Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא מדוייק

 

הרכב יכול להיות צמוד ולא להופיע בתלוש, אבל במקביל המעסיק לא יזדכה על הוצאות בגין הרכב הזה, כולל החזרי מע''מ.

 

בהנחה והוא כן משתמש בכספי העסק לתשלומי ההוצאות על הרכב, על רו''ח להוריד את הכספים בדו''ח חו''ז של הבעלים.

 

ככה לפחות לפי דברי הרו''ח שלי.

 

עצמאי שמחזיק רכב יכול לא לנכות עליו הוצאות ולא לשלם שווי שימוש. אין אופציה כזו לשכיר כי השכיר משלם על ההטבה שוות השכר שהוא מקבל בלי תלות מי מנכה מה על הרכב.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא רואה כאן שום הטבה סה"כ אני עובד עם רכב של העסק ומחנה אותו ליד הבית שלי בסוף היום כי חניה בעסק לא מתאפשרת.

אני מפספס משהו?

ותודה רבה לכולם על הניסוחים כאן ובפרטי.

פורסם

זה כי אתה לא המדינה ולא מס הכנסה.

 

מבחינת המדינה מספיק שאתה נוסע עם הרכב מהבית לעבודה כדי שייחשב כהטבה שחייבת בשווי רכב. גם אם תחתום חוזה שכירות שהבוס שלך משכיר את החנייה הפרטית שלך כדי להחנות שם את רכב העבודה אתה תשלם שווי רכב.

 

אותי חייבו רטרואקטיבית על רכב שבאמת היה ישן בלילה במפעל רק כי לא היה לי יומן נסיעות שמתעד כל קילומטר שהרכב עבר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אני לא רואה כאן שום הטבה סה"כ אני עובד עם רכב של העסק ומחנה אותו ליד הבית שלי בסוף היום כי חניה בעסק לא מתאפשרת.

אני מפספס משהו?

ותודה רבה לכולם על הניסוחים כאן ובפרטי.

זה מאוד פשוט, ביום שישי או שבת אתה לוקח את הרכב חברה ונוסע לאן שאתה רוצה?

לעבודה אתה מגיע עם הרכב חברה ולא עם תחבורה ציבורית או רכב פרטי?

 

אז אתה מקלבל ממעסיק הטבה שהיא מעבר לשכר החודשי, על הטבה הזאת אתה צריך לשלם מס.

 

אם אתה לא משלם - זה לא מנהל תקין, מעסיק שלך לא פעול לפי החוק.

 

רכב שלא משלמים עליו שווי שימוש הוא רכב שלא צמוד לאף אחד. בסוף יום העבודה הוא ננעל בחניון של החברה ואף אחד לא לוקח אותו הביתה.

 

 

פורסם

זה מאתר עירית תל אביב

 

מסמכים דרושים לקבלת תו חניה אם אינך בעל הרכב

 

 

  • בעל רכב ממקום העבודה - אישור הצמדת רכב ממקום העבודה או ממחלקת תשלומים בצה"ל, המעיד שהרכב הוא ברשות הפונה באופן בלעדי וכי מנוכה ממשכורתו תשלום חודשי קבוע בגין השימוש ברכב.

אישור הצמדת רכב ממקום העבודה

 

פרטי המבקש

[TABLE=align: right]

[TR]

[TD]שם פרטי ושם משפחה[/TD]

[TD]כתובת מגורים[/TD]

[TD]מספר זהות[/TD]

[TD]חתימה[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

פרטי הרכב

[TABLE=align: right]

[TR]

[TD]מספר רכב[/TD]

[TD]יצרן הרכב (תוצר מנוע)[/TD]

[TD]מועד קבלת הרכב[/TD]

[TD]צפי למועד החזרת הרכב[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

פרטי מקום העבודה

[TABLE=align: right]

[TR]

[TD]clip_image001.pngשם החברה / עסק[/TD]

[TD]כתובת החברה[/TD]

[TD]מספר ח.פ./ עוסק מורשה[/TD]

[TD]חותמת החברה[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

פרטי המאשר

[TABLE=align: right]

[TR]

[TD]שם פרטי ומשפחה[/TD]

[TD]תפקיד (רו"ח/ חשב)[/TD]

[TD]טלפון[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

הנני מאשר כי הרכב הנ"ל נמצא ברשות המבקש באופן בלעדי וכי מנוכה ממשכורתו תשלום חודשי קבוע בגין השימוש ברכב.

