Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

יש לי רכב עבודה צמוד והייתי רוצה להוציא בשבילו תו חניה מהעירייה, לצורך זה אני צריך להביא מכתב מהמעסיק שמאשר שזהו רכב העבודה שלי והוא צמוד אלי 24/7 (הרכב לא מופיע בשכר).

אנא עזרו לי לנסח מכתב מתאים כי מניסיון בעירייה ממש קרציות לגבי מסמכים כאלה.

תודה מראש.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קצין הרכב של החברה מוציא עבורך טופס המציין כי הרכב נמצא ברשותך.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

רואה החשבון של החברה מוציא את המכתב ולא קצין הרכב,

בוודאי יש לכם רואה חשבון שאתה עובדים איתו והוא יוכל לעזור.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

כל אישור סטנדרטי אמור לספק את הסחורה.

 

מאת : חברת X

אל : לכל מאן דבעי

 

הנדון : אישור רכב צמוד לעובד XXX YYYY

 

הנני לאשר כי רכב מספר XX-XXX-XX הינו רכב חברה אשר הוצמד ל XXX YYYY.

 

בברכה,

מנכ"ל החברה/כל גורם עם TITLE יפה רלוונטי בחברה.

 

להדפיס על נייר לוגו + חותמת חברה + חותמת אישית.

פורסם

שום רואה חשבון לא יחתול נל הצהרה נל רהב צמוד שלא מופיע בתלוש.

 

למען האמת גם מעסיק עם טיפה שכל (כי אם היה לו יותר מטיםה היא היה רושם את הרכב כחוק) לא יחתום על זה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
למה? איפה הבעיה? הרכב חוקי לגמרי פשוט אין שום סיבה שירשם לי בתלוש, זה רכב לצורך עבודה ולא לצורך שימושי הפרטים.

אם היה כך לא היה נחשב "צמוד" ולא היה לך צורך בתו חנייה.

פורסם

מספיק שאתה נוסע איתו הביתה ואתה חייב לשלם שווי רכב (אלא אם מדובר ברכב בעל משקל כולל מעל 3.5 טון).

 

עריכה: גם אם מקום העבודה רשום כמענך הפרטי עדיין תהיה חייב בשווי רכב.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא מדוייק

 

הרכב יכול להיות צמוד ולא להופיע בתלוש, אבל במקביל המעסיק לא יזדכה על הוצאות בגין הרכב הזה, כולל החזרי מע''מ.

 

בהנחה והוא כן משתמש בכספי העסק לתשלומי ההוצאות על הרכב, על רו''ח להוריד את הכספים בדו''ח חו''ז של הבעלים.

 

ככה לפחות לפי דברי הרו''ח שלי.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
אבל עובדה שזה ככה, אל תבלבל.

 

צודק, עובדה שהמעביד שלך ככל הנראה עובר על החוק או שמישהו התבלבל שם ולא שם לב שהרכב צריך להיות רשום בתלוש.

 

לא מדוייק

 

הרכב יכול להיות צמוד ולא להופיע בתלוש, אבל במקביל המעסיק לא יזדכה על הוצאות בגין הרכב הזה, כולל החזרי מע''מ.

 

בהנחה והוא כן משתמש בכספי העסק לתשלומי ההוצאות על הרכב, על רו''ח להוריד את הכספים בדו''ח חו''ז של הבעלים.

 

ככה לפחות לפי דברי הרו''ח שלי.

 

וכמה מעסיקים אתה מכיר שיהיו מוכנים לעשות דבר כזה ?

פורסם

רכב צמוד לא יכול לא להופיע בתלוש.

 

רכב צמוד שאתה משתמש בו גם לצורך נסיעות פרטיות מחוץ לשעות העבודה הוא חלק מהשכר, העובד צריך לשלם עליו מס באמצעות הוספת סעיף שווי שימוש לתלוש משכורת.

 

מכתב צריך להיראות כך, מטעם רואה חשבון או חשב של החברה:

 

"הרני לאשר כי רכב מדגם XXX, מספר רישוי XX-XXX-XX, הינו רכב חברה צמוד לעובד (שם העובד ומספר תעוד הזהות שלו), נמצא ברשותו הבלעדית 24 שעות ביממה ומנוכה משכרו מס על שווי שימוש כחוק".

 

ולצרף צילום תעודת זהות של העובד וצילום רישיון הרכב בתוקף.

 

 

מכיוון שלא מתקיים פה תנאי ניקוי מס מהשכר, אני רואה בזה בעיה. רואה חשון לא יחתום על מסמך כזה.

 

 

 

 

לא מכיר אפשרות חוקית לקבל רכב צמוד עד 3.5 טון ולא לשלם עליו שווי שימוש.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...