Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב הקישור השלישי ששמת זה בדיוק הסט שלי , הסינים יכתבו מה שאתה רוצה על הסט, עבדתי איתו היום היה בסדר גמור לא נשבר שום דבר. אני לא מתיימר להיות מהעילית של המכונאים ולהתיפיף עם כלים של מרצדס כשיש לי 2 vw בבית. איך אמר אורן חזן: הכנסת היא הנציגים של העם התמונה של העם, לא צריך פרופסורים ודוקטורים, עמך מספיק טוב בשבילנו.

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם כבר דיברתם על מכווץ קליפרים, לפני כמה שנים מצאתי גם ב ebay סט משומש של otc תוצרת ארה"ב , שוב ברור שגם תוצרת סינית תעשה את העבודה. בסך הכל צריך לבצע את העבודה ולחסוך כסף. 10255880002dacab6305a816fc5cacc8.jpg

 

b77b283338afe3da99d14c268973ffba.jpg

פורסם
שוב הקישור השלישי ששמת זה בדיוק הסט שלי , הסינים יכתבו מה שאתה רוצה על הסט, עבדתי איתו היום היה בסדר גמור לא נשבר שום דבר. אני לא מתיימר להיות מהעילית של המכונאים ולהתיפיף עם כלים של מרצדס כשיש לי 2 vw בבית. איך אמר אורן חזן: הכנסת היא הנציגים של העם התמונה של העם, לא צריך פרופסורים ודוקטורים, עמך מספיק טוב בשבילנו.

מסכים איתך שאנחנו לא צריכים הכי טוב ויקר :)

אבל סט כזה לא היה טוב? https://www.amazon.co.uk/Mannesmann-Socket-Bit-Set-Pieces/dp/B009I4HRDW/ref=sr_1_2?s=diy&ie=UTF8&qid=1471865024&sr=1-2&keywords=Mannesmann+Socket

שאתה לפחות יודע שהכלים טובים ועם אחריות רצינית? (וכן הם לא יקרים)

קובי

:-)

פורסם

זה סט רבע? יש לי של קסקו, עלה 180 שקל לפני 10 שנים. היום רוצים עליו ביצחק שדה 400 שקל. אני לא מבין למה כ"כ יקר כאן...

 

אני לא מבין למה אתה חותר ומה האינטרס להגיד שמה שהבאתי מגרמניה לא טוב, זה שוקל 8.5 קילו. הברזל עבה הראצ'טים כבדים. עושה את העבודה ומכיל 193 חלקים.

 

85243d22b68a38a4a969e48018b52a90.jpg

 

8f3761d6fb57efa679303330c68d7419.jpg

פורסם (נערך)

הכל טוב :)

ואכן חבל שבארץ דברים טובים עולים הרבה.

הסט שלך אכן לא זול, עם אחריות לכל החיים ונחשב לכלי טוב

http://www.agrotechnik.co.il/product/%D7%A1%D7%98-%D7%91%D7%95%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%AA-60-%D7%97%D7%9C%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%91-%D7%94%D7%99%D7%A0%D7%A2-14-cr-v-%D7%9E%D7%91%D7%99%D7%AA-kasco

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

הבעיה שבארץ סיני עולה פי 4 ומשהו אחר להשיג זה בכלל נהפך להיות מדע חלל. במקום שנהנה מהמחיר של הסיני היבואנים והחנויות גוזרים עלינו קופון.

פורסם
הבעיה שבארץ סיני עולה פי 4 ומשהו אחר להשיג זה בכלל נהפך להיות מדע חלל. במקום שנהנה מהמחיר של הסיני היבואנים והחנויות גוזרים עלינו קופון.

 

קניתי את הסט כמו שלך ואני עובד עם חברת השליחות כמו זו שהמלצת.

איזה דברים מיוחדים בחרת בSpecial Requests?

בחרתי ב Deutsche Post Weltpaket ויצא לי 24 יורו כולל.

שילמת מס בארץ?

על כמה הצהרת והאם העלת צילום מסך?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם (נערך)

ומה רשמת בתיאור של ההצהרה של המכס?

הרי המחיר נקבע מחיר מוצר + משלוח

עריכה אחרונה על ידי ModChiP
לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

תודה!

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

קיבלתי אותו אתמול, אחלה סט, מרגיש מאוד איכותי.

מה שכן יש בעיה אחת בקופסה שכשאתה סוגר אותה וקצת הופך אותה כל החלק התחתון עם הבוקסות עף בתוך הקופסה.

פתרתי את זה עם קרטון כפול שחתכתי במידה המתאימה ושמתי בתוך הקרטון לפני שסגרתי אותו.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

גם לך זה קורה שהבוקסות בחלק התחתון לא נשאר במקום?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.

×
×
  • תוכן חדש...