Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,אולי מכאן תצמח הישועה.

אנחנו 6 דירות במבנה מדורג שמחוברים לצנרת מים ראשית.

בהתחלה היה צינור מים סטנדרטי מברזל שעבד יפה כ 15

שנה (דירות חדשות אז).לאחר שהחליד והתפוצץ, הומלץ לנו להחליף

לצינור פלסטיק.

לכן החלפנו לפני כ 7 שנים לצינור פלסטיק איכותי.מאז ועד היום

אין לנו מנוחה בממוצע של פעם בחודש/חודשיים יש פיצוץ בצינור

וזרימה עצומה של מים,אז אנו סוגרים את הראשי ומחליפים את המקטע

צינור בצינור חדש שקנינו,וזה אומר שיוצא שכל הדירות נשארים עד התיקון

בלי מים,וגם עלויות תיקון,וגם מים יקרים שהולכים לאיבוד.

 

בהנחה שאכן הצינור איכותי,נירכש ממפעל צינורות והומלץ,

מה ניתן לעשות,

אחד השרברבים הציע להתקין שעון וסת לחץ על הראשי.

האם שעון ויסות לחץ על הראשי יוכל לפתור את הבעיה?

(עלות כ 800 שח כולל עבודה)

 

האם להחליף שוב לברזל? (הוצאה של כ 12/13 אלף שח)

 

ביום ראשון יש ישיבת דיירים ואני צריך לדעת מה לעשות,

אני אנסה להעלות תמונה של הצינור הראשי.

צינור הפלסטיק המשותף יוצא מצד שמאל לכיוון הדירות למטה.

20160614_175431.jpg

 

 

תודה מראש ואני מקווה שהסברתי את עצמי היטב.

פורסם

המלצתי להחליף לצינור פקס (פלסטי) חדש בקוטר יותר גדול או במידה אחת יותר גדול מהברזל הישן ולהוסיף מפחית לחץ . והדבר אמור לפתור את כל הבעיות .

פורסם
המלצתי להחליף לצינור פקס (פלסטי) חדש בקוטר יותר גדול או במידה אחת יותר גדול מהברזל הישן ולהוסיף מפחית לחץ . והדבר אמור לפתור את כל הבעיות .

הקוטר אכן מעט גדול מהברזל הישן.

האם

עלות כ 800 שח למפחית לחץ+עבודה זה סביר לדעתך?

פורסם

קשה לי להאמין שהבעיה היא מחסור במגביל לחץ.

צינורות הפלסטיק הייעודיים ללחץ מים יכולים לעמוד בטווחי היסטריה גדולים בהרבה, כלומר העפיצות שלהם לעומס יתר היא מעל ומעבר.

יכול בהחלט להיות שמדובר בסדרת ייצור פגומה.

מה כתוב כרגע על הצינור? ומי היצרן?

פורסם

ירחמיאל,

הצינור פלסטיק המקורי שהותקן גם הוחלף אחרי כמה שנים,

לא ציינתי את זה.

הלכנו לקנות צינור והתייעצנו עם מומחה לצינורות שהמליץ על

אחד איכותי שאכן הוחלף על ידינו.

מכל מקום אני אבדוק מי היצרן. איפה זה אמור להיות רשום?

פורסם

אמור להיות כתוב על הצינור ועל המחברים שלו , תצלם לי מחבר ואני ינסה להגיד לך מי היצרן .

וכן 800 שקל זה נשמע לי סביר .

פורסם

צינור פלסטיק ייעודי אמור להחזיק 700 שנה ואילו אתה אומר שזאת בעצם כבר הפעם השניה שהוא דורש החלפה.

הענין כאן לא ברור.

האם יכול להיות שהוא נוגע במשהו ומשתפשף עליו? האם משהו חיצוני גורם לו לבלאי?

פורסם (נערך)

mlur,

אני אבדוק את זה.

ירחמיאל,

לשאלתך,הנזילה היא תמיד חור בצינור (לא במחבר)

בהתחלה זרם קטן שהופך לזרם חזק מאד.

לא משתפשף בשום מקום,ברוב המקטעים אפילו לא גלוי לשמש,

יש עליו צל של צימחיה או אבנים משתלבות למעלה,שם הצינור מוגן ע''י

עוד צינור.

אין לעניות דעתי שום סיבה לפיצוצי מים הללו למעט לחץ מים.

לגבי הראשון,

הבננו שהיה לא איכותי וכמעט תבענו את השרברב אבל בסוף

החלפנו אותו לאחד מאד איכותי לאחר שהתייעצנו עם אדם ניאטרלי

שמבין בצינורות.

כאמור אבדוק את שמו של הצינור ואציין פה.

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם
מישהו מדד בכלל כמה הלחץ בצינור ? כמה לחץ מגיע מהעירייה ?

 

לא מדדנו,איך מודדים את זה?

בשכונה יש עוד כאלה צינורות משותפים ללא בעיה ידועה,

לא ידוע אם ישנו וסת לחץ אצלם.

עוד נתון מעניין שהצטבר עם השנים:

לרב הפיצוצים מתרחשים בלילה בשעות 2300-0300 בערך.

הפיצוץ קורה גם מתחת לאבנים משתלבות וזה שולל נזק מכוון חלילה

של פסיכי(??) או חיות וכו'.

פורסם

בלילה יש נטיה לעליה בלחץ עקב מיעוט צרכנים. לגבי בדיקת לחץ, מחברים שעון לאחד הברזים שקרובים לצינור ורואים מה הלחץ. יש גם כאלה שמנהלים רישום לאורך זמן, או שמודדים מינימום ומקסימום.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
הפיצוץ קורה גם מתחת לאבנים משתלבות

 

או.

זאת תשובה ראשונה.

בדוק שהצינור מרופד היטב בחול במקום משכבו, כלומר שהוא שוכב בתוך חול ושיש לפחות 5 ס"מ חול מסביב לו, לפחות.

שכבה דקה מדי או חסרה, תחשוף את הצינור ללחץ של האבנים, מה שיביא - תמיד - לפיצוץ הצינור.

פורסם

נערכה ישיבה ויש הסכמה עקרונית להתקין את המגביל

לחץ.

הייתי היום במח' המים ואמרו לשמור על הקבלות כי יתכן

שיחזירו חלק.

שאלה בבקשה,

האם יש טעם לפני התקנת המגביל לחץ הנ''ל לבקש מהם שיקטינו את

לחץ המים בראשי המשותף?

×
×
  • תוכן חדש...