Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בוצה במנוע - יונדאי אקסנט 2008 1.6


fraizman
שימו לב! השרשור הזה בן 2532 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם ,

 

ברשותי יונדאי אקסנט 2008 1.6 עם כ 190,000

לפני כחודשיים בזמן נסיעה נדלקה לי נורת שמן - עצרתי בצד מייד והזמנתי גרר.

במוסך פירקו את הקרטר וניקו אותו וגם את הרשת (הייתה סתומה לחלוטין - עקב בוצה).

 

עד היום הייתי עושה טיפול בהתאם להוראות יצרן כל 15 אלף ק"מ ומשתמש בשמן 15W40.

 

אתמול פתחתי את מכסה המנוע ועדיין ראיתי שיש סימנים של בוצה על הפקק וגם בפנים .

 

1. האם מומלץ לבצע פלאשינג ?

2. באיזה שמן מנוע כדאי לי להשתמש ? (מעכשיו אעשה טיפולים כל 10 אלף ק"מ)

 

אודה על תשובותיכם

פליקס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתעלק על השאלה,גם לי יש כנראה בוצה במנוע וראיתי מספר מוסכים שמנקים את המנוע בעזרת שיטת הEDT להלן סרטון הסברה:

https://www.youtube.com/watch?v=gvj-wlL3hQ4

 

איך זה בהשוואה לתוסף פלאש רגיל ששמים במנוע יתרונות וחסרונות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוספי פלאש עדינים מודרניים לא פוגעים בגומיות וגם לא המערכת שאתה מדבר עליה. פלאש אגרסיבי עלול להבליט נזילות שלא בלטו פעם לפני הפלאש.

הזול עולה ביוקר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכבי יונדאי עניין הבוצה מוכר וידוע ואופייני בעיקר לרכבי ליסינג/השכרה לשעבר אבל גם קיים אצל פרטיים.

באקסנט וגטס,פלאשינג עלול לגרום לגומיות השסתומים להתפרק ואז הנזק גדול יותר.

כפי שמאור כתב כדאי לפרק מכסה שסתומים ולנקות יסודי אבל,אם חילילה נדלקת מנורת שמן/מנוע מתחיל לדפוק- בגרר למוסך,לפרק אגן שמן+רשתית משמרת ולעשות פלאשינג עם חומר עדין- רגע לפני שילך מנוע.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוספי פלאש עדינים מודרניים לא פוגעים בגומיות וגם לא המערכת שאתה מדבר עליה. פלאש אגרסיבי עלול להבליט נזילות שלא בלטו פעם לפני הפלאש.

 

פלאש עדין לא בטוח שינקה את הבוצה כמו שצריך.

מבחינת פגיעה בגומיות שסתומים, ייתכן והגומיות כבר לא במצב הכי טוב היות ומדובר בגומיות יחסית רגישות במנועי היונדאי והמנוע הזה ספציפית ראה לא מעט בוצה, אז הפלאש יכול לגמור עליהם לחלוטין. ברכב זה על מנת להחליף גומיות שסתומים יש צורך בלהוריד טיימינג וגלי זיזים שפה הוא כפול. בקיצור, יהיה צורך ככל הניראה בלהיפרד מ1000 שח מינימום. אני אישית עושה החלפה כזו לבד אז את הסיכון בפלאש אני יכול להרשות לעצמי אבל אני בספק אם זה ההוצאה שבא לבעל להוציא. פלאש במיקרה הזה הוא הימור לא משנה כמה הוא עדין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2532 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...