

די ברור כי יצאתי מהמוסך עם תחושה לא נעימה כלל. למעשה, החלטתי שככל הנראה עדיין לא מצאתי מוסך של דלק (באיזור חיפה) אשר אני יכול להפוך למוסך קבוע.

 

בוקר טוב,בקשר לחוויה "הנוראית" שעברת במוסך הסתכלתי בבוקר על המצלמות ומה שראיתי לנכון זה כך:

 

1.הוזמנת בשעה 7.30 בפועל הגעת בשעה 8:22 למוסך ונפתח כרטיס בשעה 8:27.

2.פירקו גלגל אחורי שמאל ולא ימין אז נא לציין את העובדות הנכונות.

3.הרכב נכנס לעבודה בשעה 9:42 ויצא ב10:08.

4.לגבי זה שלא הצליחו להניע את הרכב שלך אולי כי נתת קוד לא נכון,את האופציה הזאת לא העלת בדעתך.

5.הוסבר לך שבגלל האיחור שלך למוסך לא יכולנו לתת לך זמן משוער לכניסת הרכב למרות שהרכב נכנס יחסית די מהר ליום שישי שעמוס גם ככה.

6.לגבי החלקים שאמרת שטענו שהם לא מתאימים אנחנו מחויבים לבדוק התאמה בין החלקים.

7.הוסבר לך לא להסתובב בשטח העבודה ולא הקשבת ובכול זאת הסתובבת.

8.כל רכב ככלל שמגיע לטיפול בודקים לו את הבלמים בלי קשר לאיזה טיפול הוא הגיע.

9.ולגבי זה שאתה טוען שהעובד שאל אותך מה צריך לעשות זה סתם ברבורים העובד לא שאל מה עושים כי יש לו כרטיס עבודה וקיבל הנחיות מדויקות מיועץ השירות.

10.לגבי הדיסקיות בלם אח' עובי דיסקית חדשה זה 9.8 מ"מ ולא על פי טענתך 2-3 ס"מ .

 

 

בברכה,

מרכז שירות רז ודודי מורשה פורד מאזדה,

טירת הכרמל .

 

מודה לכם על ההודעה הזו. אם אחרי כל מה שראיתי בעצמי עדיין היה לי ספק קל, כעת כבר אין לי.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על התגובה.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי mIkE_LiToRiS

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתי לציין: הגעתי עם שמן קסטרול כפי שממליץ היצרן. לא סומך על המוטוקראפט שלהם.

 

הבהרתי להם כבר בטלפון שאני מגיע עם שמן. הם ענו שהם בודקים האם השמן עומד בתקן הנדרש ואם כן אז אין שום בעיה.

 

דבר נוסף, מייק לא עשה שום מהומה במוסך. למעשה, הוא לא אמר להם מילה.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההודעה של רמי היא הסיבה למה מה שהיה הוא שיהיה.

השאיפה הזאת לבינוניות שמסריחה את כל ענף נותני השירות היא משהו שאני לא מצליח להשלים איתו וגם לא מבין למה אחרים כן.

זה שגדלת בסביבה של רמאים זה אומר שצריך לחשוב טוב טוב לפני שעושים 'שיימינג' לרמאי? כי הוא חלילה יפסיד מזה כסף?

שיחנק! מי שמרמה, גונב, מזלזל ונותן שירות חרא - לא מגיע לו להתפרנס, לא על חשבון אחרים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שמדובר פה ברמאי ולכן שיימינג במקרה הנ"ל היה לא במקום. לקוחות ממורמרים יש בכל מקום ובכל ענף.

 

אם כבר עושים שיימינג , עושים זאת כשהמקום אכן ראוי לכך ללא צל של ספק. ולכן רשמתי שאין להקל בעניין ראש.

 

זה שאני לא פותח וריד על כל פעם שאני מקבל שירות לקוי או בינוני לא אומר שזה לא חורה לי שזה קורה.

 

שים לב על אילו דברים סוג דברים הוא התלונן. על הנהג, על זה שלא זיהו חלק/את הרכב ועל זה שרצו להחליף ברקסים, וגם על זה שהוא חיכה יותר מהצפוי לאחר ספק איחור. שירות בינוני כן, ניסיון תרמית לא כ"כ. מכאן ועד ניסיון תרמית יש מרחק רב.

 

אבל זה שהוא בא עם חלקים משלו, ובאיחור (שוב אולי לא) ומצפה לקבל יחס של מלכת אנגליה, זה בסדר נכון?

 

לכל מטבע יש שני צדדים. אני לא מכיר את פותח השרשור (וחלילה לא מפקפק בסיפור שלו) אך מנגד אני גם לא מכיר את בעל המוסך ולפי התגובה שלו הסיפור המתואר בהודעה המקורית לא מדויק.

