Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים.

יש ברשותי סוזוקי בלנו 99 ורציתי להתייעץ איתכם לגבי כמה דברים.

1. רציתי לחבר לדים בתור day time light, כאשר אניע את הרכב הנורות ידלקו (בדומה לcorolla/clio).

2. רציתי לחבר אור נוסף(לדים) למכסה מנוע באמצעות כפתור (עדיף בתוך הרכב).

 

בתור התחלה יש לי ידע ברכב. הייתי רוצה לעשות את זה בצורה המקצועית ביותר ולבד - ללמוד על הרכב הזה.

הבנתי שצריך relay (ממסר, קראתי והבנתי מה הוא עושה) ולעביר כבל לתוך הרכב.

אשמח אם תוכלו להסביר לי -

1.איך להעביר כבל דרך קיר האש?

2.איך לחבר את המנורות לממסר?

3.איך לחבר את המממסר/מנורות לסוויץ?

4.איפה לחבר את הפיוז (קניתי בית פיוז) ואיזה פיוז כדי לקנות?

 

תודה רבה לכולם אשמח לעזרה.

פורסם

דבר ראשון לדים הינם צרכן קטן ולכן אם תתחבר לקו הנכון לא בהכרח תצטרך ממסר..

הרעיון של ממסר הוא להעביר את העומס דרך קו ישיר מהמצבר , ולהשתמש בפיקוד(צורך זרם נמוך מאוד) מאביזר קיים.

לגבי העברה של כבל לקיר האש, תצטרך ברזל שיכול לעבור בין תא המנוע לתוך הרכב, ניתן להשתמש בברזל של מגב רכב ישן הוא קשיח ומאוד קל לעבוד איתו.

אתה צריך לחפש את הגומיה שעוברת לצד של הרכב ואז להשחיל את הברזל מצד אחד לצד שלי להדביק לו חוט וככה אפשר להשחיל.

 

חיבור מנורות לממסר הוא די פשוט.

יש לך כניסה לממסר ( + ומינוס) ויש לך 3 רגליים ביציאה NO וNC .

NO- פתוח תמיד , שני הדקים אילו תמיד פתוחים אלא אם יש זרם בממסר.

אתה מחבר אדמה לשלדה.

ופלוס אתה לוקח מקו שפועל אחרי שהסויץ פתוח- צריך טסטר של 12V לאתר קו כזה עדיפות לחוטים עבים.

במוצא אתה מחבר את הקו שלקחת מהמצבר ואת ההדק השני מחבר למנורה.

 

פיוז שמים בכניסה לעומס ( לפני המנורה) גודל הפיוז תלוי בהספק של המנורות שאתה שם.

 

להערכתי פיוז 5 אמפר או 7.5 צריכים להספיק.

 

ברגע שמשכת חוטים פנימה , תוכל לשים איזה מפסק שאתה רוצה...

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
דבר ראשון לדים הינם צרכן קטן ולכן אם תתחבר לקו הנכון לא בהכרח תצטרך ממסר..

הרעיון של ממסר הוא להעביר את העומס דרך קו ישיר מהמצבר , ולהשתמש בפיקוד(צורך זרם נמוך מאוד) מאביזר קיים.

לגבי העברה של כבל לקיר האש, תצטרך ברזל שיכול לעבור בין תא המנוע לתוך הרכב, ניתן להשתמש בברזל של מגב רכב ישן הוא קשיח ומאוד קל לעבוד איתו.

אתה צריך לחפש את הגומיה שעוברת לצד של הרכב ואז להשחיל את הברזל מצד אחד לצד שלי להדביק לו חוט וככה אפשר להשחיל.

 

חיבור מנורות לממסר הוא די פשוט.

יש לך כניסה לממסר ( + ומינוס) ויש לך 3 רגליים ביציאה NO וNC .

NO- פתוח תמיד , שני הדקים אילו תמיד פתוחים אלא אם יש זרם בממסר.

אתה מחבר אדמה לשלדה.

ופלוס אתה לוקח מקו שפועל אחרי שהסויץ פתוח- צריך טסטר של 12V לאתר קו כזה עדיפות לחוטים עבים.

במוצא אתה מחבר את הקו שלקחת מהמצבר ואת ההדק השני מחבר למנורה.

 

פיוז שמים בכניסה לעומס ( לפני המנורה) גודל הפיוז תלוי בהספק של המנורות שאתה שם.

 

להערכתי פיוז 5 אמפר או 7.5 צריכים להספיק.

 

ברגע שמשכת חוטים פנימה , תוכל לשים איזה מפסק שאתה רוצה...

 

תודה רבה!

הצרכנים הם לדים, אבדוק את העניין של כמה פיוז לשים.

שאלה נוספת ואחרונה - האם לוותר על על הממסרים אם מדובר בלדים?

×
×
  • תוכן חדש...