Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סקודה אוקטביה 1.8 שנת 2010,

לאור צריכת שמן מאסיבית וכשל בשסתומים, עברה שיפוץ מנוע לפני מספר חודשים.

 

כעת סימן ההילוך המופיע על לוח המחוונים מהבהב (אות, כגון D או מספר), וגם נורת המנוע דלוקה בצהוב (לא בטוח שיש קשר בין הדברים).

הרכב מניע, אבל כאשר מעבירים ל D הרכב לא נוסע (והסל"ד כמעט ולא עולה).

הוזמן גרר ליום חמישי בבוקר שיגרור את הרכב למוסך מורשה.

 

בחיפוש מצאתי שאולי מדובר במחשב גיר שכשל, ומצאתי גם את זה:

http://hesder.championmotors.co.il/

הזנתי את מספר הרכב בטופס וקיבלתי הודעה שהרכב נמצא במסגרת ההסדר.

 

1. מישהו יודע לומר לי כעת, בהתאם לסימפטומים, האם אכן סביר להניח שמדובר במחשב גיר, ומה עלות התיקון?

 

2. להבנתי, בהתאם להסדר הנ"ל שהתקבל לאחר הגשת בקשה לתביעה יצוגית, אני אמור לשלם את התיקון ולאחר מכן לקבל החזר של עד 1,300 ש"ח, האם נכון? למישהו יש ניסיון עם הנושא?

 

תודה.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בנוגע לשיפוץ המנוע שבוצע, אני חייב לציין שהיבואן היה הוגן.

בנוגע למקרה הנוכחי, כתבת שהכל מוכר, אשמח ברשותך לקבל התייחסות לשתי הנקודת שהעלתי.

פורסם

התכוון לזה שבשנתונים שלך היתה בעייה ידועה במכטרוניק. היבואן והמוסכים מכירים את זה למרות שמעולם לא יצאה הצהרה פומבית.

קיבלת איכות גרמנית מכל הכיוונים .

פורסם (נערך)

הכל תלוי במוסך והיועץ שירות, יודע ושמעתי במו אוזני יועץ שירות שמשתדל מאוד מול היבואן והביא אישור ללקוחה שלו לקבל מנוע חדש בארגז, לא שיפוץ ולא סיפורים, מנוע חדש לחלוטין.

 

גם הגיר הכל ידוע היה עניין המוח ועניין המצמדים ועניין השמן שדופק את המוח.

 

ב DSG 6 היה את הבעיה עם החיישן טמ"פ שיושב במכטרוניק.

 

לפני זה היתה הבעיה במדחסי מזגנים.....

לפני זה היו בעיות חלונות נופלים.

וגיר ידני שהיו נגזרים בו הניטים מנחושת עד שמתפוצץ ההאוזינג של הגיר.

הכל ידוע.

 

היום יש את עניין הטורבו שמאבד גדישה, שוב בארץ הכל בשושו ומשרד התחבורה לא עושה כלום.

.

 

הפתרון זה לטפל לבד להביא חלקים מחול ולהימנע לקנות דגמים בעייתים....

אני למשל לא מחליף את האוטו כי יש לו DSG6 , גם אם ימות העולם לא מוותר על הגיר הזה.

עריכה אחרונה על ידי mozman11
פורסם

על לקוחות כמוך היצרן והיבואן לא מוותר, אתה חושב שהמותג ח*א אבל בכל זאת לא מוותר עליו.

ככה הם לא חייבים להשקיע במוצר יותר איכותי.

פורסם

עדכון: כפי שחששתי ובהתאם לבעיות שקראתי, אכן מדובר במוח גיר,

עלות החלפתו כולל עבודה הוא כ 8,000 ש"ח.

אני מזכיר שהרכב הזה עבר גם שיפוץ מנוע.

 

הצעות?

פורסם

המותג היה טוב עד להגעת ראשוני מנועי הtsi וה dsg7 . טוב הכוונה שהמנוע לא היה מפסיק לעבוד גם אם כל האוטו היה מתקלף. מאז ה tsi זה גם נגמר. למי שיש tdi עם dsg6 זה יחסית השילוב האמין יותר...

פורסם
עדכון: כפי שחששתי ובהתאם לבעיות שקראתי, אכן מדובר במוח גיר,

עלות החלפתו כולל עבודה הוא כ 8,000 ש"ח.

אני מזכיר שהרכב הזה עבר גם שיפוץ מנוע.

 

הצעות?

 

תנסה להשיג גיר מפרוק באזור ה 6000 ₪ , אתה יכול להחליף מקטרוניק ובסוף לגלות

שזה בעיה מכנית או קלאצים גמורים .

פורסם

לא שווה להחזיק רכבים של VAG שהם בני 3 שנים ומעלה, רכבים חד פעמים וקצרי מועד.

במקומך מתפטר מהרכב הזה כמה שיותר מהר התקלות עוד יכו אותך וזה רק ההתחלה (סליחה על הביטוי) .

 

 

פורסם

רק למען הסדר הטוב ולתיקון הרושם, אני מחזיק פולקסוואגן בן למעלה לשש עשרה שנה ולמעלה מ 200K ק"מ על השעון והוא אצלי מיומו הראשון על הכביש וטפו טפו, דווקא בסדר האוטו. מצד שני אין לו אותיות כאלה כמו DSG או TSI, אפילו עוד לא ידעו לאיית טיפטרוניק כשהוא עלה על הכביש, אז אולי זה משם.


×
×
  • תוכן חדש...