Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי אזעקת קוברה , כך שבמקרה של פריצה לרכב ואף ניתוק כבל הפלוס מהמצבר , האזעקה תמשיך לפעול עצמאית במשך זמן כלשהו .

 

מה שאמרו זה שיש שיטה שבה שוברים את אחד הפנסים הקדמיים באוטו ואיכשיהו יוצרים קצר בין המנורה לגוף המכונית וכך מנטרלים לגמרי את האזעקה .

 

כמה זה נכון ? ואן כן איך עושים את זה ואיך למנוע ?

 

בתודה , פינקי .

פורסם

גם אני שמעתי על שיטה דומה לניטרול האזעקה.

א-ב-ל:

גם אם באמת תעשה קצר כזה או אחר ונגיד שמשום מה אף פיוז לא ישרף ואכן ייגרם לאזעקה נזק

ונגיד שהיא אפילו לא תצפצף-

אתה חושב שניתוקי האזעקה שאמורים למנוע התנעה יאפשרו זאת?

 

בקיצור- עזוב אותך מכל הסיפורים האלו- אפשר לגנוב לך את האוטו בקלות רבה יותר ממה שאתה חושב

גם עם אזעקות, איתורן, קודנים , מנעול הגה ושני רטווילרים....הכל שאלה של נחישות הגנב.

 

ואיך להתגונן- אם האזעקה מותקנת בצורה מקצועית (ולא חאפרית כמו אצל רובינו)

ויש לך קודן ברכב (שמותקן גם כן בצורה מקצועית)

 

אז כניראה שיהיה בסדר!

 

סע בזהירות!

פורסם

ברכב הקודם שלי ( סוזוקי בלנו ) עם אזעקת קוברה מאוד משוכללת גננו לי את

הרדיו דיסק וניטרלו את האזעקה דרך הפנס צד הכתום של האיתות.

שמעתי שזו הדרך המהירה ביותר לעשות קצר באזעקה.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

כמו שאמרו קודמי - ומנסיון רע - אזעקה=חרטא ברטא,אלא אם אתה יושב קרוב לאוטו ויכול להגיב בשניה לזעקות האזעקה.



 

עוד מינוס הוא שאחרי כך וכך פעמים של אזעקת שווא-אתה נוטה להפסיק להתרגש מהצפצוף,עד הסוף המר....

 

 

בנוגע לגניבת הרכב - הכי טוב למקם במקום נסתר מפסק למשאבת הדלק.

אולי יפרצו אבל לגנוב את הרכב לא יוכלו-אולי רק בגרירה.

פורסם

סתם סיפור על אזעקה...

 

באוטו שלי הייתה מותקנת אזעקה (מסוג נחות), ויום אחד היא פשוט נתפסה והתחילה לצרוח לצווח להבהב ומה לא.

השלט לא עזר, המפתח שאמור לנתק אותה לא עזר, בצר לי ובלית ברירה, הוצאתי את ארגז הכלים שלי וניתקתי אותה ואת ניתוקי המנוע שלה.

 

זה קרה באמצע היום ברחוב הראשי ברעננה, לידי עברו עשרות אנשים ומכוניות. בזמן הזה אני הייתי על הברכיים בתוך הקונסולה שמתחת להגה.

 

אתם חושבים שמישהו עצר, שאל, או בדק?

ממש לא.

 

אפילו ניידת משטרה סמוכה התעלמה.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

הדבר נכון אך לא לכול האזעקות ,בזמן שהאזעקה מצפצפת היא מעבירה פלוס לנורות האיתות של הרכב וברגע שאתה מקצר את החוטים עוד לפני שפרצתה לרכב אך שהאזעקה תתחיל לפעול הפיוז ישרף במקרה הטוב ובמקרה הרע גם הדיודה באזעקה.

אתה צריך להתקין צופר עם סוללת גיבוי ,כך הצופר ימשיך לעבוד גם אם יפרקו לך את המצבר מהרכב.

ואם כל כך חשוב לך הרכב תתקין אזעקת ביפר של חברת גארד ממליץ בחום

www.guard-ql.co.il

פורסם

אני זוכר שלפני שבועיים הייתי עם חבר במוסך בכפר הערבי לידנו. אחד המכונאים שם הוא מומחה לאיתוראנים ולאזעקות (לא רוצה לדעת מאיפה הידע הרב :wink:)

הגיע לשם מישהו עם איתורן שפרצו לו את האוטו, את האוטו הניעו עם חוט מסכן אחד...בלי יותר מידי סיבוכים! אז כנראה שבאמת לא מסובך לפרוץ גם אם יש איתוראן. האיתוראן יכול במקרה הטוב לעכב את הפורצים.

המכונאי הראה לי באיזה קלות אפשר להניע את האוטו, בלי מפתח, בלי אימובילייזר ובלי אזעקה :shock: .

הוא אמר שהדבר היחיד שעוד יכול איכשהו לעזור הוא ''עלוקה''...

פורסם

תלוי באיזה רכב לדעתי

ברכבים החדשים יותר עם כל המיחשוב זה בעייתי

בישנים בלי המיחשוב לתת סטארט עם עוד מצבר וזהו

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

על איזה שיטות מתוחכמות אתם חושבים ?

