Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

ממש בקרוב אני צריך לעשות טיפול להונדה סיוויק 2009 שברשותי, וחשבתי להתחיל לטפל בה בעצמי במטרה לחסוך כסף וללמוד.

מצאתי את הטבלה שאומרת מה צריך להחליף בכל טיפול ואני צריך להחליף:

- שמן גיר

- שמן ופילטר מנוע

- פילטר אויר

- נוזל בלמים

 

לא מצאתי בחוברת את הדגמים הספציפיים שכדאי להשתמש לכן אשמח להמלצות.

היכן הכי משתלם לקנות את כל החלפים (מקוריים ואיכותיים כמובן)? אפשר גם באינטרנט אם זה שווה.

 

תודה,

דניאל.

פורסם

קפוץ לאבי ברחובות וקנה:

 

שמן יורול 5W30 PLX

פילטר שמן מקורי

3 ליטר שמן גיר מקורי בתקן DW-1

פילטר אוויר מקורי או חליפי (MANN למשל)

נוזל בלמים חצי ליטר יורול דוט 4

 

שים לב שתצטרך ראצ'ט בדרייב 3/8 או לפחות מתאם, כדי לפתוח את בורג ריקון הגיר.

Stay Dirty

פורסם

גם אני מהשרון ולצערי אין עם מי לדבר פה.

 

חנויות החלפים הנורמליות היחידות בארץ הן אבי חלפים ברחובות

ואייפקס בירושלים.

 

כל השאר פשוט ימכרו לך זבל, ויקר, ברוטינה הקבועה של "קח אח שלי זה טוב כולם לוקחים, אני 30 שנה במקצוע, זה בתקן בינת ג'בל, זה תואם מקורי "

 

תתקשר לאבי בראשון על הבוקר ותעשה הזמנה. עדיין עם המשלוח אליך זה יצא יותר זול מלקנות מקומי, וכמובן יותר איכותי ובלי עוגמת נפש.

Stay Dirty

פורסם

אני קונה חלקים מקורים אך ורק אצל מוסך מורשה יבואן.

הבדל מחיר בהשוואה לחנויות שמוכרים חלקים מקורים אינו גדול ואני פוסל אפשרות של חלקים מזוייפים.

במקרה של מסנן שמן יש לציין שלא כולם אותו דבר. המסנן שנמכר במוסכי היבואן (נכון לפחות עד לפני נה) מיוצר ע"י PURFLUX (צרפת) ויש לו שטח סינון גדול יותר ממסננים מקורים אחרים.

פורסם

תקנה במקום הכי זול חלפים נכונים (פילטר שמן - חייב מקורי, שמן גיר - חייב מקורי (יש יבוא ישיר (80שקל לליטר) ומקביל (50))

זה הספר של הטיפולים

http://civic.hondafitjazz.com/manual2.html

 

יש לי את אותו רכב ואני מטפל בחלקים הנ"ל

שמן - 5W30 FST Castrol Edge - בערך 170 שקל

פיטלר אוויר- חליפי (מחליף כל חצי שנה) - 30 שקל

פילטר מזגן - חליפי (מחליף כל חצי שנה) - 30 שקל

שמן גיר - מקורי 50 שקל לליטר (יבוא מקביל) - 200 שקל (פעם ב5 שנים)

פילטר דלק - מקורי 600 שקל (פעם ב5 שנים)

ברקדסים דיסקים - ברמבו או TRW - בערך 350 לזוג קדמי או אחורי

רפידות - REMSA (לגרז עם הגריז סיליקון הסגול)

פורסם

היי,

יש בשוק שני סוגים של פילטר שמן מקוריים לרכב שלך, תוצרת יפן ותוצרת ארה"ב.

 

שים לב לקנות את היפני בלבד - דרך נוחה להבדיל היא שהוא מגיע באריזת קרטון. האמריקאי עטוף בניילון בלבד.

 

דרך אגב עד כמה שאני יודע השמן המומלץ לרכב הוא 5W40, סינטטי מלא כמובן. (הPLX של יורול מומלץ)

פורסם

חברים, מאיר היבואן מטעה אתכם. לפי אוטודאטה אפשרי ורצוי צמיגויות יותר נמוכות.

 

5W30 היא פשרה טובה באמצע.

 

https://drive.google.com/open?id=0B1dbwbW8rDosbXFzT1g0eGhVOVE

 

מחזק את ניתאי לגבי PLX

 

toshigun הוא בעל סיוויוק מהדור הזה והוא ממלא 5W30.

Stay Dirty

פורסם

מסכים עם toshigun ועם אסף בנוגע לצמיגות השמן (תודה על האינפורמציה מהאוטודאטה).

בכל אופן שברכבים שנסעו כבר כמה שנים על הכביש, אני אישית, נוטה להשתמש בצמיגות שאליה האוטו "התרגל".

 

יש בנתניה חנות חלפים גדולה שנקראת "ע.מ. חלפים", לא יודע איך השירות וכו' ואני לא קשור אליהם, אבל אם תבוא מסודר כשאתה יודע בדיוק מה אתה רוצה לקנות, אין סיבה שתצא בקנס גדול מידי או עם סחורה לא איכותית.

פורסם

היום בוצע הטיפול המדובר בעזרתו של אסף. אנצל במה זו להודות לו על כל ההסברים ועבודה סופר מקצועית.

 

החלפים ניקנו באבי חלפים רחובות בעזרת משלוח וכללו:

שמן יורול 5W30 PLX



פילטר שמן מקורי

3 ליטר שמן גיר מקורי בתקן DW-1

פילטר אוויר חליפי

נוזל בלמים חצי ליטר יורול דוט 4

 

סה"כ כולל משלוח החלפים עלו 517 ש"ח.

×
×
  • תוכן חדש...