Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי כולם,

ברשותי פולו 2008 180000 ק"מ, נקנה לא מזמן.

ללא סממנים לבעיה בראש מנוע (מכון+מוסכניק), לא מוציא עשן, וואקום בפתיחת פקק מילוי.

לפני כחודש מפלס הנוזל היה ,FULL ועכשיו בערך 1500 ק"מ לאחר מכן המפלס מעט מתחת ל-LOW (בדיקות נעשו ברכב קר).

מחשיד.

ללא נזילות מתחת (נוזל ירוק).

אני חושד שזה בכל זאת נזילה פנימית.

רק רוצה לוודא שזה לא תקין למלא כל חודש נוזל קירור.

 

מה אומרים..

:-o

פורסם

אכן לא שללתי את הפקק. לפעמים המיכל נפתח עם וואקום ולפעמים לא.

אצלי זה g12, וכן הסטודנטית שהייתה הבעלים הקודמים כנראה לא שמעה על זה בחיים.. זה פרויקט נפרד שלי להחליף את הנוזל.

יש לי בדיקת לחץ שעשו במכון ואמרו שתקין, נבדוק ונעדכן!

פורסם
אין בעיה, התקנים תואמים אחורה. שים G12++ כמו זה למשל:

 

http://www.justmotor.co.il/Product/%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A8-%D7%90%D7%93%D7%95%D7%9D-eurol

 

4 בקבוקים ממנו כי הוא בא כבר מוכן לשימוש.

רות. כבר עכשיו בדרכי לרכוש G12++ :wink:

ה-2 פלוסים האלה נותנים לי הרבה?

והבנתי שה-13 מיוצר על בסיס שונה ולכן לא תואם לאף אחד?

×
×
  • תוכן חדש...