Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם זה שווה או משתלם?

מבחינת הפרשי המחירים. אם שם אוכל לרכוש מכונה מיצרן מכובד במחיר של מוצר בינוני פה בארץ, הייתי הולך על זה.

מישהו כבר עשה זאת פעם?

לאמאזון יש את שירות הלקוחות הכי טוב שניתקלתי בו אי פעם, כך שאני לא ממש חושש אם יתגלו בעיות.

דרישות: לפחות 650w, פטישון כמובן (או רוטטת? זה אותו הדבר?), ימין/שמאל, פוטר רגיל (לא אוהב את כל המהירים למיניהם כגון SDS) ושליטת מהירות אלקטרונית.

פורסם

טוב, עזבו עכשיו את ענין הפוטר, מהיר או לא מהיר.

מה שרלוונטי זאת השאלה שלי.

אני למשל יכול לרכוש מקיטה 650w עם כל הדרישות שלי ב- 390 ש"ח.

השאלה היא האם באמאזון או איביי יש מה למצוא יותר טוב, או האם זה כדאי בכלל.

פורסם

יש פה ערבוב בין שני מושגים

 

מקדחה זו מקדחה [גם אם יש לה עלאק אופציית פטישון], ומיועדת בעיקר לקדיחות בעץ / ברזל / קיר בלוקים

 

ופטישון זה פטישון, ומיועד בעיקר לקדיחה בקיר בטון או חציבה קלה [נכון שיש אופציה לביטול הלימה, אבל הפטישון כבר יותר ויקר יותר, ולכן פחות נוח ממקדחה לשימושים מסויימים]

 

 

אלא אם ידוע על שימוש מסיבי בקידוחים בעץ או מתכת, אני לא ממליץ על רכישת מקדחה [בלי קשר לוואט], אלא רק פטישון

 

אחרי שתקדח פעם אחת בקיר באמצעות פטישון לא תבין איך עשית את זה עד היום עם מקדחה

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם (נערך)

מסכים עם אברגל מעלי.

יחרמיאל - שלח קישור, אם זה פטישון של מקיטה ב-390 ש"ח אז גם אני רוצה.

אני בזמנו חיפשתי באמאזון (האירופאים - 220V) פטישון של בוש, והמחיר לאחר משלוח ומעמ לא היה משתלם כלל.

עריכה אחרונה על ידי tanga
פורסם

לי יש כזה, יותר טוב מכל מקדחה ובאמת כלי מצוין לשימוש בייתי: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=777096

 

620 ש"ח זה לא הרבה לכלי עם אחריות מקומית אלא אם כן באמת ניתן למצוא כלי דומה כולל הובלה במאות ש"ח פחות.

 

המשלוח לכלי כבד כזה עולה ב"כ הון..

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

+1

 

גם לי יש בדיוק את הבוש הנ"ל

 

אפילו שזה הדגם הכי חלש של הסדרה המקצועית של בוש, עדיין לשימושים ביתיים [וקצת יותר] הוא בהחלט נותן תשובות.

 

מחזיק כבר 4 שניםו משאיל בכיף לבני משפחה וחברים. הכלי עבד קשה והיה אמין ויעיל

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

פות"ש, לא ניסיתי עדיין.

אבל אני יודע שצריך לשים לב טוב-טוב לתקע שמגיע עם המכשיר, ולעובדה שהוא עובד על 220V! האמריקאים עובדים על 110... ויש מעל 10 סוגי תקעים שונים בעולם.

מעבר לזה, לא אמורה להיות לך בעייה, ובמיוחד אם תחפש את הקוד של מקיטה שראית על גבי מוצר בארץ באינטרנט. הקוד בגדול אמור להכיל את הנתונים האלו (מוצר X שנמכר באיזור Y ולכן הוא עם תקע א' ומתח ב').

לפעמים זה עובד מעולה. לפעמים, פחות טוב...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לגבי פטישונים.

מקיטה (יש לי בבית) ועברת התעללות בכל חלקיו. עבר חציבה בבית טרומי של בערך 70 מטר תעלות על 5 ס"מ רוחב.

ולחבר יש בוש שהוא שיפוצניק. וגם אצלו הכלי סובל.

 

אצלי אין פוטר מתחלף אצלו יש את הפוטר המתחלף.

אצלי טיפה פחות נוח.

 

למי שהמטרה לחצוב ולקדוח. בטון !!! פטישון בלי מחשבה בכלל.

למי שהולך לעבודות מקצועיות. לקחת דגם חזק יותר ולא את הראשון בסדרה. יש הבדלים בכוח !!

למי שזה כלי לבית. הראשון בסדרה יהיה דיי והותר לכל עבודה.

 

 

אבל.

למי שהולך לעבוד עם עץ. ולקדוח בברזל. רק מקדחה חשמלית. ללא דפיקה. עם שליטה על הכוח.

אחרת מקדחים ישברו. והעץ עלול להקדח עמוק מדיי.

 

בפטישון במצב קדיחה עדיין יש מכות קטנות. ויש פחות רגש ביד.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

ברשותכם מתעלק.

אבא שלי מחפש כלי של חברה טובה שיחזיק לאורך זמן.

הוא ביקש שתהיה מקדחה / פטישון / חוצב באחד.

מצאתי לו את הכלי הנ"ל:

 

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01636IZ0G/ref=ox_sc_sfl_title_2?ie=UTF8&psc=1&smid=A3P5ROKL5A1OLE

 

האם הוא נחשב לאחד חזק ואמין? או שהוא נחשב לדגם נחות?

 

השימוש הוא שימוש ביתי בעיקר.

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם (נערך)

תבדוק כמה יוצא זול מהארץ.

לגבי מקיטה הדגם hr 2470/t זה הישן שעדיין נמכר.

החליף אותו hr 2610/t.

החליף אותו hr 2630/t שלאחרונה התחיל להמכר בארץ, אולי כבר יש להם מחליף בחו"ל. כולם בקטגוריה של כלי עבודה באמת, ז"א חזקים ואמינים בתאוריה, כמובן בהתאם לשימושים, זה עדיין פטישון לא קונגו. סיומת T עם פוטר מתחלף. חבר חשמלאי עם ה2470 ומרוצה, קניתי את ה2610t, עוד לא עשיתי אתו כלום....תמיד כדאי לשאול מישהו עם הכלי. הערה כללית ברוב הכלים המהירות משתנה בהתאם ללחיצה, מי שחשוב לו מהירות אחידה למשל קידוח ארוך יחסית עם מקדח כוס בפלדה שיחפש כלי עם מהירויות משתנות קבועות, למשתמש הביתי הממוצע וגם לשיפוצניק ממוצע זה לא קריטי.

עריכה אחרונה על ידי none77
פורסם
לינק לא תקין

הדגם הוא hr 2630

 

מחירו יוצא כ 650 שקלים

לצורך השווה דגם 2610t בארץ יוצא בסביבות ה 1200 שקל.

 

Sent from my SM-J500F using Tapatalk

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

×
×
  • תוכן חדש...