Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיזו 208 gti


amirtoar
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע צפי כניסה של 208 GTI PS (הדגם עם חבילת ביצועים) לארץ?

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בוקר טוב,

אנחנו לא נכנסים לעניין ההצעה הכספית, כי באמת שאין לנו מושג מה ההצעות היום למכוניות הללו.

אנחנו בהחלט ממליצים לעשות נסיעת מבחן על שתי המכוניות ולהתאים את הרכב לצרכים ולחיבור האישי שלך.

בהצלחה בבחירה המסקרנת הזו,

צוות לובינסקי

 

לכם, היבואן של הרכב, אין מושג לגבי ההצעות היום למכוניות הללו???

פורסם

אין להם מושג מכלום, והלקוחות לא מעניינים אותם, התאכזבתי מלובינסקיי בתור יבואן ויותר בחיים לא אקנה מהם.

אם ארצה לקנות שוב פעם פיגו בחיים בטוח שזו לא תיהיה חדשה מהסוכנות.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

בגלל שהם חתכו את המחיר על ה208 GTI , או שיש עוד סיבות.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
אין להם מושג מכלום, והלקוחות לא מעניינים אותם, התאכזבתי מלובינסקיי בתור יבואן ויותר בחיים לא אקנה מהם.

אם ארצה לקנות שוב פעם פיגו בחיים בטוח שזו לא תיהיה חדשה מהסוכנות.

 

בסוף מישהו יקח ברצינות את הטרוניות שלך. הבנו שמחיר הרכב הוזל וזה ממש פגע בך כי חיית באשליות שאם קנית את הרכב ב135K כשמחירון הוא 150K תוכל לנסוע בו שנה בלי לאבד ערך. עדיין זו לא סיבה לכתוב פה הצהרות בלי שום הסבר ונימוק ולהפריע לבנאדם לשקול אופציה טובה (כן זו אופציה טובה) מבין כמה אופציות טובות בקטגוריה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

פרקש, לא קשור ולא מודע לסיפור של סלבה עם לובינסקי, אבל אם המשתמש הרשמי של לובינסקי לא מודע למחיר של הרכבים שלו אז מי כן?

בטח כשפות"ש אומר שקיבל את ההצעה בסוכנות רשמית.

פורסם (נערך)
בסוף מישהו יקח ברצינות את הטרוניות שלך. הבנו שמחיר הרכב הוזל וזה ממש פגע בך כי חיית באשליות שאם קנית את הרכב ב135K כשמחירון הוא 150K תוכל לנסוע בו שנה בלי לאבד ערך. עדיין זו לא סיבה לכתוב פה הצהרות בלי שום הסבר ונימוק ולהפריע לבנאדם לשקול אופציה טובה (כן זו אופציה טובה) מבין כמה אופציות טובות בקטגוריה.

 

א. לא קניתי ב 135

ב.כן בגלל שהמחיר הוזל וזכותי לכאוס על מה שנראה לי לגטימי. במיוחד כשיוצר איתך קשר נציג של יבואן והוא לא מבין על מה אני מדבר בקשר למחיר, מבטיח לבדוק ולחזור ומאז לא שמעתי ממנו.

ג.בטח לא קראת את התגובות הקודמות שלי בשרשור הזה ואת המלצתי אלא ישר באת וכתבת תגובה, אם היית טורח לקרוא היית רואה מה הצעתי לו בתגובה הקודמת שלי.

ד.זו לא אופציה טובה כמו שרשמתי לו מקודם, לא במחיר הזה במיוחד כשהרכב יד 01 - שוב פעם תקרא את ההודעות הקודמות שלי בשרשור זה.

ה. דבר אחרון שהיית מצפה מנציג של יבואן לקרוא שאין להם מושג לגבי מחירים של הרכבים שלהם.

עריכה אחרונה על ידי Slava 1982
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
בסוף מישהו יקח ברצינות את הטרוניות שלך. הבנו שמחיר הרכב הוזל וזה ממש פגע בך כי חיית באשליות שאם קנית את הרכב ב135K כשמחירון הוא 150K תוכל לנסוע בו שנה בלי לאבד ערך. עדיין זו לא סיבה לכתוב פה הצהרות בלי שום הסבר ונימוק ולהפריע לבנאדם לשקול אופציה טובה (כן זו אופציה טובה) מבין כמה אופציות טובות בקטגוריה.

