Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום!

אני כבר 20 שנה מגיע לתערוכות...:shock: אך לא אזרתי אומץ לרכוש רכב אספנות. גם הידע המיכני שלי אפסי...

אני מחפש לרכוש רכב אספנות אשר ישמש את המשפחה והילדים, ויהיה בעל נוחות סבירה והאקזמפלר הספציפי יהיה אחרי מקצה שיפורים, הכולל חישמול מזגן וכו'. חשוב לי כי יהיה קל יחסית לטפל ברכב במוסך, ובעל חלפים זמינים (יחסית) באינטרנט, וחשבתי בעיקר על רכבי מרצדס. משום שאינני יכול להרשות לעצמי קופה / קבריולט בגלל המשפחה... אני מחפש משהו בסגנון סטיישן.

ביד 2 אני מחפש תקופה ארוכה ולא מוצא משהו מעניין, וכנראה אלך על יבוא.

 

מה אני מחפש?

- לא רוצה ספינות ענק אמריקאיות וכאלה.

- לא מסחרית ממש כמו טרנספורטר או טנדרים (אולי דאבל קאבינה מעניינת העונה על שאר הדרישות תבוא בחשבון).

- הרכב יהיה לשימוש שוטף ויומיומי ולכן חשובה לי האמינות והנוחות.

- האקזמפלר משופץ מהיסוד מיכנית וחיצונית ועם תוספות נוחות רבות ככל האפשר.

- עדיף משנות ה- 60-70.

- התקציב פתוח לגמרי, בין 80-200 אלף ש"ח (סופי בארץ).

- שהיחס בין התמורה למחיר יהיה הגיוני, דהיינו שהשווי שלו בארץ כעת לא יהיה חצי ממה ששילמתי עליו.

 

דוגמאות להמחשת העניין:

- וולוו סטיישן, בבסיס היא עונה על כל הדרישות אך היא לא בעלת ערך אספנות מספיק, לטעמי.

- טרנפורטר, מתאימה בגודל ובערך האספני אך מסחרית ממש ולא נוחה.

- קאדילק, מתאימה בנוחות ובערך האספני אך ענקית וזוללת דלק.

 

מה אני רוצה מכם?

- המלצות על דגמים. נדמה לי שמרצדס בגרסאות סטיישן (לא מתמצא בדגמים) עונה על הדרישות, האם אני טועה? האם דגמים נוספים יתאימו?

- אתרים בחו"ל המציעים רכבים בסגנון זה למכירה.

- סדנאות בחו"ל המתמחות בתוספות של מערכות חשמל ומיזוג לרכבי אספנות.

- גם קישורים למודעות מכירה רלוונטיות יתקבלו בברכה.

 

תודה חבריה,

יהושע

עריכה אחרונה על ידי tinoki
שכחתי משהו

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בימר לדעתי

זמינות החלפים טובה מאוד ביחס לאודי, לא בטוח לגבי הבנץ.

אמינות סבירה וערך מוסף של הנאה מנהיגה.

 

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

M-TECH E46

פורסם (נערך)

קראתי את מה שכתבת , לפי דעתי האופציה הכי טובה זה ללכת על שברולט סטיישן משופרת בטירוף 400-500 כ''ס צבע פטינה כל המכלולים חדשים חשמליים כמובן , ייקח אותך לסכום של 200-250 אלף בארץ.Screenshot_2016-06-29-11-50-02.jpg

עריכה אחרונה על ידי אלירן שוורץ

מיני מיינור נגנבה כל היודע דבר ליצור קשר בבקשה

פורסם
גם אודי 80 דור שני.

ולמשפחה גדולה - E קלאס סטיישן (עם 2 מושבים מתפרקים בתא המטען).

 

אודי 80 דור שני אלו שנתונים אלו?

2 מושבים במרצדס מוקיים? אלו שנתונים?

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
קראתי את מה שכתבת , לפי דעתי האופציה הכי טובה זה ללכת על שברולט סטיישן משופרת בטירוף 400-500 כ''ס צבע פטינה כל המכלולים חדשים חשמליים כמובן , ייקח אותך לסכום של 200-250 אלף בארץ.[ATTACH=CONFIG]464723[/ATTACH]

אילו דגמים ושנתונים?

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

מרצדס W123 סטיישן, כלומר T.

 

לך על המנוע הגדול והמוזרק (280TE) ולא יהיה מאושר ממך.

 

ואם בכל זאת בא לך על וולוו 245, לך על GLT או על טורבו. ההבדל בביצועים, באיבזור ובמראה שווה מול כל DL או GL שתמצא בארץ (GLE יובאה רק כסדאן ועם מנוע זהה ל-GL).

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
בימר לדעתי

זמינות החלפים טובה מאוד ביחס לאודי, לא בטוח לגבי הבנץ.

אמינות סבירה וערך מוסף של הנאה מנהיגה.

 

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

 

 

בימר זו ב.מ.וו. נכון?

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

עדיין לא ניתן לייבא BMW טורינג מאחר והE30 טורינג הוצגה ב1988 והיא קטנה בכל מקרה, הE34 טורינג הוצגה רק ב1990.

נתעלם מה02 מתחילת שנות השבעים שאומנם נקראה טורינג אבל היא ממש קטנה..

 

במקומך הייתי מחפש פיג'ו 505 פמיליאל. אם תמצא דגם מוזרק זה רכב המשפחתי האספנות המושלם לדעתי.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
מרצדס W123 סטיישן, כלומר T.

 

לך על המנוע הגדול והמוזרק (280TE) ולא יהיה מאושר ממך.

 

 

 

מחזק - זה הרכב הראשון שעלה לי לראש בהודעה הראשונה שלך.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם
מרצדס W123 סטיישן, כלומר T.

 

לך על המנוע הגדול והמוזרק (280TE) ולא יהיה מאושר ממך.

 

 

 

מחזק - זה הרכב הראשון שעלה לי לראש בהודעה הראשונה שלך.

 

 

חיפשתי באיביי W123 280TE ולא ממש מצאתי.

מישהו יוכל בבקשה לעזור לי עם כמה קישורים למודעות רלבנטיות (הגה שמאלי, כמובן)

אוהב אתכם!

יהושע

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

חפש באיביי הגרמני ולא באמריקאי. ובmobile.de וautoscout.de

אל תקנה רכב בלי לראות אותו בעיניים.

 

Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.


×
×
  • תוכן חדש...