Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש כמה...

http://m.ebay.de/itm/108-tlg-Steckschluessel-Satz-Knarrenkasten-Ratschenkasten-Kfz-Werkzeug-1-2-1-4-/301700820046?nav=SEARCH

 

 

http://m.ebay.de/itm/Steckschluessel-Satz-1-4-1-2-108-teilig-Knarrenkasten-Nironex-by-Rokossa-/142013179325?nav=SEARCH

 

 

אם תחפש תמצא עוד... ככה זה כשיש תחרות ושוק חופשי אמיתי....

עריכה אחרונה על ידי mozman1101
  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

משתלם להזמין ידית כוח מאותו המוכר?

במידה ואני מאחד משלוחים עם הסט

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

אם אפשר קישור לידית אני אשמח.

 

אתה צריך שהחשבונית לא תעבור 75 דולר כדי לא לשלם מע"מ . לא תמיד אתה מתבקש לשלם אבל לפעמים זה קורה...

פורסם

מצאתי משהו באזור 100 שקל לאורך של 45 סנטימטר בדרייב חצי.

מה המחיר בארץ לידית מקבילה?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם (נערך)

פעם מישהו בפורום המליץ על זה, גם שולח לישראל ב 60 שקל.

 

http://www.ebay.com/itm/141485739853?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

התבלבלתי עם ידית טורק, קניתי ידית כוח ב ל.כ. רמלה בערך 60 עד 75 שקל תלוי באורך:

 

http://www.lkltd.co.il/%D7%99%D7%93%D7%99%D7%AA-%D7%A4%D7%9C%D7%A7%D7%A1-%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%91-12-%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%9A-450-%D7%9E%D7%9E

 

יש גם אורך 60.

יש עוד מציאות:

 

http://www.ebay.com/itm/401174046635?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

http://www.ebay.com/itm/282136007728?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

http://www.ebay.com/itm/361692328493?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

אפשר לראות שהכל בסט הגדול נראה אותו דבר כנראה מגיע מאותו מפעל או שמפעל אחד מעתיק ממפעל אחר ושגם מעתיק ממפעל אחר....

 

דרך אגב

mozman1101 ו mozman11 זה אני, פשוט לא יודע למה ב TAPATALK הוא עושה 1101.

עריכה אחרונה על ידי mozman11
פורסם

 

למישהו יש ניסיון עם המוכר הזה ? הוא שולח לארץ ?

 

במידה ולא, באיזו חברת שילוח ניתן להיעזר ומה העלויות?

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם (נערך)

שרות דואר ששולח מגרמניה לישראל www.mailboxde.com

שרות מעולה ברמה שלא רואים בישראל. אני מבקש תתנהגו איתם יפה אין הרבה אירגונים שעובדים איתנו עקב התנהגות הישראלי המכוער.

אני מאמין שהמוכר מקיים את הסטנדרט הגרמני לשרות , תבדוק כמות וציון פידבקים, הם מאוד ישרים שוב ברמה שלא נראתה כאן לדעתי מעולם.

 

תקנה בלי חשש כי כאן שודדים אותנו ללא רחמים, אני לא ארחיב כי כבר זה נמאס ולא יעזור. הכל מיוצר באותם מפעלים בסין המוכר הגרמני לא יעשה מעצמו צחוק. יש להם כבוד ללקוחות וכתוצאה מזה יש להם כבוד מהלקוחות, התוכנית העיסקית שלהם מבוססת על מתן שירות ואמון הדדי, לא על לדפוק קופה.

עריכה אחרונה על ידי mozman11
פורסם

 

איך אתה מוצא את המוכרים האלו באיביי הגרמני? אתה מדבר גרמנית או משתמש בתוכנת תרגום?

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם
מחזק את mozman11.

לדוגמא:

מכווץ קליפר שרכשתי מחו"ל ב-86 ש"ח (כולל משלוח), נמכר בארץ כמעט בפי4 מהמחיר ב-EBAY -->

 

[ATTACH=CONFIG]469773[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]469774[/ATTACH]

קניתי אצל אבי חלפים באיזה 30 שקל, אמנם בלי האופציה של הראצ׳ט.

פורסם (נערך)

יש לך מוכרים באמזון ששולחים לישראל,

ואם אתה קונה עדיף מוצר מחברה טובה (כאן בדוגמה יש לך 10 שנות אחריות)

https://www.amazon.de/gp/product/B009I4HRDW/ref=ox_sc_sfl_title_22?ie=UTF8&psc=1&smid=A3JWKAKR8XB7XF

 

ויש לך עוד

https://www.amazon.de/Mannesmann-Socket-Set-215-Pieces/dp/B000K2PF4Y/ref=sr_1_1?s=diy&ie=UTF8&qid=1471844910&sr=1-1&keywords=Mannesmann

 

https://www.amazon.de/KS-Tools-917-0779-CLASSIC-socket/dp/B00DEGW6D6/ref=sr_1_89?s=diy&ie=UTF8&qid=1471845163&sr=1-89&keywords=Chrom-Vanadium+bit

 

https://www.amazon.de/SW-Stahl-00935L-chrome-vanadium-Steel/dp/B006VFCDN0/ref=sr_1_29?s=diy&ie=UTF8&qid=1471845038&sr=1-29&keywords=Chrom-Vanadium

 

ואם מחיר זו הבעיה אז יש

https://www.amazon.de/gp/product/B000K2PF1M/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A3JWKAKR8XB7XF

יש הרבה חברות - שמתי דוגמה לכמה שבהן אכן המוצרים מפלדת כרום וונדיום כיוון שכבר נתקלתי ושמעתי על מיקרים של פציעה מכלים לא איכותיים. (שאתה למשל מנסה לפתוח עם ביט והביט נשבר לך היד עפה ויכולה לקבל שבר - לא מומלץ מה גם שאפשר להשיג כלים טובים (ויש גם מעולים) ממחירים סבירים ומעלה.

