Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזגן לסלון


oryo
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אקדים ואומר שחיפשתי בפורום, אבל שרשורים בנושא שעלו מהחיפוש שלי היו ישנים יחסית, לכן אני פותח שרשור חדש.

 

בקיצור: צריך מזגן עילי לסלון, כאשר הסלון (+מטבח, חלל אחד) הוא בערך 45מ"ר.

מעוניין, כמו כולם אני מניח, במקסימום חסכון באנרגיה, שקט, אמינות. בסדר הזה.

הבנתי שמומלץ 3.5 כ"ס(?)

שמעתי דעות שליליות בנוגע לטורנדו(?)

התקציב גמיש יחסית, אם אפשר לסגור את העניין ב5-6K אז אחלה, אם השקעה נוספת ממש ממש מומלצת עבור הפרמטרים שהוגדרו אז תציעו.

 

ואודה להמלצות על מתקין שעובד באזור הצפון (עמק יזרעאל), אם יש אחד כזה שהוא גם חבר פורום אז עוד יותר טוב.

 

בנוסף, המזגן שמותקן אצלי כיום (אלקטרה, אברר דגם/כוח בהמשך) יכול לעבור לחבר פורום אחר בתשלום סמלי הוגן, אם מישהו במקרה מעוניין אני פתוח להצעות. המזגן תקין לחלוטין - פשוט הסלון שלי גדול עליו.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

3.5 כוחות-סוס של מה ? 3.5 כוח-סוס ההספק הנצרך על-ידי המנוע החשמלי או 3.5 כוח-סוס של תפוקת הקירור מעורכת ?

 

חפש נתון של תפוקת קירור ב-BTU/H או בוואטים ורק על סמך נתון זה בצע השוואה.

איזה כייף לי :)

פורסם

ל 45 מטר נראה לי חזק מידי 3.5.

לי יש מעל 60 מטר עם 3.5 וזה אחלה.

בכל מקרה אני ממליץ על אינוורטר. שקט, ומוציא טמפרטורה קבועה. בחורף אתה לא מרגיש שהוא עובד, וגם בקיץ.

יש לי תדיראן 350 אינוורטר כ 3.5 שנים בנתיים פצצה.

אני יודע שמיצובישי חיות, אבל המחיר בשמיים.

אני מהאזור שלך, אבל לצערי אין לי מתקין. מי שכן אני סומך עליו בעניים עצומות הוא חיפאי, שלח לי פרטי אם אתה רוצה מספר, אולי שווה לנסות.

ליאור.

פורסם

אחרי שלקח לך 6 עמודים להחליט על מקרר אני מרחם על השרת עד שתחליט על מזגן.

 

לדודתי 3.5 כס תדיראן מספיק לה לסלון+מטבח קצת יותר גדולים ממה שתיארת.

שקט ויעיל. לא בטוח לגבי חסכון.

נראה לי שווה בדיקה.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

מעבר למטראז יש פרמטרים נוספים שמשפיעים על התאמת המזגן: קומה אמצעית ברב קומות חדיש- קומת אחרונה מתחת לגג רעפים בבניין ענתיקה, כיווני שמש, משרע טמפ' וכו...

 

פורסם

לאן לכוון מבחינת BTU ?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

לפי החישוב הנ"ל מקבלים 3.5 כ"ס >.

 

יש כאן דעות בנוגע ל family line ?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

תדיראן אינוורטר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

האם אתה רוצה מזגן טוב או מזגן שזול לטפל בו והטכנאים מכירים? (כי אז אתה מוגבל רק לאלקטרה/תדיראן/טורנדו).

 

בגדול, המזגנים בארץ מתחלקים ל-3:

 

כל החיקויים הסיניים כמו LG / פמילי / סאגא / האייר / עוד מותג מדבקה "חדש" , שמורכבים בערך מאותם חלקים באותו מפעל בסין, שווים קניה אם הם מיועדים לשימוש במשך שנה אחת. למשל, דירה שכורה (כשאתה הדייר) , או משרד זמני.

 

"מותגים איכותיים" כמו אלקטרה או טורנדו, אשר מורכבים בחלקם הגדול מאותם חלקים סיניים מפוקפקים, רק עם בקרת איכות קצת יותר גבוהה. טוב לדירה מושכרת (כשאתה הבעלים), משרד שמתוכנן לשמש כמה שנים, או בית מגורי קבע במצב של מחסור בתזרים המזומנים.

 

יצרנים איכותיים באמת, דוגמת תדיראן, למקרים בהם אתה מתכנן לגור בבית עוד כמה וכמה שנים ורוצה שקט מהכיוון הזה. כמובן שהמחיר קצת יותר גבוה משאר המתחרים.

 

כפי שכבר נאמר - עולם המיזוג מתחלק למספר קטגוריות:

1. מותגי מדבקה (saga, family וכו').

2. מזגנים סינים עם יבואן מכובד (אלקטרה [כן!!! בחלק גדול המזגנים שלהם מיובאים מהמזרח], LG, טורנדו , מידאה ותאדירן)/

3. ליגת העל- מזגנים יפניים- פו'גיטסו, מיצובישי.

 

בקטגוריה הראשונה הרוב זבל , יש מספר מותגים שהניסיון איתם היה יחסית מפתיע כגון סגה,

בקטגוריה השנייה- אני אישית ממליץ מביניהם או על תאדירן או על טורנדו/מידאה(אותו יבואן-אותו מזגן אחד לאחד רק עם תקופת אחריות שונה ומחיר שונה).

בקטגוריה השלישית- שניהם מצוינים ושווים את המחיר שלהם אם זה בתקציב, לרוב יש העדפה לפוג'יטסו בגלל המחיר.

משכנתא זה קל

פורסם
לפי החישוב הנ"ל מקבלים 3.5 כ"ס >.

 

יש כאן דעות בנוגע ל family line ?

בימינו אף ייצרן או ייבואן מזגנים לא מפרסם את תפוקת המזגן בכ"ס אלא ב-BTU/H או בוואטים. באתרים השונים מפורסם הנתון בכ"ס על מנת לתת תמונה כללית כמה המזגן 'חזק' על-ידי המרה של BTU/H לכ"ס כאשר חלק מהאתרים משתמשים במקדם המרה של 1 כוח-סוס=9000 BTU וחלק ב-1 כוח סוס =9600 BTU.

 

תסתמך רק על המידע הרשמי של הייצרן או ייבואן.

 

https://www.tadiran-group.co.il/ac-terms/

איזה כייף לי :)

פורסם

מהנסיון שלי - טונרדו חרא.

לא הייתי נוגע בו עם מקל.

 

גם שמעתי בפורום אחר ממומחה מזגנים - הטורנדו מיוצרים במפעלים אחרים כל פעם, חלקם טובים יותר חלקם טובים פחות ולכן יש בעיתיות עם חלקי חילוף

מעבר לכך אני פעם הייתי צריך את השירות שלהם והלכתי לחפש את עצמי..

 

אני בכל מקרה הייתי הולך או על תדיראן או על אלקטרה.

פורסם (נערך)

@phpclub "טורנדו מייצרים" כולם באותו המפעל של Midea הסיני , אגב טורנדו הפסידו את הזיכיון לייצור של Midea , שם נחשו למי לטובת אלקטרה.

בודק לך איפה טורנדו מייצר אני מנחש לכיוון של OXE.

תעבור כאן על התמנות ותגלה עולם ומלאו.

http://www.made-in-china.com/products-search/hot-china-products/Air_Conditioner.html

עריכה אחרונה על ידי eyali23
×
×
  • תוכן חדש...