Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יום נישואין הגיע ועליי לשלוח פרחים.[emoji55]

יש למישהו נסיון עם אתרי ההזמנות?

המשלוח באזור המרכז.

 

תודה

פורסם

האמת שאחרי שקראתי היום תגובות של אנשים על אתרי ההזמנות החלטתי ללכת בבוקר למשתלה ולבחור את הזר בעצמי.

תודה בכל מקרה

 

Sent from my HUAWEI U9508 using Tapatalk

פורסם

דוגרי - זאת האופציה הכי טובה :-)

ככה אתה רואה מה אתה קונה.

עדיף לבחור פרחים שעדיין לא נפתחו - כך יש יותר זמן להנות מהפריחה שלהם.

פורסם

זר פור יו עשו פאדיחה גדולה בערב חג בסוכות, הזמנו זר גדול (יום הולדת לאמא) הגיע צ'יקמוק שהיה מבייש את ה"זר פרחים" מפלסטיק שיש לי בשירותים של העבודה.

עדיף לגשת לחנות פרחים ולבחור לבד.

בהצלחה

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
זר פור יו עשו פאדיחה גדולה בערב חג בסוכות, הזמנו זר גדול (יום הולדת לאמא) הגיע צ'יקמוק שהיה מבייש את ה"זר פרחים" מפלסטיק שיש לי בשירותים של העבודה.

אני מבין ומסכים עם התחושה שלך. כאשר אני מביט על הנושא בצורה אובייקטיבית - סביר להניח שיהיו פה ושם פאשלות. ולצערך - זה קרה לך.

פורסם
זר פור יו עשו פאדיחה גדולה בערב חג בסוכות, הזמנו זר גדול (יום הולדת לאמא) הגיע צ'יקמוק שהיה מבייש את ה"זר פרחים" מפלסטיק שיש לי בשירותים של העבודה.

עדיף לגשת לחנות פרחים ולבחור לבד.

בהצלחה

 

אותו מקרה בדיוק, רק בראש השנה.

זר שעלה 250 ש"ח ונראה בתמונות מרשים ומפואר, הגיע בסוף בצורה של זר ב-15 ש"ח שקונים בצידי הכביש ביום שישי.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

×
×
  • תוכן חדש...