Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Mercedes 280TE

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שבוע טוב לכם ידידי!

בהמשך לחיפושים וההטלבטויות שלי, רציתי להעלות בפניכם כמה שאלות:

 

מרצדס 280TE או 230TE ההבדל הוא בגודל המנוע ובהספק, אכן? ישנם הבדלים נוספים?

 

דגמי הדיזל 300TD מומלצים? ראיתי בויקיפדיה כי ההספק קטן משמעותית (פשוט יש שם היצע רב יותר).https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W123

 

אני מעדיף גיר ידני. האם יש בעיות בדגמים הנ"ל באוטומט לשלול מראש אוטומט? לפחות מבחינת הסיכוי שאתקע ואוכל להניע בדחיפה.

רכב בעל וו גרירה מעיד כי סביר שמנועו אומץ יותר מאלו בלי וו? בעיקרון וו גרירה זה יתרון מבחינתי.

 

יש מדינות באירופה שם מסובך יותר לרכוש רכב? ייתכן ואהיה בעוד כחודש בגרמניה, ויש שם די הרבה היצע.

 

אגב, קחו בחשבון במתן התשובות את השיקול של חלקי חילוף, אמינות וכו'.

 

תודה מראש!

יהושע

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

אין באפשרותך ליבא לארץ מכונית עם מנוע דיזל, כך שה 300D יורדת מהפרק.

ה 280E חזקה בהרבה מה 230E, שגם היא סה,כ מציעה ביצועים טובים למדי.

התיבה האוטומטית של מרצדס נחשבת לטובה ואמינה, ולבטח עדיפה על הידנית שאינה נעימה לתפעול.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

ה 280E חזקה בהרבה מה 230E, שגם היא סה,כ מציעה ביצועים טובים למדי.

התיבה האוטומטית של מרצדס נחשבת לטובה ואמינה, ולבטח עדיפה על הידנית שאינה נעימה לתפעול.

 

וואו מעניין.

כמה הילוכים האוטומטית, 4? והידנית 5?

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
ה 280E חזקה בהרבה מה 230E, שגם היא סה,כ מציעה ביצועים טובים למדי.

התיבה האוטומטית של מרצדס נחשבת לטובה ואמינה, ולבטח עדיפה על הידנית שאינה נעימה לתפעול.

 

וואו מעניין.

כמה הילוכים האוטומטית, 4? והידנית 5?

 

לאוטומטית 4 הילוכים אבל היא מתנהגת כאילו יש לה שלושה; הראשון הוא הילוך כח קצר והמכונית מתחילה נסיעה בשני כברירת מחדל. הדרך להתחיל בראשון היא ע"י הדבקת הדוושה לרצפה(שימוש במתג קיקדאון) או תחילת נסיעה במצב L.

 

כפי שהרב פרחי מעלי ציין, אתה לא רוצה ידנית. לא רק שתפעול ידית ההילוכים צמיגי ולא נעים, מהלך הדוושה של המצמד ארוך ומייגע.

 

וכן, היתה אופציה לתיבת 5 הילוכים ידנית.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
וואו מעניין.

כמה הילוכים האוטומטית, 4? והידנית 5?

 

לאוטומטית 4 הילוכים אבל היא מתנהגת כאילו יש לה שלושה; הראשון הוא הילוך כח קצר והמכונית מתחילה נסיעה בשני כברירת מחדל. הדרך להתחיל בראשון היא ע"י הדבקת הדוושה לרצפה(שימוש במתג קיקדאון) או תחילת נסיעה במצב L.

 

אבל איך הסל"ד במהירויות גבוהות בהילוך רביעי?

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

בוקר טוב!

אנא חוו דעה על המרצדס 280TE אוטומט המצ"ב בקישור הזה, נמצאת בגרמניה גבול שוייץ:

https://www.autoscout24.com/classified-detail/detail-page/2086511a-8b74-49b4-9c4a-9ed93e9a1ccf

 

עוד אחד בגרמניה גבול דנמרק, שניהם לא נראים משהו מבפנים:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=208954515&isSearchRequest=true&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&fuels=PETROL&categories=EstateCar&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minFirstRegistrationDate=1970-01-01&maxFirstRegistrationDate=1986-12-31&makeModelVariant1.makeId=17200&pageNumber=1

 

דוגמא אחרונה, לאקזמפלר שהייתי רוצה - גם בגרמניה- והמחיר פי כמה מהקודמות. לפי נסיונכם, המחירים המוצגים אצל הסוחרים הגרמניים הם קרובים למציאות (כמו כאן)? או שיש מצב שהמחיר ירד משמעותית, נניח ל8-9 אלף יורו?

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=230322558&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&scopeId=C&categories=EstateCar&minFirstRegistrationDate=1970-01-01&maxFirstRegistrationDate=1986-12-31&makeModelVariant1.makeId=17200&pageNumber=1

 

ושאלות כלליות על הדגם:

- חלקם עם מזגן וחלקם בלי. ניתן להרכיב ללא בעיה? חליפי? מקורי? באירופה? כאן? מה עדיף?

- חלק מהסטיישנים הללו מגיע עם קיט 2 מושבים מתקפלים מקוריים לילדים מאחור, האם אוכל פשוט לרכוש בפירוקייה אירופאית קיט כזה ולחבר? דהיינו יש 'הכנה' ברכב להרכבת קיט כזה? והאם המכס או משרד התחבורה כאן יעלו על זה ע"י קוד מסוים ברשיון הרכב וידרשו לפרק?

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

המכונית האחרונה, זו עם המזגן, נראית במצב מעולה ומחירה בהתאם.

תמיד כדאי להעדיף מכונית עם מזגן, אפילו אם אינו תקין.

התקנת מזגן דורשת חלקים רבים ופירוק יסודי של המכונית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...