Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Lg g3 - מישהו כאן מתמצא ברומים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי lg g3 - 16gb /2gb ram

מותקן עליו סטוק רום הכי עדכני 6.0.

המכשיר כבר עבר כמה וכמה איפסים ופרמוטים.

בכל אופן, הוא דיי איטי והייתי שמח לזרז אותו.

מישהו מכיר רומים יציבים, מהירים ומומלצים ?

תודה!

פורסם

לא.

 

בכל רום מקוסטם יהיה לפחות משהו אחד דפוק, בהתחלה לא שמים לב לזה, בסוף זה משהו שהופך את המכשיר ללא שמיש, ואז חוזרים למקורי.

 

מקורי זה הכי, אחי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כמו שכתב ואדים.

אחרי כמה רומים שבדקתי כולם היו דפוקים בצורה כזו או אחרת. הרום המקורי היה הכי יציב. הבעיה עם הרום המקורי זה כל אפליקציות הזבל ושירותי הזבל ש LG וגוגל מילאו אותו.

מה שצריך לעשות זה להשיג הרשאות ROOT ואז למחוק בכמויות את כל הזבל. בסוף אתה נשאר עם רום יציב נקי ומאד מהיר.

פורסם

או לעשות לזה פשוט disable. זה אומנם עדיין תופס מקום, אבל לא רץ ברקע (באנדרואיד, כל מה שמותקן, תמיד רץ ברקע בצורה כזאת או אחרת).

 

רוט זה פרצת אבטחה, ויכול במקרה הטוב לגרום לנזק למכשיר, במקרה הגרוע לתת את המידע שלך לכל מיני גורמים לא רצויים.

 

זה נכון גם לגבי רומים מקוסטמים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ומה לגבי לעשות ROOT להעיף את הדברים ואח"כ UNROOT?

או לעשות לזה פשוט disable.



 

איך?

בתוך ה- APPS?

אני משתמש באפליקציה- Greenify בשביל לסגור יישומים שרצים ברקע.

פורסם

מתחלחל מהרעיון.

עד שאתה מוצא מכשיר זול יחסית עם מפרט טוב ואנדרויד כמעט עדכני, להרוס אותו?

אחד האנדרוידים הבודדים שעברו מ-4.4 ל-6.0 בהצלחה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
ומה לגבי לעשות ROOT להעיף את הדברים ואח"כ UNROOT?

או לעשות לזה פשוט disable.



 

איך?

בתוך ה- APPS?

אני משתמש באפליקציה- Greenify בשביל לסגור יישומים שרצים ברקע.

תעשה disable לאפליקציה בהגדרות אפליקציה (הגדרות > אפליקציות):

 

304734c1c93e9b7d9f0f64404eba3a1a.jpg

מתחלחל מהרעיון.

עד שאתה מוצא מכשיר זול יחסית עם מפרט טוב ואנדרויד כמעט עדכני, להרוס אותו?

אחד האנדרוידים הבודדים שעברו מ-4.4 ל-6.0 בהצלחה.

אחד האנדרואידים הבודדים שעברו מ4.4 ל6.0 בכללי.

 

אני עם אסוס זנפון 2 נתקעתי על 5 וזהו (הוציאו 6, אבל יש הרבה בעיות איתה, אז היא לא שוחררה רשמית). עכשיו יש לי LG V20, שהגיע עם 7 מהקופסה, נראה עד מתי יעדכנו אותו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אחרי שניסיתי המון רומים

מבוססי סטוק וגם מבוססים גירסאות אחרות

 

נתקעתי על הרום הבא

אתה מוזמן לראות בקישור הבא, אני איתו כבר יותר מחצי שנה ואין תלונות , לדעתי הרבה יותר מהיר מהמקורי וגם יציב

https://forum.xda-developers.com/lg-g3/development/rom-nn-7-1-30e-ux-5-0-marshmallow-t3433124

פורסם

לאשתי יש g3 עם רום מקורי שהיא לא עדכנה כבר יותר משנה והוא עובד מעולה. היתה לה בעיה שהמכשיר זלל סוללה בקצב לא הגיוני, אבל בסוף הסתבר שזה בגלל אפליקצית "אבטחה" שאיכשהו התקינה את עצמה בלי שהיא שמה לב וזה הסתדר מיד אחרי שהיא הורידה אותה.

 

תתחיל מדבר ראשון להעיף את כל אפליקציות האבטחה, נקיון וכו.. שיש הן ברוב הפעמים תוקעות את המכשיר.

ניסית לפרמט אותו לגמרי גם את כרטיס הזכרון וגם את זכרון המכשיר ולעשות פקטורי ריסט ?

פורסם

כן, ואין לי כרטיס זכרון.

הוא עבד טוב בהתחלה, עד שהתמלא. ואני מקפיד לנקות את המידע מפעם לפעם ולהסיר תוכנות מיותרות...

בסה"כ הוא לא עובד כ"כ רע אבל יש דיליי רציני.

פורסם
תעשה disable לאפליקציה בהגדרות אפליקציה (הגדרות > אפליקציות):

 

/QUOTE]

אם אני מבין אותך נכון, אני אצטרך לעשות את זה כל הזמן.

כל הדלקה וכיבוי של המכשיר/ לאחר שהמכשיר יוצא ממצב ההשהייה.

פורסם

אם אתה עושה disable, אז לא

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...