Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיס-המלצה ענקית על מורשה מאזדה פורד


mIkE_LiToRiS
שימו לב! השרשור הזה בן 2431 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כולנו חווינו פאקים במוסכים,הבדל שכנראה במקום לגשת ולדבר אם בעל המוסך על השירות הלקויי שקיבל,על מנת שבעל המוסך יוכל לשפר את האיכות השירות.

הוא בחר ללכת ולפרסם בפורום את החוייה נוראית שעברה עליו.

 

גם לי קרה מקרה של שירות לא איכותי עם מוסך מומלץ ע"י הרבה חבריי פורום.

אני בחרתי ליידע את בעל המוסך על שירות שקיבלתי שלא היה לטעמי במקום לפרסם דיס-המלצה.

בסופו של עניין בעל המוסך הבין אותי ובדק לי את התקלה בחינם למרות שהדגשתי בפניו שאין לי בעיה לשלם על הבדיקה הנחוצה.

עד היום אני ממליץ על המוסך הזה כי לתת שירות לא מסתיים רק בסיום הטיפול .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רוצים דוגמא לחוויה נוראית?

 

לפני שנות דור בערך הכנסתי את האופל אומגה שלי לטיפול 45000 ק"מ במוסך המרכזי של היבואן (אז) ליאו גולדברג.

 

זה היה אם אינני טועה ב-3/1991 וחודשיים קודם שמתי צמיגים חדשים שהתאריך עליהם היה 31/90 (שבוע 31 של שנת 1990)

 

הרכב חזר מהטיפול עם גלגלים של רכב אחר עליהם היו מורכבים צמיגים מ-1987...

 

עקבותיהם של הגלגלים של הרכב שלי אבדו...:shock::shock::shock:

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולנו חווינו פאקים במוסכים,הבדל שכנראה במקום לגשת ולדבר אם בעל המוסך על השירות הלקויי שקיבל,על מנת שבעל המוסך יוכל לשפר את האיכות השירות.

הוא בחר ללכת ולפרסם בפורום את החוייה נוראית שעברה עליו.

 

גם לי קרה מקרה של שירות לא איכותי עם מוסך מומלץ ע"י הרבה חבריי פורום.

אני בחרתי ליידע את בעל המוסך על שירות שקיבלתי שלא היה לטעמי במקום לפרסם דיס-המלצה.

בסופו של עניין בעל המוסך הבין אותי ובדק לי את התקלה בחינם למרות שהדגשתי בפניו שאין לי בעיה לשלם על הבדיקה הנחוצה.

עד היום אני ממליץ על המוסך הזה כי לתת שירות לא מסתיים רק בסיום הטיפול .

 

מה שאותי מכעיס בהתנהלות המוסך הוא לא זמן ההמתנה ואפילו לא הנהג אלא הניסיון להשחיל רפידות. דבר כזה שנעשה עוד על ידי שכיר מראה על מדיניות שמבחינתי מייתרת כל צורך לגשת לבעל המוסך ומחייבת להזהיר אחרים. שים לב שהמוסך בתגובתו בחר להתעלתם מכך באלגנטיות של פיל בחנות חרסינה.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא בסדר עניין הרפידות,אבל לצערנו זה נורמה פסולה.

אני נוסע עד עכשיו עם רפידות של רמסה כבר 50 אלף ק"מ שמוסך כזה היה פוסל.

אני פשוט עוקב אחריי מצב הבשר שלהם כל כמה זמן.

לא מתוך חסכנות אלא פשוט מעוניין לנצל את אותם עד הסוף או לפחות להגיע איתם לטיפול הבא כל עוד זה בטיחותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מסכים איתי שפות"ש הוא יצא קצת (אבל קצת) היסטרי.

 

רוב הטיפול היה סטנדרטי ברובו

אם באמת היה בעיה בטיחות היו רושמים הערה,ושולחים התראה למשרד התחבורה.

הם הבינו שהוא עלה עליהם אז לא התעקשו.

 

עניין הפילטר הוסבר ע"י המוסך.

ההסבר באופן אישי נראה לי הגיוני, יכול להיות של מישהו אחר פחות.