קצר, נתק במחשב, שדה אלקטרו מגנטי עם פולסים ...

 

גנב שובר חלון, האזעקה מצפצפת, הוא פותח מכסה מנוע, נותן לה נגיחה קטנה עם פטיש 5 קילו, הסוללת גיבוי, רק מהפחד עושה את עצמה ישנה. (כל זה ב-5 שניות).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
אני זוכר שלפני שבועיים הייתי עם חבר במוסך בכפר הערבי לידנו. אחד המכונאים שם הוא מומחה לאיתוראנים ולאזעקות (לא רוצה לדעת מאיפה הידע הרב :wink:)

הגיע לשם מישהו עם איתורן שפרצו לו את האוטו, את האוטו הניעו עם חוט מסכן אחד...בלי יותר מידי סיבוכים! אז כנראה שבאמת לא מסובך לפרוץ גם אם יש איתוראן. האיתוראן יכול במקרה הטוב לעכב את הפורצים.

המכונאי הראה לי באיזה קלות אפשר להניע את האוטו, בלי מפתח, בלי אימובילייזר ובלי אזעקה :shock: .

הוא אמר שהדבר היחיד שעוד יכול איכשהו לעזור הוא ''עלוקה''...

איתורן היא מערכת לווינית - אח שומר - היא אינה אזעקה היא פשוט אומרת למערכת איתוראן שהיא חברה... איפה הרכב נמצא...לכן...אין טעם לשים איתוראן כי בוא נגיד למשל נגיד שגנבו לי את האוטו או קיי? הם לוקחים ובוא נגיד והיה להם קשה להביא את האוטוו והם לא משחיטים אותו ישר (אגב שבב האיתוראן נמצא תמיד בדש בורד בין ההגה ללוח השעונים - למה? כי ככה ההתקנה דורשת...לכו תבינו) בקיצור אין טעם לשים אזעקה...למה שמים בכל זאת? כי הביטוח דורש וזהו!! גם איתוראן גם קוברה גם קליפורד וגם אם וי פי לא יעצרו את מתן לגנוב לכם את האוטו או את סער לגנוב לכם את הרדיו דיסק ואת ה"בוקסות"...

אזעקה אחת עוד איכשהו שאני מחבב היא האם וי פי להלן אזעקת הביפר אומנם היא לא תעצור את יסעור הקטן אבל היא תודיע לכם בבית שיוגב מתעסק לכם באוטו ואז יהיה לכם אפשרות לתפוס אותו ולעשות לו היכרות עם המגרפה ששוכבת לכם בחצר...

עכשיו בקשר לאזעקה שמנטרלים דרך האיתות (הכתום בכנף של האוטו) ישנם אזעקות ישנות השדבר יוצר עומס על המערכת ואכן משבש את את האזעקה אך היא יכולה להתנתק או היא יכולה לנתק פשוט בוא נגיד את הרמת החלונות החשמליים או רק הנעילה המרכזית...או כמובן הכל ביחד...אבל במכוניות אחרות וזה אני אומר מניסיון לא משנה איך היא יכולה פשוט לשרוף את האוטו...וזה קצת לא מה שמתכננים נכון...בכל מקרה לגנוב אוטו או לפרוץ לתוכו זה לא הכי קשה הדבר שאתם יכולים לעשות הוא להתפלל שלא יבקרו אצלכם באוטו אפשר לדאוג לכלב "קטן" העונה לשם "Killer" לרבוץ בתוכו בלילה והכל יהיה בסדר...

 

 

 

*** עריכה - מהודעה זו נמחקו קטעים שהכילו תוכן גזעני ושונו שמות ***

הערת אגב - בהודעה המקורית לא היו סימני פיסוק במקור.

פורסם

וואיי אחים שלי המון תודה על התגובות , באמת אהבתי את העצות (והן - שנדפקתי בכל מקרה חחח)

 

רק כמה הערות :

1.

"גנב שובר חלון, האזעקה מצפצפת, הוא פותח מכסה מנוע, נותן לה נגיחה קטנה עם פטיש 5 קילו, הסוללת גיבוי, רק מהפחד עושה את עצמה ישנה. (כל זה ב-5 שניות)."

 

--- חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרעת אותי חחחחחחחחחחחח אהבתי לאללה !!! חחח

 

2.

הערבי ההוא מהכפר שסיפר לך שעלוקה היא אולי הפתרון היחיד - מה היא העלוקה ???

 

3. ההודעה שנערכה ובה הסבר על איתוראן - מי אלה הגנבים שמצויינים אצלך חחחח ??? סער יסעור יוגב מתן חחחחחחח

 

שוב פעם המון תודה מת על הפורום הזה כמו בית חם חיחי :)

פורסם

א. איתוראן ועלוקה עולים כסף רב בהתקנה ואחזקה.

 

ב. כל האלקטרוניקה, מעכבת גנבים ויכולה לגרום להם להעדיף רכב אחר.

 

ג. מה קרה למנעול ההגה הישן והטוב? זה אומנם לא מונע מהם להרים את מערכת השמע אבל משאיר את הרכב עצמו במקום.

×
×
  • תוכן חדש...