Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי גרסאות ספורט ומנוע ה-1.0 ליטר, נאמר שכרגע היצרן עדיין לא משדר את המנוע הזה לתיבה אוטומטית, אבל עובדים קשה מאוד כדי להביא אותה אלינו. לא יכולים להתחייב לגבי מועד הגעה לישראל, אבל החבר'ה פה נשמעים די רציניים בנוגע לייבוא הגרסה המעניינת.

 

חלון שמש לא מגיע כסטנדרט, צפוי להגיע בגרסת הספורט. אבל נאמר כי "אפשר להוסיף הכל".

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שאר מערכות הבטיחות כלולות במובילאיי, שמהווה סוג של "חיזוקית" למערכת המקורית. אגב המערכת המקורית, לפי אנשי טלקאר, זו המערכת המלאה שהיצרן מציע.

ההבדלים בין הפיקנטו הזו לקודמת גדולים מאוד, שלדה אחרת, מערכות משוכללות יותר, ומרווח/תא מטען גדול יותר.

 

לגבי סאן רוף, ראה תגובה קודמת שלנו.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

ליסינג המחיר של הLX פיקטיבי, בליסינג הוא זול בהרבה (אני ביקשתי להוסיף את ההפרש במזומן ולקבל בליסינג את הדגם המאובזר - צחקו עלי).

פורסם

אין הפתעות ותכלס אין להם גם למה להוריד מחירים,הפיקנטו הצלחה גדולה מאוד וגם הדגם החדש יהיה.

מה שכן מעניין מבחן השוואתי בין הפיקנטו לספארק שהיא לדעתי עד עכשיו הטובה בקטגוריה הזאת.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מערכת CARSFORUM כתב

עוד מערכות שקיימות בפיקנטו:

מערכת לפיצוי דעיכת בלמים שמפעילה משאבת בלמים נוספת וחזקה יותר במידה שהצלחתם לבשל את הבלמים.

ומערכת חלוקת כוח בלימה בין הגלגלים הימניים והשמאליים (בניגוד ל-ebd שמחלק את הכוח בין הציר הקדמי לאחורי).

 

 

1. אם הצלחתם לבשל את הבלמים, גם משאבה מרכזית של אוטובוס לא תעזור, כי הבעיה היא בחום ובחיכוך שבין צלחת הבלימה לרפידה ולא בעוצמת הבלימה.

2. מערכת בלימה מוצלבת הוצגה בתחילת שנות ה 70' בפולקסווגן K70. בעידן ה ABS וה ESP מדובר במקסימום עוד שורה במפרט הבטיחות..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

גרסת ה-1.25 האוטומטית ברמת הגימור LX במחיר של 79,500 ש"ח,



זה מחיר פיקטיבי שלא ישולם ע"י חברות הליסינג / יד ראשונה 0 ק"מ.



זאת בכדי שהציבור הרחב יאלץ רכוש את הרכב מהדגם המאובזר ברמת גימור EX

מהיבואן וסוכנויות המשנה שלו.



לאור זאת שבתוספת של 400 ש"ח בלבד מהמחירון הפיקטיבי של גרסת הגימור LX,

ניתן יהיה לקבל את מערכת המולטימדיה המקורית וגם בקרת אקלים דיגיטלית,

הגה מצופה עור, חיישני חניה מקוריים, חלונות כהים,

פנסי ערפל וחישוקים קלים בקוטר "15.

פורסם (נערך)

לא הבנתי את ההגיון. עובד משלם שווי שימוש לפי אחוז מסוים מעלות הרכב. אם ההפרש זניח, למה שייקח בליסינג את הגרסה הלא מאובזרת? או שחברות ליסינג לא מקבלות את הגרסה המאובזרת בכלל? לא הבנתי גם איך זה עוזר לשמור על ערך הצי של המשומשות, אחרי 3 שנים אנשים עדיין יעדיפו לקנות יד שניה EX וחברות הליסינג יצטרכו להוריד מחיר בשביל להפתר מהמלאי. אז מה הקטע?

עריכה אחרונה על ידי arco1
פורסם

נורא פשוט

מחיר הרכב בגירסת LX לחברת הליסינג הוא 20% (בערך) יותר זול מהמחירון, וכן הוא משווק אותו לעובדים,

שווי השימוש נגזר ממחירון הרכב, שנשאר גבוה באופן מלאכותי זה בשביל שהמדינה תגזור קופון גדול.


×
×
  • תוכן חדש...