Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קבריולט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעבר חשבתי על כמה רכבים ועכשיו אני מתעניין בזאנר שונה.

בא לי שיגעון של רכב פתוח.

איזה רכב קבריולט מומלץ סביב ה 200K ?

ברכב חדש(אין יותר מידי אופציות) או שנה שנתיים על הכביש ,וחשוב שיהיה גם אופי ספורטיבי.

 

כרגע מה שעומד על הפרק: מאזדה מיאטה,ספורטיבית מאוד אבל אין תאי אחסון ופחות פרקטית ליום יום.

ומיני קופר לא הS ,שהיא יותר פרקטית ליום יום, פחות ספורטיבית ומגיעה עם גאנט "15 קצת מבאס. אבל הרכב ממש יפה.

זה לא רכב שני או רכב לסופ"ש.

זה יהיה רכב יחיד.

אשמח לחוות דעת ממי שמכיר את הרכבים הנ"ל?

פורסם

אני יכול להמליץ על המוסטאנג, אני יודע שהגיעו לארץ כמה, אני ממליץ בחום על האקו בוסט, הV6 עצל.

רכב מדהים שעבר חתיכת שינוי במתיחת הפנים, הוא מתנהג לא רע בכלל ומפתיע מאוד בצריכת הדלק.

 

 

Sent from my Alcatel 6055U using Tapatalk

haters will hate

פורסם

מחזק את בצני,

מוסטנג אקו בוסט פרימיום תהיה הרבה רכב לכסף. סקסית מאובזרת דיי חזקה בטח בהשוואה לסידרה 2 או לקופר.

איכות הרכבה וחומרים יורדות מהבימריות אבל עדיין תרגיש מיוחד אה וגם מרווחת.

תוכל למצוא אחת יד שנייה פרימיום באיזור ה200.

Porsche 944 turbo

פורסם

לגבי איכות חומרים אני חושב שהמוסטאנג לא נופלת מהסדרה 2, לא נהגתי עליה, אבל הסדרה 4 אכזבה אותי אז אני לא חושב שיש למה לצפות בדור קודם של סדרה 2.

 

וצריכת הדלק נהדרת עם האקו בוסט, ממוצע של 8.8 ק"מ לליטר זה מה שהשגתי במשך חודש עם האוטו.

 

Sent from my Alcatel 6055U using Tapatalk

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...