Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בניסן מיקרה 2013 עם 47 אלף ק"מ

 

יש רעש חזק של נקישות במנוע (תיק תק) כמו מכונת תפירה .

נעשה פעמיים (במוסכים שונים, אחד מהם יבואן) פלאשינג למנוע פלוס החלפת שמן מקורי ולא עזר , אמרו לי שיכול להיות שזה מרימי השסתומים או הבוכנות ולא כדאי ומשתלם לפתוח ראש מנוע בשביל זה , אני כבר מיואש הרעש בעמידה ובנסיעה מתגבר האם החלפת שסטומים זאת פעולה מסובכת שלא כדאי להתחיל בא? אחד המוסכים שאני מכיר המליץ לי להחליף את השסתומים , תודה למגיבים.

פורסם

האם הרכב היה בליסינג/השכרה ?

צריך להוריד אגן שמן (קרטר) לבצע פלאשינג ולנקות את רשתית משאבת השמן,שאולי נסתמה מבוצה על אף הק"מ הנמוך ולאחר מכן,להחליף לשמן איכותי ומומלץ ע"י היצרן ומסנן עם שסתום אל חזור.

אני חושש מאוד,שהמשך נסיעה במצב הזה יהרוס את המנוע לחלוטין כאשר ייתכן,שטיפול מונע יוכל להציל את המנוע.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
האם הרכב היה בליסינג/השכרה ?

צריך להוריד אגן שמן (קרטר) לבצע פלאשינג ולנקות את רשתית משאבת השמן,שאולי נסתמה מבוצה על אף הק"מ הנמוך ולאחר מכן,להחליף לשמן איכותי ומומלץ ע"י היצרן ומסנן עם שסתום אל חזור.

אני חושש מאוד,שהמשך נסיעה במצב הזה יהרוס את המנוע לחלוטין כאשר ייתכן,שטיפול מונע יוכל להציל את המנוע.

 

יכול להיות שהרכב היה ליסינג למרות שברישיון כתוב פרטי , כמו שאמרתי עשיתי שני פלאשינג למנוע (אחד אצל יבואן) , לגבי ניקיון הרשתית ומסנן אל חזור אני לא בטוח שהתעסקו בזה , כמו שציינתי מוסך יבואן טוען שיכול להיות שזה הבוכנות , מה אתה ממליץ לי לעשות ? יש מוסך אמין ומקצועי באזור השרון/מרכז שהיית ממליץ לי (עם מחיר סביר?), שלושה מוסכים ציינו לפני (כולל יבואן) לא להתעסק עם זה , מוסך רביעי הציע לי לפתוח ראש מנוע ולהחליף את המרימים / שסתומים.

 

תודה על העזרה כי אני כבר מיואש.

פורסם

כמו שהציע קולאוטי צריך לבצע ניקוי מישקעי שמן בצורה יסודית שזה אומר להוריד אגן שמן ומיכסה שסתומים ולהתחיל להריץ ניקיון כמו שצריך. במידה ויש צורך לבצע החלפת מרימי שסתומים אז צריך לראות איך המרימים יושבים אצלך לא בטוח שצריך להוריד ראש מנוע בשביל זה, צריך להסיר מיכסה שסתומים ולראות. אולי אפילו הוצאה של המרימים וטבילה שלהם במסיר שומנים קשה ישחרר אותם. אם יש מוסך שמאריך שמדובר בבוכנות ומוסך אחר טוען מרימים אז צריך לאבחן בצורה מדוייקת יותר כי אולי הבעיה היא לא מהמרימים ולא מהבוכנות!

פורסם
כמו שהציע קולאוטי צריך לבצע ניקוי מישקעי שמן בצורה יסודית שזה אומר להוריד אגן שמן ומיכסה שסתומים ולהתחיל להריץ ניקיון כמו שצריך. במידה ויש צורך לבצע החלפת מרימי שסתומים אז צריך לראות איך המרימים יושבים אצלך לא בטוח שצריך להוריד ראש מנוע בשביל זה, צריך להסיר מיכסה שסתומים ולראות. אולי אפילו הוצאה של המרימים וטבילה שלהם במסיר שומנים קשה ישחרר אותם. אם יש מוסך שמאריך שמדובר בבוכנות ומוסך אחר טוען מרימים אז צריך לאבחן בצורה מדוייקת יותר כי אולי הבעיה היא לא מהמרימים ולא מהבוכנות!

 

עדכון , ב

פלאשינג אצל היבואן הוחלף מסנן שמן מנוע , טבעת אטימה , פלוס שמן מנוע מקורי של ניסאן 5W-30



שוקל לתת למוסך לבדוק את המרימים עם אפשרות להחליפם , מה אתם אומרים?

פורסם
אם חולון נוחה לך,פנה לאורן שירותי רכב חבר הפורום.

 

עדכון , בפלאשינג אצל היבואן הוחלף מסנן שמן מנוע , טבעת אטימה , פלוס שמן מנוע מקורי של ניסאן 5W-30



שוקל לתת למוסך לבדוק את המרימים עם אפשרות להחליפם , מה אתם אומרים?

 

 

×
×
  • תוכן חדש...