Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

ברשותי מאזדה 3 שנת 2007 , קניתי אותה לפני שנתיים -140K קמ , כיום היא ב195K , הרכב נוסע בדרך בינעירונית ב99% מהזמן.

 

רציתי לשאול אם יש איזה טיפול מיוחד שאני צריך לעשות מעבר למה שעשיתי עד עכשיו(פילטרים,שמן ,פלאגים,בלמים) ?

 

ואיך אני יכול לדעת מה הטיפולים הבאים...

 

תודה רבה

פורסם

הכל תלוי ברמת התחזוקה והנוחות שאתה מצפה מהאוטו

בולמים קפיצים זה נשמע זמן טוב להחליף (אם הם מקוריים כנראה שלא יתפקדו טוב במצבי חירום)

הייתי בודק את כל הגומיות שיש באוטו בעיקר באזור הפרונט (וגם מה שמחזיק את האגזוז)

תושבות מנוע במידה ויש רעידות (ספק רק אם החזיקו 200 אלף בלי החלפה)

תבדוק שאין נזילות של שמן או מים ברכב

לא זוכר אם הטיימינג אצלך גומי או שרשרת (אם גומי כדי לבדוק מתי צריך להחליף)

פורסם

שרשרת תיזמון ללא צורך בהחלפה.

תשים לב שמיכל העיבוי אינו נוזל (מחלה ידועה במאזדה3).

תושבות מנוע במיוחד הימנית ניתן להרגיש רעידות קלות על d עם ברקס.

כל עוד עשית את כל הטיפולים בזמן וכל הרכב נבדק בהקפדה בכל טיפול אז תמשיך שגרת טיפולים רגילה. אם לא תבדוק הכל בולמים תותבים למשולשים שהולכים הרבה במאזדה 3 וגם מוטות מייצבים אחוריים שגם מתבלים יחסית מהר התסמין הידוע הוא נקישות מאחורה.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

×
×
  • תוכן חדש...