Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

2012 BMW X3. מצבר 90A בכמעט 4,000 שקל?


Cadillac58
שימו לב! השרשור הזה בן 2810 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

Textar?

אולי עשו לי הנחה על עיניים יפות? נגיד 30 אחוז.

עדיין סביר מאוד.

 

לא עשו לי הנחות עד כמה שידוע לי- החיישן האחורי עולה 50 שקל והקדמי עוד 50 .

 

הבלמים זהים אחד לאחד למקוריים, אגב המקוריים שירדו מהרכב היו Textar גם כן.

עריכה אחרונה על ידי Max.M
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כלומר 4 חיישנים בלבד זה 200 ש"ח. זוג רפידות OEM בחו"ל זה 100$ הכי זול שניתן למצוא. כלומר 200$, לפני משלוח, מכס ומע"מ, שלא לדבר על קצת רווח למוסך. והנה, רק עלות בחו"ל בלי משלוח ומסים אתה ב 1000 ש"ח ובלי אף צלחת. צלחת אחת עולה 600 ש"ח בחו"ל, כפול 4 אתה ב.... ומשלוח ומכס ומע"מ....

 

בקיצור, אם אני מביא הכל לבד במזוודה ולא נתפס אני ב 3500 ש"ח. אז איך מכרו באץ ב 1200? ואיכותי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש רק חיישן אחד בכל סרן . לא בשני הצדדים .

 

תתקשר לאוסקר חלפים- אולי תופתע.

אני חלילה לא משווק שלהם- פשוט אני רואה שאנשים פה משלמים הרבה כסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה, חידשת לי. ברכב אכן קיימת מערכת סטארט סטופ, זה אומר שאני לא יכול להתקין מצבר 90 אמפר רגיל - חייב AGM? או שמצבר רגיל פשוט יחזיק פחות זמן? הנוכחי הוא המקורי ברכב, בן 4.5 שנים. מותקן מלפנים במידות רגילות.

ההצעה התקבלה ממרכז שירות ב.מ.וו בירושלים. אם המחיר שפוי הייתי מעדיף לעשות שם טיפול ראשון - הם מתחברים למחשב הרכב ומגלים תקלות, סוג של יישור קו. אבל לא בכל מחיר. את המצבר בכל מקרה לא אחליף אצלם, אין סיבה.

מצבר שנמצא בתא המנוע בX3? אתה בטוח?

הוא אמור להיות מאחורה (מתחת לרצפת תא המטען), ובתא המנוע אמורים להיות רק קוטבים.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפעם המאה - לא מחליפים מצברים במוסך מורשה יבואן, לא משנה על איזה מצבר מדובר.

לא נכון תמיד.

המצבר שלי שבק בדיוק בזמן טיפול במוסך מורשה יבואן לפני כשנה (ידעתי שהוא בסוף ימיו).

התקשרו אלי מהמוסך ונתנו לי הצעת מחיר שהיתה גבוהה ב-20 שקלים ממחיר השוק.

בשביל הבדל שכזה לא שווה לצאת למתחרים.

מה שבטוח הוא שתמיד צריך לעשות סקר שוק ולבסוף להגיע להחלטה מושכלת.

עריכה אחרונה על ידי eyals05
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפת רפידות קדמיות, כולל החיישן, עבודה ומע"מ: 1500 ש"ח

חיישן ? אתה צוחק ?! - מדובר בחת'כת ברזל מוליך מצופה פלסטיק שעם השחיקה של הרפידה גם הפלסטיק נשחק והוא סוגר מעגל ומדליק נורה בלוח השעונים.

לידיעתך, כשקונים רפידות חדשות - מקבלים את ה SO CALL "חיישן" כחלק מהסט עצמו.

 

לא יודע כמה עולה ב BMW, בפיזו 406 שהייתה לי עלה 200 ש"ח - לא כולל העבודה.

 

אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
חיישן ? אתה צוחק ?! - מדובר בחת'כת ברזל מוליך מצופה פלסטיק שעם השחיקה של הרפידה גם הפלסטיק נשחק והוא סוגר מעגל ומדליק נורה בלוח השעונים.

לידיעתך, כשקונים רפידות חדשות - מקבלים את ה SO CALL "חיישן" כחלק מהסט עצמו.

 

לא יודע כמה עולה ב BMW, בפיזו 406 שהייתה לי עלה 200 ש"ח - לא כולל העבודה.

 

אריאל.

 

אריאל, תודה, אך זה קצת יומרני להסיק מפיז'ו 406 איך הדברים בדיוק קורים ב-ב.מ.וו. עכשיו, אחרי שלמדתי את הנושא ועשיתי טיפול שכלל החלפת רפידות, אני יכול לומר מילה על נושא החיישן ב-BMW, או יותר נכון ב-X3.

קודם כל מדובר בשני מק"טים שונים - זוג רפידות לחוד וחיישן ביקורת בלמים לחוד. אין האחד כולל את השני ואין חובה להחליף את שניהם יחד.

במוסכי היבואן המורשים אוהבים להחליף את החיישן בכל פעם שמחליפים רפידות וטוענים שאין ברירה אחרת. הם גובים כמובן את מחיר שני המק"טים ובלי להתבלבל גם מוסיפים עוד 142 ש' עבור עבודה להחלפת החיישן. החיישן עצמו עולה 201 ש' (כל המחירים שאני רושם כוללים מע"מ ואחרי הנחה). הרפידות אצל המוסך יבואן עולות 924 ש', ו-249 ש' על עבודת ההחלפה. סה"כ 1,516 ש'.

 

בהמלצה שקיבלתי מאושרי מהפורום הלכתי למוסך בימר בבת ים. הם לא מוסך יבואן אבל מטפלים במקצועיות רק ב-BMW. החליפו לי את הרפידות, בדקו את החיישן ואמרו שהוא לא שרוט/פגוע ואין סיבה להחליף אותו. הרכיבו את הקודם חזרה והכל בסדר, אין התרעה במחשב. אז שילמתי רק על הרפידות 629 ש', ועוד 175 ש' על העבודה. סה"כ 804 ש' שזה טיפה יותר מחצי ממה שהיה עולה אצל היבואן. מומלץ.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וודאי שאין להסיק בין מחירי חלפים של 406 לאלו של ה BMW.

אך לקרוא לחיישן עובי רפידות "חיישן" זה חטא לאמת - אין בו שום תחכום. סה"כ חתכת ברזל מצופה.

לרוב, החיישן מגיע עם הרפידות באותה האריזה - ככה שלא ברור לי למה הוא מתומחר בנפרד.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיישן מקורי במוסך בהולנד (נמכר לי ללא קופסה) עולה 22/25 יורו לפני מע״מ ולפני הנחה.

(קדמי ואחורי לא באותו אורך ולכן המק״טים/מחירים שונים)

 

דווקא העלות (ללא עבודה) של החיישן בארץ סבירה.

 

db1d66936da0860ea941a2feb5ea0278.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2810 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...