אף אחד לא חי באשליה, אבל העובדה בשטח היא שרוב חברי הקבוצה קנו את הרכב בכ140 ופתאום ניתן להוציא את הרכב מהחברה ב130. זה המון כסף. שלא נדבר על כל אותם מסכנים שקנו את הרכב בתחילת דרכו מנוב' 13 ושילמו 150+. בצערם כולנו משתתפים כי המחירים של רכבי פיג'ו צונחים בצורה לא הגיונית גם בלי ההוזולות המוגזמות האלה.

אז כן, נראה לי לגיטימי להגיד שגם אני בוודאות לא אוציא רכב שלהם מהחברה.

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

פורסם

רכשתי הרכב

מבלי להיכנס לסכום שפחת מאוד מהסכום אותו אותו ציינתי בכותרת . רק אציין כי בדקתי בסוכנות בשורק ושם אמרו כי הסניף במודיעין מוכר את התצורה הזאת של הרכב כלומר 0 ק"מ שעבר בעלות על שם לובינסקי ......

נראה לי עיסקה טובה בהתחשב במחיר הראשוני של הרכב ומאחר ואני מחזיק לפחות 3 שנים עד תום האחריות אז קניתי ושכחתי

יום טוב לכולם ועיסקאות מוצלחות לכולללללם

פורסם

לא מבין הטרוניה לגבי הפחתת מחיר הרכב. היורו ירד. מחירי הרכבים יורדים. זה טוב לעם ישראל.

מי שלא מסוגל לספוג ירידה של 10 אש"ח במחיר הרכב שלא יקנה רכב חדש.

פורסם

בוא לא ניכנס לזה, כבר דנו בזה בשרשור אחר, התירוץ של היורו יורד לא יילך כאן, כי דגמים אחרים לא ספגו ירידה דרסטית כזו.

בפועל על הנייר הרכב ספג ירידה מ 150 ל 130 או 135 לא זוכר, ככה שזה הרבה מעבר ל 10 לאבד בין לילה אחד.

בכל מקרה אני לא מעוניין לדון על זה שוב פעם רק שהפעם בשרשור הזה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
רכשתי הרכב

מבלי להיכנס לסכום שפחת מאוד מהסכום אותו אותו ציינתי בכותרת . רק אציין כי בדקתי בסוכנות בשורק ושם אמרו כי הסניף במודיעין מוכר את התצורה הזאת של הרכב כלומר 0 ק"מ שעבר בעלות על שם לובינסקי ......

נראה לי עיסקה טובה בהתחשב במחיר הראשוני של הרכב ומאחר ואני מחזיק לפחות 3 שנים עד תום האחריות אז קניתי ושכחתי

יום טוב לכולם ועיסקאות מוצלחות לכולללללם

 

תתחדש!!!

גרוש לפה גרוש לשם קנית רכב כיפי תהנה!

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
בוא לא ניכנס לזה, כבר דנו בזה בשרשור אחר, התירוץ של היורו יורד לא יילך כאן, כי דגמים אחרים לא ספגו ירידה דרסטית כזו.

בפועל על הנייר הרכב ספג ירידה מ 150 ל 130 או 135 לא זוכר, ככה שזה הרבה מעבר ל 10 לאבד בין לילה אחד.

בכל מקרה אני לא מעוניין לדון על זה שוב פעם רק שהפעם בשרשור הזה.

עצה קטנטנה בכל זאת ברשותך, את הטרוניה הזו על היבואן כדאי לשמור עד לאחר מכירת האוטו שלך, בינתיים כל שאתה עושה הוא להרתיע אחרים מרכישת האוטו הזה ושלא תטעה הסיפור הזה גם זולג לרכבי יד שניה, סוג של יריה ברגל אם תרצה. ולמי שההיבט הכלכלי של האוטו הזה חשוב כל כך, כדאי להבין שקהל הקונים הפוטנציאלי אינו גדול במיוחד מלכתחילה, עדיף להמנע מהניסיונות האלו לצמצם אותו עוד יותר.


×
×
  • תוכן חדש...