 

תאריך ________________ חתימה וחותמת _____________________

clip_image002.pngclip_image003.pngclip_image004.pngclip_image005.png (רו"ח/חשב)

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ברשותכם, אחזיר אתכם למקרה שלי.

 

הקמתי חברה, ורכשתי רכב שישמש אותי לצרכי נסיעות עבור החברה בלבד.

 

אני מושך משכורת כשכיר.

 

ההוצאות על הרכב נמוכות יחסית למס שאספוג בהצמדה בתלוש, ולכן בעצה אחת עם הרו''ח הוחלט שלא להצמיד את הרכב, ובמקביל לא להכיר בכל ההוצאות שלו (דהיינו החזרי מע''מ, הפסדים וכו').

 

כל הוצאות הרכב משולמות מחשבון הבנק של החברה, והסכום יורד לי אישית בדוחו''ת החברה בכרטסת של חו''ז.

 

 

 

יש פה בעיה חוקית?

 

ובהנחה ומעביד מוכן לעשות זאת עבור עובד אחר (דהיינו לספוג את הוצאות הרכב בלי הכרה מהרשויות, ולא להצמיד לעובד בתלוש. לפעמים זה משתלם למעביד משיקולים שונים כמו גילום וכד'), לא חוקי?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אברג'ל, לגבי החלק הראשון בשאלתך לא יודע.

 

לגבי החלק השני - לא חוקי לא לרשום בתלוש רכב צמוד לעובד שכיר. עובד שכיר לא מוציא כלום על רכב חברה, אם יש לו רכב חברה זו הטבה והוא (העובד, לא המעסיק)

צריך לשלם עליה שווי שימוש בתלוש. מעסיק (או הוא רוצה) יכול לגלם לעובד את התשלום הזה, גם בתלוש.

 

זאת אומרת יופיעו בתלוש "שווי שימוש" וגם "גילום רכב", ככה שכר נטו של העובד לא יפגע.

 

 

פורסם

לא להצמיד את הרכב פירושו הוא חונה בחניה של העסק בסיום יום העבודה כאשר מקום העסק הוא לא ביתו של האיש

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ובנוסף לדברי ישה צריך לנהל רישום נסיעות כדי להוכיח שאין שום שימוש פרטי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

זה חל בכל מקרה רק אין מקפידין על כך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

צריכים לרשום קילומטרג' בתחלית שנה בסוף שנה או בעת רכישת הרכב במהלך השנה או מכירתו במהלך השנה.

 

שריד לתקופה בה ההכרה בהוצאות הייתה מבוססת על קילומטרג'.

 

אם נישום רוצה להוכיח כי הרכב נוסע 95% עסקי ורק 5% פרטי הוא גם נדרש להקפיד

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הנוסח שצוטט פה הוא מעריית ת"א. הם דורשים אישור על כך שמנוכה מהשכר תשלום על הצמדת הרכב. לא ידוע לי עד כמה באמת מקפידים על זה, אולי אישור רשמי ורציני מהעסק על זה שהרכב צמוד אליך בלעדית גם יעשה את העבודה. אם מדובר ביישוב אחר אולי הם לא דורשים אישור על ניכוי מהשכר. לא יזיק לנסות.

בכלל לא ברור לי איך הם מרשים לעצמם להתערב בהסדרים הכספיים שבין התושב לבין המעסיק שלו. גם במקום העבודה שלי לא מורידים מהשכר על הצמדת רכב וגם בהרבה מקומות שבהם הרכב משמש בעיקר לעבודה אבל נשאר אצל העובד בסוף היום.

 

Sent from my LG-H850 using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...