Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש לי מאזדה 3 07.

היתה לי בעבר בעיה עם הכפתור של המזגן ופירקתי את יחידת השליטה כדי לסדר אותה. אחרי התיקון, כל הנורות על היחידת השליטה הפסיקו לעבוד וגם הנורות על יחידת ההילוכים.. מה שמוזר, התאורה במרכז של שני הלחצנים המסתובבים עדיין עובדת...

* יש שם בסביבות ה5-6 נורות אין סיכוי שכולן נשרפו במקביל.

* אמורה להיות תאורה מסביב למצת לא? אם כן, היא לא עובדת.

* בדקתי את תיבת הפיוזים. אף פיוז לא שרוף (יש רק תיבה אחת מתחת לתא כפפות כן?)

* יש מצב שנורה אחת שרופה תמנע מכל הנורות לעבוד?

יש למישהו רעיון אחר מה אפשר לבדוק?

עריכה אחרונה על ידי BruZo
פורסם

c90732cbedcc48b59d8ee506b572fbab.jpg

 

יש 3 מנורות שמאירות את כל הלחצנים היא נקראת עם אני זוכר נכון T3 .

גם בתאורה של המצת אותו מנורה.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

פורסם (נערך)

רשמת שבדקת את קופסאת הנתיכים, וכן כל מה שרלוונטי לפנים הרכב נמצצא מתחת לתא הכפפות.

 

יכול להיות שהנורת "ברחו" מהמקום שלהן ברגע שהרכבת הכל חזרה?

עריכה אחרונה על ידי Joseph Alishkov
פורסם

מסתבר שיש עוד קופסת פיוזים מתחת למכסה מנוע - גם שם כולם תקינים.

לא ממש סביר כי גם נורות שלא נגעתי בהן הפסיקו לעבוד (ידית הילוכים ומצת).

אני כבר אקנה נורות חדשות ואנסה להחליף ועל הדרך נוודא מגעים.. אין לי כח לפרק פעמיים..

×
×
  • תוכן חדש...