זול לפעמים זה יקר מאד במיוחד שזה קשור בבריאות

 

כדאי להתרחק מיצרנים עלומי שם מסין

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם (נערך)

זה בקישור השלישי בדיוק כמו שלי אותו סידור של הסט, רק שכתבו על הידיות ks tools, שוב זה מגיע מסין כמו 90 אחוז מהסחורה, השתמשתי בסט היום, שמן מנוע ופילטר שמן פילטר סולר , שמן גיר dsg ופילטר גיר, עוד מעט גם בלמים נעשה... הסט עושה את העבודה שזה טיפולים לרכב בבית ולא לשלם טיפול 2000 שקל ב צמפיון על dsg ועוד 1000 שקל טיפול גדול ועוד ברקסים צלחות רפידות עוד 2500 בשקט,

אני לא חנות ולא מנסה להרוויח על אף אחד. כל אחד יעשה את החשבון שלו. אני לא משלם 1200 עד 1800 שקל על סט של סיגנט. השאלה שאני מנסה לעורר כאן זה למה הכל כאן הכי יקר בעולם? . יש לכם אפשרות להזמין עד 75 דולר ללא מס. תנצלו את זה.

עריכה אחרונה על ידי mozman1101
פורסם (נערך)
זה בקישור השלישי בדיוק כמו שלי אותו סידור של הסט, רק שכתבו על הידיות ks tools, שוב זה מגיע מסין כמו 90 אחוז מהסחורה, השתמשתי בסט היום, שמן מנוע ופילטר שמן פילטר סולר , שמן גיר dsg ופילטר גיר, עוד מעט גם בלמים נעשה... הסט עושה את העבודה שזה טיפולים לרכב בבית ולא לשלם טיפול 2000 שקל ב צמפיון על dsg ועוד 1000 שקל טיפול גדול ועוד ברקסים צלחות רפידות עוד 2500 בשקט,

אני לא חנות ולא מנסה להרוויח על אף אחד. כל אחד יעשה את החשבון שלו. אני לא משלם 1200 עד 1800 שקל על סט של סיגנט. השאלה שאני מנסה לעורר כאן זה למה הכל כאן הכי יקר בעולם? . יש לכם אפשרות להזמין עד 75 דולר ללא מס. תנצלו את זה.

החברה הזו KS היא חברה גרמנית (חברות שמשתמשות בכלים שלה - AMG של מרסדס, חטיבה של פרארי ועוד)

http://www.kstools.com/

מה שכתבתי לא צריך את הכי יקר, יש מספיק חברות עם מוצרים טובים ואיכותיים במחיר שקרוב למחירים של הסטים הסינים.

כל זה כל העיקר, ובנוסף כלים שלא יהרסו לך למשל ראש בורג כי הם לא חזקים מספיק או שנשברים בעצמם.

שמתי דוגמאות לכלים במחירים שחלקם נמוך יותר ממה שכתבת ועדיין הם עם 10 שנות אחריות (חברה ומוניטין)

זה למשל סט לא יקר ועדיין איכותי

https://www.amazon.de/KS-Tools-911-0653-Superlock-Socket/dp/B001ECR9D4/ref=sr_1_1?s=diy&ie=UTF8&qid=1471863922&sr=1-1&keywords=KS+Tools

עוד אחד

https://www.amazon.de/KS-Tools-911-0833-Superlock-33Pieces/dp/B001ECR86W/ref=sr_1_4?s=diy&ie=UTF8&qid=1471863922&sr=1-4&keywords=KS+Tools

 

סט מחברה טובה מאד מפלדה מחושלת

https://www.amazon.com/TEKTON-1859-Wrench-Screwdriver-135-Piece/dp/B008HYVG6S/ref=sr_1_4?srs=2601937011&ie=UTF8&qid=1454017122&sr=8-4&keywords=tool+set&tag=bp_links-20

 

וקצת על כלים ודירוג יצרנים מאתר אחד

http://www.toprateten.com/best-socket-set/

 

הסט הזה למשל

https://www.amazon.co.uk/Mannesmann-Socket-CV-Steel-Approved-Pieces/dp/B001TDRPSW/ref=sr_1_15?s=diy&ie=UTF8&qid=1471865032&sr=1-15&keywords=Mannesmann+Socket

יוצא לך 180 שקל כולל משלוח (מס אין) אצלך בבית! ויש לו 10 שנות אחריות

בטוח שהוא טוב מסט סיני לא?

 

זה עולה לך 250 שקלים אצלך בבית

https://www.amazon.co.uk/gp/cart/view.html/ref=gno_cart

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)


×
×
  • תוכן חדש...