Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט איביזה STYLE 2017


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

עד עכשיו הייתי נעול על קניית פיג'ו 208 ActivePro, אך ירידת הערך החדה שלה בשוק המשומשות ותוספת של כ-20000 מול האיביזה STYLE גרמו לי לוותר על הרכב.

 

לדעתי האיביזה מגיעה עם פלוס מינוס אותו אבזור ומנוע עדיף, אז יש לי כמה שאלות:

1. מחיר - לפי מה שקראתי אפשר לרכוש את הדגם style במבצע ב82000 ש"ח, האם זה המחיר האחרון או שאפשר לרדת עוד?

2. דגם חדש - האם זה נכון שבאיזור יולי יוצא דגם חדש לאיביזה? ואם כן, האם שווה לי לחכות עוד כחצי שנה ולרכוש את הדגם החדש? המחירים יהיו זהים ? (בהשוואה לשנים קודמות שהתחלפו דגמים), ידוע אם המערכת מולטימדיה תשודרג?

3. צריכת דלק - אני די מבולבל מצריכת הדלק של מנוע 1.0T, חלק מהמקומות רושמים צריכה מאוד נמוכה של 1/12 או 1/13-14 או בכלל 1/17. מה הצריכה האמיתית ?

 

 

** אני לא מעוניין בדגמים מקבילים (כגון: i20,208,Fabia...) שרובם נחותים יותר באבזור וגבוהים יותר במחיר.

עריכה אחרונה על ידי idona
פורסם

אני קיבלתי בבין עירוני עם 2 אנשים כ 1/16.5, מניח בנסיעה רגועה אפשר היה לקבלצריכה טובה יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בתור בעל איביזה - איפה ראית 20000 שקל הבדל במחיר בין הפיג'ו לאיביזה?

 

קח בחשבון ש DSG זה גיר מתבלה ואם התקלות בו לא טופלו - הוא יעלה לך הרבה יותר מההפרש על הפיג'ו.

 

בנוסף - ביטוח סיאט יקר.

 

קח את כל זה בחשבון. בלי קשר, זה אחלה אוטו. אני נוסע רק על מצב SPORT כי הדוושה ב DRIVE פשוט מגיבה לאט מדי בהילוך ראשון (בקטע לא הגיוני). מקבל 1 ל 14 משולב ללא START&STOP.

פורסם

הגיר אכן התבלה אבל בשנות האחריות זה על חשבון היבואן . ואחכ זה איזה ₪4500 להחלפת מצמדים . ₪20000 הפרש נותן לו 3-4 החלפות במחיר.

פורסם

פיגו העלו את מחיר האקסס במקום 80 אלף ל98,כך שלאיביזה אין מתחרות במחיר שלה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ביטוח זה דבר אישי,תלוי בעבר הביטוחי שלך איזור מגורים ועוד כל מיני דברים

הביטוח של האיביזה לא זול אבל הוא גם לא סופר יקר אלא אם כן אתה נהג צעיר/חדש או שניהם יחד

בדרך כלל במיגון דורשים קודנית+עלוקה או איתוראן SAVE,לדעתי האיתוראן עדיף כי ככה אין לך קודנית מעצבנת באוטו

פורסם
עד עכשיו הייתי נעול על קניית פיג'ו 208 ActivePro, אך ירידת הערך החדה שלה בשוק המשומשות ותוספת של כ-20000 מול האיביזה STYLE גרמו לי לוותר על הרכב.

 

לדעתי האיביזה מגיעה עם פלוס מינוס אותו אבזור ומנוע עדיף, אז יש לי כמה שאלות:

1. מחיר - לפי מה שקראתי אפשר לרכוש את הדגם style במבצע ב82000 ש"ח, האם זה המחיר האחרון או שאפשר לרדת עוד?

2. דגם חדש - האם זה נכון שבאיזור יולי יוצא דגם חדש לאיביזה? ואם כן, האם שווה לי לחכות עוד כחצי שנה ולרכוש את הדגם החדש? המחירים יהיו זהים ? (בהשוואה לשנים קודמות שהתחלפו דגמים), ידוע אם המערכת מולטימדיה תשודרג?

3. צריכת דלק - אני די מבולבל מצריכת הדלק של מנוע 1.0T, חלק מהמקומות רושמים צריכה מאוד נמוכה של 1/12 או 1/13-14 או בכלל 1/17. מה הצריכה האמיתית ?

 

 

** אני לא מעוניין בדגמים מקבילים (כגון: i20,208,Fabia...) שרובם נחותים יותר באבזור וגבוהים יותר במחיר.

 

לגבי המחיר לא יודע כמה אפשר להתגמש אבל קיבלתי פינוק של גאנטים בחינם לבחירתי שזה נחמד

לגבי דגם חדש , אי אפשר להבטיח שהמחיר ישאר זהה (סביר להניח שיעלה טיפה) , הדגם החדש עדיין לא הוכרז ובטח שעדיין לא הגיע לארץ ככה שדברים יכולים לקחת זמן. השאלה כמה לחוץ לך הרכב? למרות שהדגם ישן הוא עדיין נותן תמורה מעולה למחיר לדעתי

 

לגבי צריכת דלק עם רגל יחסית כבדה תוואי הררי (נוסע לאריאל) ועירוני בעיקר אני מוציא 1 ל14 לערך.. מאמין שאפשר לשפר הרבה יותר עם נסיעה יותר רגועה

×
×
  • תוכן חדש...