Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפציינטית - ג'ולייטה 2011 170 כ"ס אוטומט. לפני כמה ימים בבוקר ניסיתי להניע והרכב לא הניע, יום לפני הרגשתי שההנעה קשה אבל שכחתי מזה, לכן הוחלף מצבר למצבר של ורטה AGM. כשהסתכלתי על היסטוריית הטיפולים של הבעלים הקודם ראיתי שבוצעו 2 החלפות מצברים:

03/07/2013

15/09/2014

 

האם אלו לא החלפות תכופות מדי? האם יש זליגת זרם? בעיה אחרת שצריך לבדוק?

יש המלצות לבעל מקצוע שיכול לאתר את הבעיה במהירות ומקצועיות באזור המרכז (ר"ג, ב"ב וכו..)?

אשמח להארות.

תודה.

 

פורסם (נערך)

האם ביום יום יש מספר התנעות גבוה משולב בנסיעות קצרות, האם מותקנת מערכת עוצמתית, האם מערכת החשמל מקורית או שבוצעו שידרוגים. אם התשובות לשאלות שהועלו שליליות , בכל מקרה חובה לבדוק טעינה עם ובלי עומס וזליגה. בדיקות טעינה וזליגה פשוטות וזולות וחשוב לבצע אותם בהקדם האפשרי, אחרת ריטואל החלפות המצברים ימשך.

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
פורסם

ביום יום יש בממוצע שתי התנעות. הנסיעות הן ארוכות (ר"ג - הרצליה). מערכת Start & Stop מדוסבלת. יש התקנה של מערכת דאבל דין, הותקן רק HEAD UNIT, לא הוסף מגבר או כל ציוד אחר.

כאשר הגיע הבחור מאיציק מצברים הוא בדק טעינה ואמר שהטעינה בסדר.

 

פורסם

יש לך תאורת נוחות? אתה יושב ברכב לא מונע עם מערכת פועלת/מאוורר/תאורה? יש מערכת מיגון?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
1. האם אלטרנטור תקין ?

2. האם המצבר הקודם היה AGM או מצבר יותר פשוט ?

עושה רושם שהאלטרנטור תקין, הבחור שהחליף את המצבר בדק מתח טעינה והוא תקין. המצבר הקודם כנראה לא היה AGM, חיפשתי ולא מצאתי עליו את המילה הזו.

יש לך תאורת נוחות? אתה יושב ברכב לא מונע עם מערכת פועלת/מאוורר/תאורה? יש מערכת מיגון?

אין תאורת נוחות. לא יושב ברכב מונע כשהחשמל עובד. אין מערכת מיגון נוספת, רק נעילה בסיסית.

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

 

פורסם

המצבר אצלי ב ג'ולייטה בין 4 שנים, ולא מראה סממני עייפות.

כך כי אפשר וההחלפה הקודמת הייתה עקב השארת אור מוזיקה וללא טעינה.

ולכן התפרק המצבר, או כל סיבה אחרת.

 

החשוב עכשיו - 2 שנים למצבר זה סביר, אבל לא הכי טוב.

איזה מצבר הותקן בפעם האחרונה.(חובה מצבר מתאים)

וכדאי בנוסף לבצע בדיקת טעינה וזליגה חשמלית.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אני לא זוכר איזה מצבר היה מותקן, לא חושב של חברה מוכרת. יש המלצה לחשמלאי באזור המרכז? אקפוץ לעשות בדיקת זליגה.

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

 

פורסם (נערך)

אתה בטוח שהמצבר אשר מותקן ברכב הוא מסוג AGM ?

בדיקה זליגה ברכבך היא לא פשוטה לכן גש למכונאי/חשמלאי אשר מכיר את הרכב.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

ל וורטה רשומים 2 סוגי מצברים

EFB או AGM - המתאימים לפריקה עמוקה - המחיר קצת יקר 700-1200 לפי הסוג והגודל.

(בדוק את הנתונים הרשומים בספר הרכב, על עוצמת המצבר והתאם מצבר דומה)

 

היבואן של וורטה , פתח דיון בנושא מצברים - צור איתם קשר ובדוק,

אולי יש להם גם ידע על המצבר המתאים ל ג'ולייטה.

ובקש הפניה לחשמלאי טוב באזורך.

 

* אני גם הייתי מתקשר לשרות אלפא ומברר דרכם, לפעמים יש להם מחירים טובים במוסך המרכזי.

 

בנוסף- ראה דיונים, כתבנו בעבר על המצברים הללו ומרק העלה נתונים.

התקשר למשווקי מצברים, ובדוק עוד הצעות..

א - מצברים, צבעים, מותגים וההבדלים ביניהם

ב - מצבר חדש של ורטה , איפה קונים ?

ג - גולף 7 2013 - הלך כנראה המצבר , איפה להחליף ולאיזה?

ד - מחפש מצבר start & stop לפיאט פונטו איבו

ה - מצבר stop start לפונטו אבו בירושלים

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אני מסתמך על ההנחות שלך -> במידה ורכבך זקוק למצבר AGM, עושה רושם כי האדם ממנו קנית את הרכב השתמש במצבר יותר פשוט (כדי לחסוך במחיר), ולכן היו החלפות מצבר תכופות יחסית.

 

בכל מקרה, כדי לשלול גורמים נוספים -> כדאי ורצוי לבצע בדיקת זליגה כפי שהמליץ מרק10.

 

אני כרגע בודק באתר של ורטא עולמית.

אם אני מבין נכון את מנוע החיפוש של ורטא, אזי רכבך יכול להשתמש גם במצבר AGM וגם במצבר EFB (נבדק גם עבור מנוע 1.4TB MultiAir וגם עבור מנוע 2.0JTDM - שניהם 170 כ"ס, מערכת S&S) - לכן, יתכן והתשובה ההתחלתית שלי הייתה שגויה.

פורסם

כרגע הותקן מצבר AGM של ורטא. המצבר הישן כנראה לא היה AGM, חיפשתי איזכור לאותיות האלו אבל לא מצאתי. היה מצבר פשוט יותר ב 800 ש"ח ו הAGM עולה 1000 ש"ח.

כמו שמרק אמר: "בדיקה זליגה ברכבך היא לא פשוטה לכן גש למכונאי/חשמלאי אשר מכיר את הרכב", מישהו מכיר בעל מקצוע מקצועי באזור המרכז? ואגב, מה שונה בדיקת זליגה ברכב הזה מאשר ברכבים אחרים? יש משהו שאני צריך לשים לב אליו?

 

פורסם

גם לי יש מצבר agm של שנפ בפיאט עם S&S, אחרי 10 חודשים הוא שבק חיים והוחלף במסגרת אחריות.

 

מוסך פיאטון מומחה ביצרנים האלו.

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...