Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תאמין לי שגנב לא מחשבן למנעול הגה

מנסרים אותו עם מסור של שיעורי מלאכה ביסודי(את ההגה,לא המנעול) ואז.....

שולפים את המנעול

מה שבאמת הכי טוב זה מנעול ידית הילוכים רק שזה מסורבל, לא נוח, ומכוער(אני אחרי יומיים הפסקתי להשתמש בו)

פורסם

לכל המכוניות החדשות יש מערכת אימובילייזר מקורית של היצרן הרכב.

 

המערכת המקורית כמעט ובילתי ניתנם לעקיפה...

 

רוב גנבות הרכב כיום, מבוצעות ע"י גניבת המפתח מהבית או מהתיק בעבודה! שימו לב- שימרו על צרור המפתחות שלכם.

 

קודן בעל שלוש ניתוקים (מערכת כוכב לדוגמא), יתן מענה למקרה של גניבת מפתחות, אבל עדיין אין הגנה מושלמת, כמו שמישהו ציין, הכל תלוי בעקשנות של הגנב.

 

אבל רבותי, פירצה קוראת לגנב. דאגו להפעיל את מערכת האזעקה עם קיימת , נורת הלד שמהבהבת עושה הרתעה מסויימת. הוציאו את פאנל הרדיו מהרכב, ואל תשאירו חפצים 'מנצנצים' ברכב.

 

לי אישית, גנבו את מפתחות הרכב מהדלפק ליד דלת הכניסה בבית, בשעה שצפיתי בטלויזיה!!

 

קודן פשוט מנע את גנבת הרכב. אבל גנבו את ארגז הכלים שלי, לא נורא.

מאז למדתי, דלת הבית נעולה תמיד, וצרור המפתחות נמצא רחוק מדלת הכניסה.

פורסם

אני מסכים ב 100% עם דניאל...

 

 

אני חושב שבמידה ולמישהו באמת יש רכב עם פוטנציאל גניבות- יש הרבה דרכים להגן עליו

בצורה מוגברת, אבל פשוט צריך להבין- שהגנב מכיר את הסטנדרט במיגון-

לכן חשוב להיות "מקורי" באמצעי ההגנה - ויש הרבה דרכים להתקין גם אמצעים סטנדרטיים.

חשוב מאוד שאותם אמצעים יותקנו נכון ויפעלו ביעילות.

קודן הוא אכן המגן האידיאלי במקרה של גניבת מפתח- בתנאי שהוא מותקן טוב!! (מה שלא קורה בד"כ)

אמובילייזר מקורי הוא אמצעי הגנה מצויין!

 

 

ולא יזיק מפעם לפעם שתבדקו שאכן האזעקה פועלת אם פותחים דלת, אם זזים ברכב כשהוא נעול, שאי אפשר להתניע, שכל העזרים (נועל מכסה מנוע, מנתק התנעה וכו') אכן פועלים כנידרש....

(כמובן שאל לכם לשבור חלון בשביל זה....)

 

תופעה שאני נתקל בה הרבה בגלל חאפריות של מתקינים (גם במקומות מאוד רציניים)

שהאמצעים מחוברים בצורה לא רצינית, הם לא תמיד פועלים ועם הזמן הם גורמים לתקלות-

ומנסיון אישי זה לא נעים להיתקע בגשם בעיר עם אוטו חדש של 160,000 ש"ח בגלל שאיזה ילד התקין את האזעקה והתקמצן על הלחמה קטנה.... ואתה לא יכול להתניע....

 

שיהיה רק טוב!

פורסם

לפי דעתי כל האזעקות האלה ברכב לא שוות כלום.

 

לדוגמא: אצלי ברכב יש איתורן המערכת לא מזהה פריצה במקומות סגורים כיוון שהלווין לא קולט כלום

 

ומשהו מעניין שלמדתי היום המערכת של איתורן לא קולט באיזור מצפה רמון וכביש הערבה............

וזה קרה לי עם שלט שלא עובד, בלי יכולת לנטרל את האזעקה ולהתניע את האוטו.

m3forever

פורסם

מזכיר לי את זה:

 

1.jpg

הרבה מערכות למניעת גנבה בנויות אותו הדבר, וזה החיסרון שלהן, הן סטאנדרטיות, אחרי שלמדת איך לפתוח אחת, אתה יכול לפתוח את כולן, ביעילות מרובה. ויש אנשים שמיתמחים בסוג מסויים של מערכת...

לדוגמא, היה איזה יום שגנבו מהישוב שלי 3 ג'יפים (אותו סוג, אם אני זוכר נכון פאג'רו)...

הפיתרון הוא מערכת לא סטנדרטית... או מערכת דמה + מערכת אמיתית שאותה תחביאו טוב טוב...

הגנב יבזבז זמן יקר על פריצת מערכת הדמה, ובעוד המערכת האמיתית תצפצף...

 

יש מלא פיתרונות יצירתיים אחרים, צריך רק לחשוב טיפה בצורה לא קונבנציונלית...

אגב, לא יעזור אם תחבר 8 אזעקות, ו15 אמובולייזרים, אם את הקוד תצמיד למפתח ואת המפתח תניח ליד החלון (בקומה ראשונה ):wink:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
גנב שובר חלון, האזעקה מצפצפת, הוא פותח מכסה מנוע, נותן לה נגיחה קטנה עם פטיש 5 קילו, הסוללת גיבוי, רק מהפחד עושה את עצמה ישנה. (כל זה ב-5 שניות).
רז, לא מדוייק.

ברכב הקודם שלנו, סופר לאנסר, חייבה אותנו חברת הביטוח להתקין נועל מכסה מנוע.

ברגע שהאזעקה מופעלת, וו קטן שמונע ע"י סלונואיד חשמלי נועל את מכסה המנוע.

הוא מאפשר פתיחה רק לאחר מספר דקות שהאוטו לא מפסיק לצרוח.

פורסם
רז, לא מדוייק.

ברכב הקודם שלנו, סופר לאנסר, חייבה אותנו חברת הביטוח להתקין נועל מכסה מנוע.

ברגע שהאזעקה מופעלת, וו קטן שמונע ע"י סלונואיד חשמלי נועל את מכסה המנוע.

הוא מאפשר פתיחה רק לאחר מספר דקות שהאוטו לא מפסיק לצרוח.

גם לזה יש פיתרון, די פשוט.

לא כאן, זה בטוח...

 

כמו שאמרתי, לרוב המנעולים והאבטחות יש מעקפים פשוטים וקלים...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
גם לזה יש פיתרון, די פשוט.

לא כאן, זה בטוח...

 

כמו שאמרתי, לרוב המנעולים והאבטחות יש מעקפים פשוטים וקלים...

 

גילי

חברה אתם צרכים לזכור שאזעקה לא נועדה בכדי הכשיל את הגנב מהגנבה אלה להתריע לסובבים על הגנב לכן אם תחנה את הרכב באיזה חור חשוך אל זה כאילו והשארתה חלון פתוח.

מה שכן יכול להועיל זה צופר נוסף מוסתר בחלקו האחורי של הרכב ובנוסף לכך מנעול הגה שגם אותו ניתן לפרוץ אך לפחות הוא יעקב את הגנב לכמה דקות

אני שוב חוזר וממליץ על אזעקת ביפר ונדמה לי שאפילו אחד מחברי פורום האופנועים עבר חויה של נסיון גנבה אך רק בזכות הביפר הוא הציל את האופנוע המקרה קרא כמדומני לפני כ3 חודשים והופיע בפורום

×
×
  • תוכן חדש...