Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון נוסף- כל הניקלים סביב פתחי האוורור המרכזיים התחילו להתקלף/ להתעוות .

 

הוזמן סט חדש , מגיע יחד עם התריסי אוורור .

 

עד עכשיו הוחלפו בפנים הרכב -

ידית הילוכים, גלגל הגה , ועכשיו הניקלים .

 

הרכב בן שנתיים ו4 חודשים .

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מהמוסך ישירות .

מדובר ברכב ליסינג .

אמנם 140,000 ק"מ - אבל ננהג בעדינות ואהבה .

 

הרכב היחידי מתוך מאות על גיר מקורי ;)

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הותקן הפס ניקל ... בעצם זהו חלק אחד משולב עם תריסי האוורור .

סופר עדין.

141,280 עדיין מצמדים מקוריים, מקווה להגיע ל150 .

 

מחיר תריסי אוורור 1680 לאחר מע"מ .

הכפתור מצוקה וניתוק כרית אוויר יש להעביר מהחלק הישן.

IMG-20171011-WA0004.jpg

פורסם

במקרה הזה קשה לי להאמין במזל,

ייתכן שכל ההבדל זה העובדה ששלך נוסעת בעיקר בקו בין עירוני ופחות פקוק מהשאר - או שהרגל שלך לא "רגל ליסינג" על הדוושה(גז-ברקס-גז-ברקס-גז) דבר שיוצר שחיקה מוגברת(בעיקר בתנועה עירונית) על המכטרוניקס.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אני מכיר מקרוב , מכיר מקרוב גם נהגים אחרים...

 

לא מאמין שאני הנהג היחידי שנוהג כך, הרכב גם עומד בפקקים באשדוד/ רחובות/ גן יבנה.

 

המכטרוניקס כשל לרוב בגלל התחממות שלו, ומעגלים מודפסים בתוכו מתחילים להתפרק .

פורסם

כשהמכטרוניקס מגיע להתחממות ההתנהגות שלו נהיית מאוד בולטת(ישר יודעים שהמשהו לא בסדר שמה) - התנאים להתחממות אצלי היו תמיד לאחר פקק ארוך(יותר מחצי שעה) ולא סטטי(פקק בגלישה).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

יש לך סוג של נהיגה מודעת לנושא - לרוב הנהגים אין, מבחינתם זה שהם ממשיכים לגלוש לרכב שזז מקדימה זה לא מייצר בלאי ואין עם זה בעיה.

אין להם את ההבנה לאיך התיבת הילוכים של הרכב שלהם עובדת(ואת רובם זה לא אמור לעניין).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

באיביזה 2014 שהייתה לי בליסינג לא הייתה מותקנת כלל מערכת סטופ-סטארט ובכל זאת הגיר נכנס לתיקון ב40 אלף קילומטר.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019


×
×
  • תוכן חדש...