Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחכמים.

מתעתד לקנות c3 2010,105000 ק"מ, טסט בדצמבר. הרכב מאישה שטוענת שטיפלה בו במוסך של קיבוץ, והמוסך נסגר. איששתי זאת מול הקיבוץ, אבל אין לי או לה ידיעה על מה טופל ומתי.

בהנחה שיידרש לרכב יישור קו מלא מבחינת טיפול, וכן צמיגים וברקסים. (מצ"ב בדיקה) איזה מחיר לדעתכם ישקף נכוחה את שוויו? 06f7c30c7a5eac14d90c6bc33f3bff4a.jpg

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

פורסם

המנוע הזה די רגיש, חייב שמן לפי התקן והחלפתו בזמן.

 

צילם הטופס יצא לא מפוקס, בקושי מצליח לקרוא.

מחיר ששווה הרכב הזה ללא הסטוריה הוא לדעתי כ"כ נמוך שהייתי מתבייש להציע אותו למוכרת.

 

כלומר, הייתי מחפש רכב אחר מטופל עם תיעוד, ממוכר שיודע מה טופל, איפה ומתי.

 

 

פורסם

מעריך שאוכל לרכוש אותו ב18-20k,לעומת 30 לרכבים מקבילים. המחשבה, שגם אם הוזנח, הרי שההזנחה תתוקן, ויש את הפער הכספי למקרה שאכן ניזוק. לא נכונה בעיניך ההנחה?

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

פורסם

במחיר הנכון אפשר לרכוש. כמובן שכדאי לך לדעת מה מחיר יישור קו שאתה הולך לבצע.

 

שמן, לדעתי כדאי לבצע שטיפה לשמן הישן (פלאש) והכניס שמן בתקן הנכון.

ברכב הזה אין רצועת טיימינג, אבל כדאי לבדוק את שרשרת הטיימינג (בהנעת בוקר - מרעישה או לא).

אפשר להחליף שמן גיר כדי להאריך את חייו. לבדוק מצב תושבות (יקר יחסית בארץ, בעיקר ימנית), משולשים, מוטות קישור למוט מייצב וכו'.

 

טיפול גדול כולל מצתים וכל הפילטרים (עדיף מקוריים).

 

כמובן שצריך קודם להכניס את הרכב למוסך שיאשש את ממצאי הבדיקה וינפה לך את הממצאים המכסת"חים.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

18K לרכב בן 6 זה מחיר די טוב.

 

עם זאת, אין לי יכולת לקרוא את הטופס שלך ולכן אני לא יכול להעריך כמה יעלה יישור קו לרכב.

 

קח בחשבון שאם יש לך יישור קו בעלות של 5-6K, אתה כבר מתקרב למחירים של רכבים מקבילים, איכותיים יותר, לא מקיבוץ...(שזה נשמע לי כמו שם קוד לרכב זונה).

 

תבדוק בלובינסקי טרייד, אולי תגלה שההבדל בין רכישה של רכב קיבוץ בן 6 לבין רכישה של רכב מטופח בן 3-4 הוא תוספת של 100 ש"ח בחודש.

פורסם

הרכב ממש לא רכב קיבוץ. רכב פרטי שטופל במוסך הקיבוץ.

 

מה שכתוב בטופס:

מנוע - רעש מערכת תזמון, מנורת שירות דולקת בלוח שעונים לבדוק המשך טיפול במוסך שירות.

היגוי- לתקן זויות היגוי, שחיקת צמיגים

שלדה משמעות נמוכה- פגיעות בצבע, מכות פח, פגושים, תיקוני צבע סביב למרכב

בלמים- רפידות וצלחות שחוקות

צמיגים קדמיים ואחורי שמאלי שחוקים.

 

כל היתר תקין.

 

 

 

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

פורסם

נשמע בסדר גמור. כנראה לא איפסו את נורת ה service - זה קורה הרבה במוסכים שאינם יבואן או מתמחים ברכבים צרפתיים. לך למוסך שיסתכלו על מצב השמן והרצועות - ותתחדש.

פורסם

זה לא נשמע כמו משהו קריטי במיוחד.

 

מנורת שירות זה משהו שאפשר לאפס רק במוסך מורשה, אחרי טיפול - זה ייכבה אחרי יישור קו.

 

צריך בטח לבצע טיימינג (זה יקר, תבדוק עד כמה יקר).

 

שמנים ופילטרים טיפול מלא.

 

החלפת ברקסים קומפלט.

 

החלפת סט צמיגים וכיוון פרונט.

 

עכשיו תתקשר לכמה מוסכים מורשים באזורך ותקבל הצעות לטיפול שכזה, ואז תדע אם זה עסק משתלם או לא.

פורסם

דר' סובארו אתה לא מדייק בכמה נקודות:

 

 

איפוס התראת שרות - לא צריך שום מוסך.

 

1. סגור סוויץ'.

2. לחץ והחזק את לחצן איפוס ה TRIP בלוח שעונים.

3. פתח סוויץ' למצב Ignition ON, אבל אל תניע, המשך להחזיק את לחצן ה TRIP לחוץ.

4. צפה בתצוגה במספרים רצים אחורה.

5.אחרי שהם סיימו לרוץ אחורה, מוצג 0.

6. שחרר את לחצן ה TRIP, סגור סוויץ'.

 

זהו, התראות שרות נדרכה ל 15.000 או 20.000 או 30.000 ק"מ נוספים, תלוי מה מוגדר שם.

 

 

לגבי טיימינג. זה שרשרת. אין הנחיה להחליף אותה כל כמה זמן. אבל השרשראות האלו דקות וחלשות יחסית, לא פעם הן נמתחו וגרמו לרעש ובריחת פאזות תזמן.

 

סימן ראשון רעש בשניות הראשונות לאחר ההתנעה.

 

סימן נוסף ירידה בסחיבה.

 

סימן שלישי - מחשב ניהול מזהה בריחת פאזות תיזמון ומדליק נורת תקלה.

סימן רביעי - טוב נו זה ברור...מעדיף לא לכתוב. בדרך כלל לא מגיעים לזה אלא שמים לב לפני.

 

 

עם השנים יצרן הוציא קיט תיזמון משופר. אם הייתה הסטוריה, אפשר היה לדעת האם כבר הותקן ברכב הזה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...