Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה.

למשתמש הבייתי. הדגם הכי נחות הוא מעל ומעבר למשתמש הבייתי.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אגב שמעתי שמוצרי Fein נכנסו ארצה. אלו הם באמת כלים ברמה גבוהה שנפוצים בגרמניה, שוויץ ואוסטריה. אבל לא ראיתי שמייבאים את המקדחות שלהם וזה ממש לא ברור לי למה.

פורסם

מקדחה/מברגה תוצרת סינית Deko .

לפי התגובות והסירטונים היא לא מאכזבת.

לשימוש בייתי נראה לי שזאת אחלה תמורה.

מזוודה + 2 סוללות

יוצא בערך 415₪

DEKO 18V

Impact Electric Drill

http://s.aliexpress.com/b6nmAvye

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

_________________________________

פורסם
ה2630 עולה בארץ 750 עם פוטר נוסף.

 

לא ראיתי את זה כשחיפשתי משום מה...

 

תודה!

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

המושג "מקדחה / מברגה" הוא אחד הפלופים הקיימים

 

מתאים לקדיחות בעץ רך, בקושי

 

לקירות, רק פטישון

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

לא מדוייק

עם מקדחה. ניתן לקדוח בלוקים. בקלות יחסית (לא כמו פטישון).

עץ על כך סוגיו.

וברזל.

 

לפטישון אין יתרונות בקדיחה בברזל או בעץ. עם כבר חסרונות.

שבמידה ונתפס המקדח הוא מתחיל לדפוק. ולא יצליח לשחרר בכוח.

במקדחה זה לא כך. תעביר לרוורס. (החוצה) והכלי יתחיל לסובב.

בפטישון לא !!

 

לבניית דק ענק. את החורים הראשונים עשיתי עם מברגה / מקדחה חוטית. שהיא פשוט יותר חזקה מכלי של 18V.

ולא היה צורך בלהחליף כל הזמן סוללות. (עץ איפה עבה)

 

לכל כלי יש את השימושים והיעודים שלו.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
מקדחה/מברגה תוצרת סינית Deko .

לפי התגובות והסירטונים היא לא מאכזבת.

לשימוש בייתי נראה לי שזאת אחלה תמורה.

מזוודה + 2 סוללות

יוצא בערך 415₪

DEKO 18V

Impact Electric Drill

http://s.aliexpress.com/b6nmAvye

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

למה לקנות סיני אם יש באותו מחיר מוצרים טובים?

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B00L3XK06C/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A3P5ROKL5A1OLE

98 כולל משלוח ומיסים

קובי

:-)

פורסם
לא מדוייק

עם מקדחה. ניתן לקדוח בלוקים. בקלות יחסית (לא כמו פטישון).

עץ על כך סוגיו.

וברזל.

 

לפטישון אין יתרונות בקדיחה בברזל או בעץ. עם כבר חסרונות.

שבמידה ונתפס המקדח הוא מתחיל לדפוק. ולא יצליח לשחרר בכוח.

במקדחה זה לא כך. תעביר לרוורס. (החוצה) והכלי יתחיל לסובב.

בפטישון לא !!

 

לבניית דק ענק. את החורים הראשונים עשיתי עם מברגה / מקדחה חוטית. שהיא פשוט יותר חזקה מכלי של 18V.

ולא היה צורך בלהחליף כל הזמן סוללות. (עץ איפה עבה)

 

לכל כלי יש את השימושים והיעודים שלו.

 

 

אתהלאחולקעלי

 

כתבתי בדיוק את זה בתגובה 5 פה בת'רד

 

התכוונתי לשלול את ייצור הכלאים שמכונה מקדחה / מברגה [נטענת, כמו בקישור שציטטתי בהודעה הקודמת], דהיינו מברגת קלאץ' בלע"ז

 

זה אחלה דבר לעבודות רגישות [גבס ועץ], אבל בשום פנים ואופן לא לקידוח בקיר.

 

קצת הבנת הנקרא ושימת לב מי כותב מה לא תזיק לאף אחד

 

חבל סתם לבלבל את פות"ש

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

שבמידה ונתפס המקדח הוא מתחיל לדפוק. ולא יצליח לשחרר בכוח.

במקדחה זה לא כך. תעביר לרוורס. (החוצה) והכלי יתחיל לסובב.

בפטישון לא !!

מה הכוונה יתחיל לדפוק?

מנגנון הדפיקה, אם בוטל, לא יתחיל לפעול פתאום רק כי נתקע מקדח..

בנוסף, כל הפטישונים הנורמאלים בימינו (מקיטות למיניהן בטוח) הן בעלות אפשרות היפוך כיוון סיבוב ושליטה על עוצמה.

למעשה ניתן להשתמש בהן כמקדחה, מברגה ופטישון. רק המשקל והגודל הפיזי הוא חיסרון מבחינת השניים הראשונים.

יום טוב גם לך

פורסם

לפטישון ברגע שהמקדח נתפס. הגיר מתחיל לדפוק (לא דפיקה פנימה / החוצה) יש רעש של דפיקה(סוג של קלאצ')

זה הכוונה.

 

זה שניתן להפוך כיוון לא מבטל את מה שכתבתי.

פטישון זה כלי מעולה. לקידוח וחציבה קל.

מברגה / מקדחה (חוטי) מיועדת לעבודות אחרות. קידוח ברזל / עץ. כי מה לעשות יש לה יותר שליטה מבפטישון.

ובמצב שנתפס המקדח. היא לא תעצור ! או תעצור ואתה תעביר לאחורה והוא ישחרר את המקדח.

בפטישון לא בטוח שהוא ישחרר אותו.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...