Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתה לי ייטי, שבגדול מספיק מיררה אותי . כל תקלה אפשרית הייתה לה .

 

בקרוב טיפול 135, נקווה שאין בעיה בקוילים - לרוב במהלך פירוק הם פשוט נהרסים עקב מילוי שמן רשלני, שגורם לשמן שנשפך להפוך את הקויל לפלסטיק, שפשוט נהרס בעת פירוק .

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לדעתי כן,

הבעיה שנוצרת היא עקב מילוי שמן בצורה רשלנית.

 

אני לא בטוח עדיין שמדובר בבעיה בקוילים, אבל יש לי תחושה שכן .

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בוצע טיפול 135, מעט מוקדם מהנדרש... לא נורא .

פילטר שמן Mann + שמן של אג'יפ , מסנן מזגן וזהו בעצם .

 

נקודה חשובה ששכחתי לציין! אצלי ה Start-Stop מבוטל מיומו הראשון וזה לדעתי גם כן תרם למצבו של הרכב.

פורסם
בוצע טיפול 135, מעט מוקדם מהנדרש... לא נורא .

פילטר שמן Mann + שמן של אג'יפ , מסנן מזגן וזהו בעצם .

 

נקודה חשובה ששכחתי לציין! אצלי ה Start-Stop מבוטל מיומו הראשון וזה לדעתי גם כן תרם למצבו של הרכב.

 

אצלי כל עליה לרכב דבר ראשון שעושים זה כיבוי הstop start - פשוט ברנו היא זוועתית בתגובה שלה.

 

קרוזר התכוון להנעה בכפתור כי זה מה שכתוב על הכפתור הנעה - אצלי יש הנעה בכפתור(בלי key-less) ומעדיף מפתח.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

מה שכן מדהים - רפידות מקדימה הוחלפו ב90 ונשאר עוד קצת .

רפידות אחורה ב120 ונשאר עוד קצת .

 

הרפידות של VAG הפתיעו גם אותי. אצלי 101 אלף ק״מ ועדיין לא הוחלף כלום.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
הרפידות של VAG הפתיעו גם אותי. אצלי 101 אלף ק״מ ועדיין לא הוחלף כלום.

 

גם עניין של דפוס נהיגה, אצל אבא שלי סדרה 3 2008 - 200 אלף על הקדמיות!

פורסם

הוחלפו זוג צמיגים אחוריים ל GT champiro.

 

הצמיגין האחוריים הקודמים שעברו סך הכל 60,000 פשוט התעוותו .

 

צמיג לא רע, מודע להיותו סיני... וכן הלאה.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

צריכת דלק עדכנית -

1:15.3 בין עירוני עם פקקים כבדים ומזגן .

 

צריכת שמן - להפתעתי לא יורד למינימום ואין שום התראות .

 

מצד שני, האוקטביות בצי מוגדרות כזוללות שמן . כל 5-8 יש צורך להוסיף 1 ליטר .

 

לדעתי מערכת הסטארט-סטופ היא הגורם לצרת השמן .

 

כמו כן, נתקלתי כבר מספר פעמים בתקלה "טריה"

Error workshop leave vehicle in parking

מי שנתקל - בורר הילוכים על תיבת ההילוכים פגום .

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

יום שלישי חוגגים 140,000 ובעקבות הודעה שנדלקת לסרוגין ( הודעה מעליי) במורשה הוחלט להחליף חלק בבורר הילוכים .

 

מנגנון בורר הילוכים .


×
×
  • תוכן חדש...