 

מכיוון שאת סוגיית השינוע אי אפשר באמת לאמת כנראה שהנהג צריך רענון נהיגה על ידני ולא בית אבות.

 

כל השאר זה חמוצים קטנים שבהם הפות"ש יצא פוץ.

 

לא הייתי מביא להם דירוג עשר במקצוענים ,אבל גם לא הייתי פוסל נותן להם דירוג אחד.

ויותר מזה שיחה אישית עם בעל הבית אחריי השירות הבעייתי שקיבל הייתה יכולה לפתור את הבעיה ואותנו מחמש עמודים של נסיונות של פות"ש להוכיח שהוא לא פוץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם באמת היה בעיה בטיחות היו רושמים הערה,ושולחים התראה למשרד התחבורה.

הם הבינו שהוא עלה עליהם אז לא התעקשו.

 

 

וזה באמת נראה לך (ולחלק מהמגיבים) בסדר?

סוג של שיטת מצליח?

 

מישהו אחר שפחות מבין (שיכול להיות גם הורה \ אח של כל אחד מאיתנו) מקבל את האמירה של עובד המוסך ומחליף רפידות וסתם מבזבז כסף.

 

למה אתם מתייחסים לזה בכזו סלחנות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין בזה שום סלחנות אני פשוט מראש עושה ש"ב.

 

פעם גיליתי שחברת פלאפון עשתה קומבינה על אימא שלי.

התקשרתי אליהם להתלונן ולבקש שיחזירו את הכסף.

אתה יודע מה הנציגה אמרה?

שזה אשמתי שלא דאגתי לבדוק כמה היא משלמת וכמה מזה תשלומיי סרק.

בעקרון היא צדקה, לו הייתי בודק הייתי חוסך לאימא שלי 500 ש"ח.

 

לעניין הרפידות הנ"ל על מנת לבטל את שיטת המצליח צריך רק ליידע את הגורמים הרלוונטים שאחראים על תחום המוסכים או לתבוע מוסך שבאמת מנסה כל פעם מחדש בשיטת המצליח ע"י לקוחות סמויים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה באמת נראה לך (ולחלק מהמגיבים) בסדר?

סוג של שיטת מצליח?

 

מישהו אחר שפחות מבין (שיכול להיות גם הורה \ אח של כל אחד מאיתנו) מקבל את האמירה של עובד המוסך ומחליף רפידות וסתם מבזבז כסף.

 

למה אתם מתייחסים לזה בכזו סלחנות?

 

זו מחלה של כל כך הרבה מוסכים בארץ, שאנחנו כבר עייפים מלהתעסק בזה. כמו שרשמו - עושים שיעורי בית לפני המבחן.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק מה ששפריג'י אמר - סטנדרטים נמוכים.

מה שהזוי הוא שבנאדם נורמאלי הולך לבעל מקצוע שיעשה יותר טוב כי הוא המומחה, פה נראה שהמצב הפוך, אבל זה כאילו מסתדר טוב עם תרבות העל הז' הישראלית.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עניין הרפידות כאן ממש מקומם. אולי לאנשים פה זה נראה טבעי אך לרוב האנשים אין מושג שצריך למדוד את עובי הרפידות בכדי להחליט האם להחליף או לא, מה גם שמדובר בחלק בטיחותי ומספיק מילה אחת של המכונאי והם יחליפו במקום ללא שאלות.

וכן, זה חלק יקר וכנראה שרווחי מאוד למוסכים. אל תשכחו שהוא פתח רק את הגלגל האחורי, כנראה שם פות"ש לא היה עוצר אותו הוא היה ממשיך לגלגלים הקדמיים. קיצר בקלות מישהו שפחות מבין היה יוצא עם החלפת רפידות בארבעת הגלגלים ו2000 ש"ח פחות בחשבון הבנק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מסכים איתי שפות"ש הוא יצא קצת (אבל קצת) היסטרי.

 

רוב הטיפול היה סטנדרטי ברובו

אם באמת היה בעיה בטיחות היו רושמים הערה,ושולחים התראה למשרד התחבורה.

