Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

אני פונה אליכם כדי לקבל עזרה נורמלית לבעיה הלא נורמלית שקיימת אצלי במערכת

הרכב שלי הוא רכב עם מצבי רוח

יש לי פיאסטה 2010 קניתי אותה לתקופת הצבא

ובקיץ ובכלל בימים חמים אני וסבל מביעה לא מובנת

המערכת עובדת רגיל אך שמגיעים לווליום של 21-22 שזה לא באמת הרבה כי אין מגבר או משהו

הוא מתחילה להשתגע וניהיה גמגומים בצורה ממש מעצבנת

בדקות הראשונות היא תעבוד בסדר, אך לאחר 15 דקות משהו כזה בווליום של מעל ל 11-12 יוצא ממנה שד

היא מתחילה לגמגמם מנמיכה לשניה ומעלה חזרה פשוט אי אפשר לשמוע שירים היא נכנסת למצב של עומס לפי מה שהבנתי

שאלתי מישהו שמבין ואמר לי שכנראה המגבר המובנה שלה נכנס לעומס ובמקום להישרף הוא פשוט נכנס למצב הגנה ופשוט מנמיך לבד לשניה ומחזיר

פשוט נהיה גמגומים שאי אפשר לשמוע את השיר :(

 

ובכלל בדיסק בימים חמים אחרי 20 דקות היא פולטת את הדיסק החוצה לבד וכותבת על המסך

שהמערכת חמה מידי לפעולה :roll:

 

מה אפשר כבר לעשות ולמה זה בכלל ככה מה זה הבקרת איכות הזאת מערכות שלא עובדות שקצת חם מה נסגר איתם שם בפורד?

** מציין כי חשבתי שבהתחלה זה בעיה של הרמקולים המובנים שלה והחלפתי לקומפוננטים מקדימה אך זה לא פתר את הבעיה .

 

 

תודה :)

פורסם

אם המערכת המובנת ברכב עושה לך בעיות אולי הגיע הזמן להחליף אותה

לדעתי מדובר באופציה הטובה ביותר ,אל תשקול לתקן את המערכת המקורית

זו בהחלט האופציה הפחות טובה.

פורסם

תודה על התשובה

 

היא עושה בעיות אך אני לא יודע האם זו באמת בעיה שנובעת ממנה בלבד למרות שכל מקור שיר שאני שם ..

דיסק בלוטוס או AUX בסופו של דבר היא מתחילה לגמגם

האופציה היחידה היא כרגע באמת להחליף למולטימדיה

הבעיה היא שאני לא מתלהב להשקיע את זה כי זה רכב לצבא ותאמת שהשקעתי עליה לא מעט מבחינת אבזור מסביב.

מבאס שרכב שהוא כולה בן 7 שנים על הכביש ויש בעיות שכאלו

מעניין אם זו בעיה נרחבת אצל פורד ?

 

בכל מקרה תודה על העזרה!

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

כנראה קיימת בעיה אמיתית...

אצלי בפיאסטה מעולם לא הגעתי לווליום 22...

עם אוקס 13 זה כבר ממש חזק וכנל ברדיו באיזור ה16.

 

בכל אופן, ניתן להזמין מערכת מקורית מחול בגרושים.

אם תצטרך עזרה שלח לי הודעה בפרטי.

פורסם

יש לנו פוקוס 2008 בבית והמערכת מגבירה תוך כדי נסיעה את הווליום ובעמידה מנמיכה אותו. אתה מדבר על זה? אם כן, אז זה תקין.

בתקופתי בצבא יצא לי לנסוע על פורד F350 והפיצ'ר הזה הופיע גם שם, אז זו לא בעיה ברכבים האלה.

 

לגבי זה שהיא מתחממת ופולטת את הדיסק, אין לי מושג אבל זה הדבר הכי הזוי ששמעתי חחח

Peugeot 208 GTI 2014

×
×
  • תוכן חדש...