Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
משהו השתנה באתר משרד התחבורה? פעם היה נתן לראות אישורי רישום כלי רכב פרטיים ומ 2017 זה נותן רק מסחרי משום מה. איפה מצאתם את הנתונים?

 

לא השתנה במשרד התחבורה כלום מצ"ב קישור להוראת הרישום של המגאן 4 דלתות על פיה ארץ היצור...צרפת.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כמה מרגיז נושא אביזרי הבטיחות המקוריים שמופשטים מהרכב רק בגלל מובילאיי. מובילאיי תורמים לבטיחות? לא - הם פוגעים בבטיחות (כשהם באים במקום אבזור מקורי).

פורסם

להוריד מערכת שבולמת לבד ולהתקין בארץ מובילאיי מזכיר לי את הימים של יונדאי גטס ליסינג עם כרית אוויר אחת ובלי abs.

ממש בושה שעושים כזה דבר בחסות המדינה

אייל

פורסם

כשאתם תכניסו לקופת המדינה מס על עסקה בשווי 15 מיליארד דולר, גם לכם יהיו פרוטקציות... :wink:

ובלי שום קשר - המגאן הזאת נראית מעולה!

פורסם

 

הסיבה שצוינה באייטם בוואלה, היא זו שנמסרה לי מהיבואן.

 

 

 

 

הוא גם גמגם לך הסבר למה מעל חצי שנה הרכבים האלה שוכבים בבונדד?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זה דווקא קל להסבר - היו לו פלואנסים במלאי שקנה במחיר חיסול ורצה למכור במחיר מה שיותר גבוה. תכל'ס - לגיטימי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
כמה מרגיז נושא אביזרי הבטיחות המקוריים שמופשטים מהרכב רק בגלל מובילאיי. מובילאיי תורמים לבטיחות? לא - הם פוגעים בבטיחות (כשהם באים במקום אבזור מקורי).

מאוד מרגיז, אבל כתבו איפשהו שבדגם הטורקי המערכת המקורית הזאת לא זמינה אלא רק בדגם הספרדי. בדור הקודם (3) של המגאן, האסטייט הייתה מספרד וההצ'באק הייתה מטורקיה (זה מה שהיה לפחות בתקופה שההורים שלי רכשו את הרכב).

כמו שאמרתי חבל שלא מביאים את האסטייט או לפחות את ההצ'באק, לא רק כי הסטיישן יותר פרקטית מסדאן, אלא בעיקר כי יש בה אבזור בטיחותי מלא.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לפני חודש התלבטתי אם להמתין לפלואנס החדשה עוד קצת (אני כבר 8 חודשים ממתין...)ונשברתי והזמנתי את האיוניק בגלל שווי המס וטוב שכך,

לא רואה הצדקה לרכב חדש בעלות גבוהה היום ללא מערכות בטיחות מובנות.

פורסם

הרכב באמת יפה. לפחות מבחוץ. מבפנים אני כבר לא יודע איך להגדיר אותו. אבל טוב ככל שיהיה, היבואן "שכח" לרגע שזו רנו. עם אותה תדמית שלא כל כך השתנתה אצלנו.

לתמחר אותו מול הקורולה ורכבים אחרים באותו סגנון שנמכרים היטב, זה ישיג תוצאה הפוכה, ויבריח לקוחות, בדיוק לאולמות הסמוכים של היפניות/קוריאניות/גיפונים/ליסינג וכדומה. את הפוקוס החדשה למשל, עם המנוע טורבו והגיר החדש ניתן להשיג ב-0 ק"ם, 2016, ב-100000 שקל "בלבד". לא פחות מ-32000 שקל הפרש. וגם זה לפני וויכוח.

הם כבר הוכיחו יפה מאוד שניתן לתמחר רכבים עם מכירות של רכב אחד בשנה. 2016 הסתיימה עם מכירות של רכב אחד מדגם ניסן Z370.

מלבד הקליאו, שהתמחור שלה יחסית בסדר, רוב הרכבים, כולל הניסאן, מופנים ישירות לחב" הליסינג. {להציא דאצייה ואינפיניטי}.

עם היבואן כל כך "מתאמץ" לדחוף את התוצרת שלו לאולמות ליסינג, מה הטעם ב-להחזיק מערך של אנשי מכירות, מנהלים, פקידות, ואפילו אולמות תצוגה?

הם פשוט רק עוזרים ב-לקבל החלטות לגבי הרכב הספציפי. הלקוח מגיע, מתרשם, מבצע נסיעת מבחן, וקונה ב"קל-אוטו"{סתם דוגמה}, בהרבה פחות.

ובמקרה הגרוע, באותו מחיר הוא יזמין טויוטה.

פורסם

10 אנשים כבר מתו בגלל ניפוח לא נכון של כריות אוויר. מתי בפעם האחרונה הוצאת את הפיוז של הכרית או ניתקת את זו של זוגתך שיושבת ליד (שם אפילו לא צריך להוציא פיוז). מקרה אחד - באת כל פרטיו אנחנו לא יודעים - מתוך מאות אלפי מכוניות שנעות על הכבישים עם המערכות האלה לא מעיד על כלום. יתרה מזו, אם לך תהיה בלימה אוטומטית וגם לרכבים שמאחוריך, כולם יבלמו ביחד אם המערכת ברכב שלך תתחרפן, וההוא עם המובילאיי יסיים אצלכם בבגאז'.

 

והתשובות של היח"צנים הן פשוט סיבון רבתי. גם הסדאן שמיוצרת בטורקיה מגיעה עם אופציה לכל מערכות הבטיחות, זה מופיע בהודעת היצרן המלאה. איזה "אי אפשר" ואיזה נעליים. וההוספה של ה"חמישה כוכבי בטיחות" זה אפילו עוד יותר גרוע. לא אומר שזה שקר או הטעיה, אבל זה (לטעמי) חורג מגבולות הטעם הטוב של ט.ל.ח.

Renault_83564_global_en.pdf

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

למען האמת המגאן הייתה על הכוונת אצלנו בהחלפה של המגאן הנוכחית, יש סבירות די גבוהה שהיא תיפסל בגלל שאין לה מערכות מקוריות. וחבל, כי הרכב עצמו עושה רושם טוב, נראה טוב, מאובזר היטב בשאר הדברים, מנוע דיזל וותיק וחסכוני, לא הייתה סיבה לחפש רכב אחר לו הייתה מערכת מקורית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

מלבד הקליאו, שהתמחור שלה יחסית בסדר, רוב הרכבים, כולל הניסאן, מופנים ישירות לחב" הליסינג. {להציא דאצייה ואינפיניטי}.

עם היבואן כל כך "מתאמץ" לדחוף את התוצרת שלו לאולמות ליסינג, מה הטעם ב-להחזיק מערך של אנשי מכירות, מנהלים, פקידות, ואפילו אולמות תצוגה?

הם פשוט רק עוזרים ב-לקבל החלטות לגבי הרכב הספציפי. הלקוח מגיע, מתרשם, מבצע נסיעת מבחן, וקונה ב"קל-אוטו"{סתם דוגמה}, בהרבה פחות.

ובמקרה הגרוע, באותו מחיר הוא יזמין טויוטה.

 

אולי החליטו החלטה אסטרטגית שמבחינתם שוק המשפחתיות ללקוח הפרטי מת. ארבעת אלפים חתיכות בשנה לחברת הבת ליס פור יו - דיינו.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל


×
×
  • תוכן חדש...