Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

מישהו מתגרש ממישהי, אחרי 20 שנות נישואין ו2 ילדים,

עזב בפתאומיות, אחרי שאמו נפטרה, לבית של אמו (קרוב לבית שלהם) טוען שסבל עם האישה כל השנים

מחפש המלצות לעורכי דין עדיף לפרט מקרה כלשהו (בגלל זה אני מפרסם פה ולא סתם עושה גוגל),

תודה רבה :()

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם (נערך)

אתן לך את ההמלצה הטובה ביותר, שהיא גם חינם.

 

העורך דין הטוב ביותר שאני מכיר אחרי שראיתי אין ספור מקרי גירושים של חברים/משפחה

זה להגיע להסכם הדדי על חלוקת הרכוש/בית וכד'. זה לא רק ימנע את כל ההתכתשות המיותרת בבתי משפט שיגזלו ממכם את כל מה שעוד נשאר ממכם -אלא יחסכו לכם הרבה עוגמת נפש וכסף.

 

גם ככה זהו תהליך לא פשוט, אז למה לא לנסות לעשות אותו במינימום פגיעה.

צריך רק הידברות בין הצדדים.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

^^^

מחזק

אם אפשר להגיע להסכמה לבד זו הדרך הכי טובה לכל הצדדים ובמיוחד לילדים. אבל לא תמיד אפשר בגלל כל האמוציות שמעורבות.

הדרך השניה הכי טובה היא לפנות לגישור, למגשר אובייקיטבי שיעזור להגיע לסיכום תוך כדי השארת האמוציות בצד.

פורסם

הבנאדם החליט להתרגש אחרי מות אמו, ככה פתאום, אבל לא לפני שההורים שלה ויתרו על החלק שלהם בדירה לפני כמה חודשים(קנו במשותף) ועכשיו הדירה של בני הזוג בלבד, צריך פה עו"ד

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם (נערך)

גם שעושים הסכם חלוקה/גירושים, זה חייב להיות מסמך חתום על-ידי עורך דין.

יש סעיפים שונים שחייבים להיות חתומים במסמך רשמי. (ביקורי ילדים, שעות, ימים,שכ"ד וכד')

 

זה כמובן רק עבור הפרוטוקול - כי שיש הבנה בין בני הזוג, גם שהם גרושים,ביקורי ילדים נהפכים להיות

גמישים. מיותר לציין שזה מצב אידאלי מבחינת גידול ילדים.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

לא חייבים עו"ד

 

צריכים מגשר טוב ועם זה לאשר את ההסכם בבית המשפט.

 

הליכה לעו"ד מיד מייצרת קונפליקט.

 

פות"ש לא הבנתי מה כתבת בהודעה 4

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
גם שעושים הסכם חלוקה/גירושים, זה חייב להיות מסמך חתום על-ידי עורך דין.

.

הסכם כזה עם עורך דין יכול להגיע לאחוזון לעומת הכסף שילך לעורכי דין במקרה של מלחמה בין 2 העולמות

 

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
לא חייבים עו"ד

 

 

הסכם גירושין חתום על ידי עורך-דין מקצר את כל התהליך. מכיר את זה מקרוב.

 

אני תמיד ממליץ ללכת בדרך הזו ולא בדרך הקשה שכולם יוצאים נפגעים, מעבר להוצאה כספית לא מבוטלת.

פורסם

כדי להגיע להסכם הצדדים צריכים לשבת ביניהם.

 

אח"כ מנסחים את ההסכמות ביניהם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה, יש שני מישורים.

 

במישור הרגשי, טוב יעשו אם יילכו לטיפול זוגי, שיעזור להסדיר את הסוגיות הרגשיות של הגירושים, התנהלות מול ילדים וכו'.

במישור הכלכלי, טוב יעשו אם ייבחרו עורך דין אחד, שיסביר להם מה זכויותיו של כל צד, חוקית, וינסה להגיע להסכם גירושים מוסכם.

 

זו הדרך הטובה והעדיפה לכולם.

בכל מקרה מדובר בחורבן הבית, על כל המשתמע מכך. לא צריך להוסיף מלחמה על החורבות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מגשר עו"ד או עו"ד מגשר.

 

בגדול מבלי להיכנס לדקויות כאלה או אחרות במישור הכלכלי

 

כל אחד מחצית הרכוש שנצבר בידי בני הזוג בזמן נישואיהם לרבות חסכונות סוציאליים

 

מתנות וירושות בהגדרה לא שייכות לבן הזוג השני גם אם התקבלו במהלך הנישואים, קל וחומר אם לפני הנישואים, אלא אם עורבבו עם נכסי בני הזוג.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא תמיד הצדדים מסוגלים לשבת ולדבר. זה לא רק עניין של בגרות, לפעמים הקשר מסתיים בכזה פיצוץ שכל מפגש רק מציף מחדש את הרגשות ומצית עוד פיצוץ. בשנתיים האחרונות שני אנשים קרובים אלי עברו תהליך גירושין, ובשני המקרים זה היה המצב.

 

אני מאוד ממליץ על גישור כפתרון, מכיוון שהמגשר בין השאר משמש בדיוק כמבודד שמונע את הפיצוץ הזה במפגש. עו״ד שיש לו כישורי גישור מולדים אולי יעשה עבודה טובה לא פחות, אבל קשה למצוא כזה.

פורסם

כמו בעסקים, יש עורכי דין למלחמות ויש עורכי דין לסגור עסקאות.

צריך למצוא עורך דין שגישור זו המומחיות שלו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...