Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול לרכב באחריות חייב במוסך מורשה של היבואן או כל מורשה רגיל?


ori_fadida
שימו לב! השרשור הזה בן 2568 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ובדיוק על המשפט האחרון צ'מפיון בונים אימפריה. עדכוני מחשב (למעט המרה מולטימדיה לעברית) קיימים למי שמשלם עבור תוכנת הדיאגנוסטיקה הרישמית . המנוי אמנם לא זול אבל יש מוסכים שמחזיקים כזה.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביום שתצטרך את היבואן ולא טיפלת ברשת המוסכים שלו, אתה תעדיף לפשוט לעצמך את העור. עדיף כמה זוזים פחות בכיס וראש שקט, מאשר גם כאב ראש וגם הרבה פחות זוזים בהנחה ותצטרך את מימוש אחריות היבואן.

 

ההפרש בין מחירי הטיםול בין מוסכי יבואן ומוסכים "רגילים" גדולים ולפעמים בענק.

אם אתה מטפל בדיוק לפי הספר, יש לך את כל המסמכים להוכיח את זה כולל מק"ט של מה שהורכב ואפילו שמן שנכנס למנוע לא תתקשה יותר מדי לממש את האחריות. אולי זה לא יהיה מהיר כל כך אבל אפשרי.

 

יש מקרים שאין קשר לאחריות (למשל על מתכלים אין אחריות) ועדיף כמעט תמיד להחליף חלקים אלו במוסכים אחרים - כגון בלמים, נורות (למי שמתקשה), קלאץ' וכו'..

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו תמיד, אני לא מצפה שהעם הישראלי ילחם עבור תחרות טובה יותר, מחירים טובים יותר ושירות טוב יותר ולכן אתם רואים את התגובות של "עדיף ראש שקט" שמדוקלמות מקום המדינה ע"י אנשי "הראש השקט" סטייל "מה אכפת לי, אני מתדלק ב100" או "מה המחאה תשנה, גם ככה הכל ישאר אותו דבר".

 

לפי החוק, אתה יכול לטפל בכל מוסך מורשה במדינת ישראל לפי הוראות היצרן עם חלקים מקוריים של היצרן (מלבד חלקי בלאי טבעי). מכיוון שאנחנו גרים במדינת הקרטל והמונופולים שנשלטת ע"י החברות הכלכליות ולא להיפך (כי העם לא דורש את זה), אתה תצטרך, לעיתים, "להלחם" מעט ולא לקבל את מרות החברה ששילמת לה מאות אלפי שקלים על רכב.

 

גם אם זה דורש מלחמה קטנה (וואו! 15 דקות לכתוב מכתב בWORD זו חתיכת מלחמה! בואו נכין מקלטים), כל אחד ואחת מאיתנו שיכתוב את המכתב הזה יעזור לשני (הדדיות) לקבל את השירות בזול יותר ובצורה נוחה יותר.

 

אני מטפל מאז ומתמיד לא במוסך היבואן פשוט כי אין לי רצון לתת במתנה כסף למוסכים ממוצעים שמשקיעים בעיקר בחדר ההמתנה מאשר באיכות הטיפולים, אבל בעיקר כי אני לא רוצה להכנע לחזירות, גם עם רכבים יקרים מאוד.

 

כל מה שאתם צריכים לעשות, כדי לקבל שירות תחת אחריות, במקרה הגרוע ביותר, הוא לכתוב מכתב זועם ליבואן עם איום מפורש לפנות לאיגוד המוסכים ומשרד התחבורה. בנוסף, כשאתם מטפלים ברכב, תדאגו לטפל בו בחלקים מקוריים (כשצריך, רפידות בלם לדוגמה - אין חובה לטפל בחלק מקורי) ופשוט לשמור את החשבוניות עם המק"טים באיזו תיקיה.

 

כל יבואן מתייחס אחרת ל"שימור הלקוחות" (שימור המונופול) שלו במקרה הזה. קמור בזמנו נלחמו חזק. דלק מוטורס היום שואלים שאלות לעיתים נדירות. כולמוביל בזמנו (לפחות ביונדאי) לא בדקו אפילו. זה גם תלוי מוסך כמובן.

 

מי שרוצה לשלם עשרות אחוזים יותר (לעיתים גם פי 5, לא חסרות לי דוגמאות), בכיף. בסה"כ אתם עוזרים להניע את הכלכלה וליצור מקומות עבודה נוספים.

 

בחרו את המוסך המורשה המקצועי ביותר עם האנשים המקצועיים ביותר שאתם סומכים עליהם בעיניים עצומות. שמרו את החשבוניות עם המק"טים המדויקים וזה הכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בדעה לטפל במורשה.

אם הייתי רוכש רכב ב 130 אלף, ובשלוש שנים במקרה הכי טוב: ירידת הערך היא כ 50 אלף ש"ח, ביטוח 20, אגרות 5, דלק 25, אני לא חושב ש 3 טיפולים שההפרש בין מורשה לבין מוסך כללי הוא כ גג 2,000 ש"ח, זה כסף גדול.

אני חושב שלאור הנ"ל, כמה מאות שקלים לטיפול זה לא כסף שבגלל זה מסכנים את האחריות על כל הכאב ראש הכרוך בזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז קח עוד סיפור של תקלת יצרן ידועה. רכב באחריות . היבואן התעלם שני המוסכים (היבואן) בסיפור כמובן תפרו את הלקוח יפה יפה. לא אצלי. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=4964174

ההפרש פה בתיקון , (מילא הטיפול ) הוא יותר מ ₪6000 לעומת תיקון במוסך פרטי. כסף קטן ?

רוצה לחסוך כאב ראש אמרת ? קח אדוויל.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז זו בדיוק הנקודה. אתה לא באמת זקוק למוסך היבואן לטיפול השנתי. אתה צריך אותו למקרה של תקלה ופה הדגמתי לך רכב שטופל רק במורשה , היה באחריות ומה קרה כאשר קרתה תקלה סדרתית. אני מקווה שזה תלוי יצרן ולא נפוץ בכל היבואנים כי אז באמת מצבנו בכי רע.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2568 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...