הם הבינו שהוא עלה עליהם אז לא התעקשו.

 

עניין הפילטר הוסבר ע"י המוסך.

ההסבר באופן אישי נראה לי הגיוני, יכול להיות של מישהו אחר פחות.

 

מכיוון שאת סוגיית השינוע אי אפשר באמת לאמת כנראה שהנהג צריך רענון נהיגה על ידני ולא בית אבות.

 

כל השאר זה חמוצים קטנים שבהם הפות"ש יצא פוץ.

 

לא הייתי מביא להם דירוג עשר במקצוענים ,אבל גם לא הייתי פוסל נותן להם דירוג אחד.

ויותר מזה שיחה אישית עם בעל הבית אחריי השירות הבעייתי שקיבל הייתה יכולה לפתור את הבעיה ואותנו מחמש עמודים של נסיונות של פות"ש להוכיח שהוא לא פוץ.

 

סליחה אבל מי שרמאי הוא רמאי. הפעם זה רפידות ואם בעל הרכב לא היה עומד ליד הרכב מי ערב לך שבכלל היו מחליפים שמן או שמים שמן מתאים?

 

אם חיכה עוד שעה או פחות שעה זה שטויות אבל בעל מקצוע שמנסה להמציא עבודות מראש בחר לדפוק את הלקוח לטובתו האישית ולאנשים כאלה אין גבולות.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה מילים לגבי "עובי הרפידות", עובי חומר החיכוך שנותר ברפידה דומה (כמה אחוזים פחות) לעובי המתכת של הרפידה - קרי משהו כמו 5 מ"מ כשברפידה חדשה בד"כ 12 מ"מ.

 

האם במצב כזה הייתי מחליף ברכבי רפידות? ממש לא.

אבל אינני המשתמש הרגיל, אני עוקב באופן סדיר אחרי עובי הרפידות בכלי הרכב שבבית, וכשצריך מחליף בעצמי כשהרפידה דקה בהרבה.

 

האם קיבלתי ממוסכים המלצות החלפה לרפידות במצב כזה? ממש כן ואפילו לרפידות במצב טוב יותר, תמיד סירבתי בנימוס ומעולם לא פתחתי שרשור תלונה על כך.

 

האם ההמלצה שקיבל פו"ש להחליף רפידות היא הגיונית? לטעמי היא סבירה, כי מוסך צריך לשקול אם הרפידות יחזיקו מעמד עד לטיפול השנתי הבא.

 

האם המוסך התנהג באופן מושלם? בהנחה שהתיאור של פו"ש נאמן למציאות, אז לטעמי המוסך שגה בכך שלא הציג בפניו את מצב הרפידות והמליץ לו על אפשרויות הטיפול כמו: החלפה במקום, זימון לביקורת נוספת בעוד X חודשים או וויתור על ההחלפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורקי, פספסת שמדובר ברפידות אחוריות.

 

כשברכב ממוצע רפידות אחוריות עושות בשקט 90,000 קילומטר ונניח שבגלל שמדובר ברכב ספורקטיבי ונהג מתלהב (לא יודע אם איש הדגדגן מתלהב או לא אז אני הולך על הגישה המחמירה) אז רפידות יעשו חצי מזה. בהנחה שיש להם עוד שליש חיים זה 15,000 קילומטר שזה בדיוק עד הטיפול הבא.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא פספסתי, אם כבר אתה פספסת.

 

אם לפי החשבון שלך הרפידות יהיו בעוד שנה (15,000 ק"מ) בסוף חייהן, אז במצב גבולי כזה ההמלצה להחלפתן מחויבת המציאות כי המוסך צריך להיות בטוח שלרכב יש כושר בלימה עד לטיפול הבא.

 

לפיכך, גם לשיטתך ההמלצה שקיבל איש הדגדגן סבירה, נכון שהיו צריכים להציג בפניו את האפשרויות ולתת לו לבחור בניהן וכאן המוסך פספס, אבל גם צעקות ה'גוועלד' מוגזמות מאוד.

עריכה אחרונה על ידי dorki
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...