Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

אחרי שראיתי את התגובה של esak, ראיתי שיש כמה מוצרים מעניינים שכדאי להזמין ביחד.

לפני שאמשיך אני אתן לו את הקרדיט ואספר שהוא מירושלים ומעוניין בשותף לV7 :lol:

 

אני לעומת זאת מחיפה והקריות, מחפש מישהו להזמין איתו -

V7 - חצי חצי

MAXI SUDS II - חצי חצי, זה סבון מעולה עם סיכוך מטורף.

CITRUS - חצי חצי או אפילו פחות, זה סבון מאוד מרוכז.

 

הכל פה מדובר על גלונים.

V7 יוצא 125 לבן אדם.

הסבונים יוצאים אפילו פחות, באזור ה100.

פורסם (נערך)

עד כמה שאני יודע הם נמכרים באוטוסטור...

מה החיסכון?

קראתישוב..., מדובר בגלונים מה שאומר כמויות רציניות!, אם אלו המחירים שציינת כולל משלוח, אני בפנים (מהמרכז)

עריכה אחרונה על ידי REUVEN_Z
פורסם

לגבי המקסי סאדס,חצי גלון נמכר באוטוסטור ב79 ש"ח אין סיבה לקנות מאמזון,לגבי השאר אין באריזות גלון באוטוסטור.

והמקסי סאדס הוא לא סבון לשטיפה שבועית/דו שבועית הוא מוריד הגנות די בקלות.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אתה טועה, MAXI SUDS מתאים מאוד לשטיפה שבועית, סבון עדין עם סיכוך גבוה. אולי התבלבלת עם סיטרוס.

לגבי המחיר שלו, עדיף מאוטוסטור, אבל לי אישית עדיף מאמאזון כי אני מהצפון והמשלוח שלהם עולה גם כסף...

ראובן, המחירים כוללים משלוח, תוכל להיפגש איתי באזור חיפה והקריות? באיזה מוצר אתה מעוניין?

פורסם

אני לא טועה אתה מוזמן לבדוק עם כל פורום דיטיילינג בעולם.

הוא אגרסיבי פחות מהסיטרוס אבל אגרסיבי יותר מהאנידו והמר פינק,איפה שלא קראתי,טוענים שהוא מוריד LSP די בקלות.

לכן במקרה הזה אמליץ לך על ההאנידו.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
אני לא טועה אתה מוזמן לבדוק עם כל פורום דיטיילינג בעולם.

הוא אגרסיבי פחות מהסיטרוס אבל אגרסיבי יותר מהאנידו והמר פינק,איפה שלא קראתי,טוענים שהוא מוריד LSP די בקלות.

לכן במקרה הזה אמליץ לך על ההאנידו.

 

אתה ממליץ על ההאנידו בתור סבון,או קצף?

הרכב עם ציפוי,לא נשטף הרבה זמן,יש בארסנל מר.פינק והאנידו.

פורסם

אלכס, מאיפה אתה בארץ? גם מאוטוסטור אין לי בעיה להזמין ביחד אם מישהו מהצפון רוצה אני עדיין חושב שMAXI SUDS בטוח לשטיפה שבועית, כמו כל סבון לא צריך להגזים. HONEYDEW דיי חלש לטעמי, אבל גם אותו אני מוכן לקנות.. גלון יוצא 220 שח מאמאזון, מישהו מעוניין?

פורסם

אם אתה בעניין של MAXI SUDS אפשר לקנות את החצי גלון מאוטוסטור ולהתחלק בו, צריך ממש טיפה לכל שטיפה, זה יחזיק המון זמן לדעתי, וכך נוכל גם להתחלק במשלוח, אני מהקריות, אם תרצה צור איתי קשר...

×
×
  • תוכן חדש...