 

בכל אופן, אין בכוונתי לשנות סדרי עולם. למי שבכוחו להוביל מלחמה שכזאת כל הכבוד לו. ואני אפילו אתמוך בו מהצד.

 

במקרה הנ"ל, הייתי מוריד טון או 2 של עצבים מההודעה המקורית. אבל שוב, כל אחד ומה שהוא מרגיש. סה"כ מביע את דעתי.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וההתלהמות שלך ושל אחרים "רמאי" "גנב" "נוכל". מייצגת את ההידרדרות בשיח הישראלי.

ההתלהמות ודרדור השיח מגיעים דווקא מצידך. אולי אינך מסכים עם חלק או אפילו רוב הדברים שנכתבו, אך מכאן ועד לדרדור השיח יש מרחק.

 

סביר להניח שהפוסט המקורי נכתב בשעת כעס ואולי אילו היה נכתב כעבור יום או יומיים אז הדברים היו נכתבים בצורה יותר רגועה. אבל, התוכן שלו מדויק - הייתי שם וראיתי במו עיני.

 

למען הסר ספק, העיקר הוא תוכן הדברים ולא צורת ההגשה.

 

בכל אופן, אדם שמנסה לרמות אותך הוא רמאי וכו'.

 

למען הסר ספק 2, הקטע עם הרפידות זה רמאות לשמה. לא אולי, לא בערך, רמאות. רמאות בקנה מידה קטן, אבל בכל זאת רמאות. פשוט, קל וחד משמעי.

 

אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לדוגמא ברכב של לקוח שלא ממש מתמצא יש תקלה קטנה יחסית בטורבו (נניח קרע בצינור טורבו). לאור התנהלותם, לא הייתי מופתע לגלות שהתיקון המוצע ע"י המוסך הוא החלפת טורבו. ל

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדוגמא: "או שאתה רק זורק משפטים ללא כיסוי".

 

כפי שהסברתי לך מקודם: זכותך לא להסכים עם הדברים, אבל עצם אי הסכמתך לא הופכת את הצד השני לחסר תרבות דיון, מתלהם או כל פנינה אחרת שתרצה להדביק לו.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שמדובר פה ברמאי ולכן שיימינג במקרה הנ"ל היה לא במקום. לקוחות ממורמרים יש בכל מקום ובכל ענף.

 

אם כבר עושים שיימינג , עושים זאת כשהמקום אכן ראוי לכך ללא צל של ספק. ולכן רשמתי שאין להקל בעניין ראש.

 

זה שאני לא פותח וריד על כל פעם שאני מקבל שירות לקוי או בינוני לא אומר שזה לא חורה לי שזה קורה.

 

שים לב על אילו דברים סוג דברים הוא התלונן. על הנהג, על זה שלא זיהו חלק/את הרכב ועל זה שרצו להחליף ברקסים, וגם על זה שהוא חיכה יותר מהצפוי לאחר ספק איחור. שירות בינוני כן, ניסיון תרמית לא כ"כ. מכאן ועד ניסיון תרמית יש מרחק רב.

 

אבל זה שהוא בא עם חלקים משלו, ובאיחור (שוב אולי לא) ומצפה לקבל יחס של מלכת אנגליה, זה בסדר נכון?

 

לכל מטבע יש שני צדדים. אני לא מכיר את פותח השרשור (וחלילה לא מפקפק בסיפור שלו) אך מנגד אני גם לא מכיר את בעל המוסך ולפי התגובה שלו הסיפור המתואר בהודעה המקורית לא מדויק.

 

בכל אופן, אין בכוונתי לשנות סדרי עולם. למי שבכוחו להוביל מלחמה שכזאת כל הכבוד לו. ואני אפילו אתמוך בו מהצד.

 

במקרה הנ"ל, הייתי מוריד טון או 2 של עצבים מההודעה המקורית. אבל שוב, כל אחד ומה שהוא מרגיש. סה"כ מביע את דעתי.

 

אני בכוונה לא מתייחס לדברים הסובייקטיביים שאיש הדגדן כתב (המתנה, יחס וכו) אבל מה שנשאר צועק לשמיים מחוסר מקצועיות (לא קשה לזהות את סוג הרכב או לדעת לנהוג בו כשאתה נהג במוסך מורשה היבואן) ומרמאות לשמה (רפידות).

 

לגבי מקצועיות עוד מקבל שלפעמים יש מעידות. כולנו בני אדם וכולנו היינו חדשים פעם במקום העבודה שלנו אבל לגבי הרפידות לא מקבל תירוצים. אם הרפידות דורשות החלפה ולא דיווחתם למשרת התחבורה אתם פושעים (ואין כאן שום מקום לשיקול דעת) ואם ניסיתם להשחיל אותו ברפידות כשידעתם שלא צריך אז המצב לא פחות חמור.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...