Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כשבוע רכשתי טויוטה אוונסיס 2009.

היום, ביציאה מאילת לכיוון ירושלים, החלו להידלק כל הנורות שקשורות למערכות חשמל ברכב- הנדברקס, abs, כריות אוויר וכו'... הרכב קירטע לי כמה מאות מטרים עד למוסך טויוטה המרכזי באילת.

שם נאמר לי כי אכן האלטרנטור סיים את חייו, משופץ כולל התקנת פולי יעלה לי באיזור 2200 ואילו חדש יעלה באיזור 2600 כולל עבודה.

כמובן שהעדפתי את החדש, הם היו בלחץ לסגור ואני בלחץ לצאת כששני תינוקות מזיעים לי במושב האחורי לכן לא חשבתי פעמיים ומיד שילמתי. מס' שאלות:

האם המחיר היה מוגזם גם ביחס למוסך מורשה? האם יכולתי לצפות את התקלה לפני כשבוע במעמד הקנייה? האם בדיקה לרכב במכון הייתה מזהה את התקלה? תודה רבה!

פורסם

לטעמי שילמת מעט יותר מהדרוש.אבל מוסך מורשה יקר יותר מאחרים .אלטלנטור זה רכיב חשמלי שיכול לשבוק חיים ברגע אחד.לא היתה לך אפשרות לעלות על זה בבדיקה.

 

Sent from my SM-N900 using Tapatalk

פורסם
לטעמי שילמת מעט יותר מהדרוש.אבל מוסך מורשה יקר יותר מאחרים .אלטלנטור זה רכיב חשמלי שיכול לשבוק חיים ברגע אחד.לא היתה לך אפשרות לעלות על זה בבדיקה.

 

Sent from my SM-N900 using Tapatalk

ראיתי משיטוט קל ברשת שאפשר לקנות אלטרנטור באיזור ה-1000 ש"ח, האם באמת כדאי לטפל במורשה גם כשהמחיר הוא כמעט פי 3 לדעתך?

פורסם

אף אחד לא אמר שכדאי לטפל במורשה, אתה שוכח שלפי דבריך לא הייתה לך ברירה, אני מאמין שגם אם היו אומרים לך 3500ש"ח היית משלם.

פורסם
אף אחד לא אמר שכדאי לטפל במורשה, אתה שוכח שלפי דבריך לא הייתה לך ברירה, אני מאמין שגם אם היו אומרים לך 3500ש"ח היית משלם.

אני שואל להבא, למקרים שכן תהיה לי ברירה.

פורסם

ברור שאם אתה יכול לשלם על אותו מוצר שליש מחיר אז עדיף במקום אחר, למורשה יבואן אין שום יתרונות על פני מוסכים אחרים חוץ מכל נושא האחריות כשהרכב החדש וזה לא המקרה שלך.

פורסם

אני ממליץ לך לבדוק את מצב המצבר והרצועת מנוע(אביזרים).

מצבר חלש יכול לגרום לכשל של האלטרנטור.

אגב כמה ק"מ יש על האוונסיס ?

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
אני ממליץ לך לבדוק את מצב המצבר והרצועת מנוע(אביזרים).

מצבר חלש יכול לגרום לכשל של האלטרנטור.

סליחה, אך זה הפוך -> כשל של האלטרנטור עלול לגרום נזק למצבר (פריקה עמוקה במצבר שאינו ייעודי לכך, גורמת לו נזק)

פורסם
מה הקשר כמה קמ עבר ומקוריות הרכב לשאלה שלו??

 

Sent from my SM-N900 using Tapatalk

 

הבן אדם שאל בכדי לבדוק האם זה הגיוני שאלטרנטור ימות ברכב שהוא 6 שנים על הכביש. בכל זאת, יש גם פונקציה של ק"מ ומן הסתם מס שעות מנוע.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

כן, הגיוני שאחרי 6/8 שנים האלטרנטור יצטרך שיפוץ.

המחיר נשמע לי יקר, עדיף היה לשפץ את האלטרנטור בעלות של 350-500₪ להחלפת פחמים ו2 מיסבים. לא חייב חדש.

שלומי

פורסם

זה לא נכון לרשום מחירים ופתרונות מבלי לדעת מה הבעיה באלטרנטור.

אולי שיפוץ היה יוצא לו זול. ואולי גם הרבה יותר יקר מהמחירים שרשמת

פורסם
זה לא נכון לרשום מחירים ופתרונות מבלי לדעת מה הבעיה באלטרנטור.

אולי שיפוץ היה יוצא לו זול. ואולי גם הרבה יותר יקר מהמחירים שרשמת

 

אין שום בעיה לרשום מחירים ועלויות, זה לא סוד מדינה.

 

מחיר שיפוץ לאלטרנטור כזה הוא בין 350-500 על החלפת פחמים ומיסבים. אם לוקחים יותר מזה זו כבר בעיה אחרת.

 

במרבית המקרים, רוב ה״בעיות״ של האלטרנטורים האלה נפתרות על ידי שיפוץ כזה.

שלומי

×
×
  • תוכן חדש...