Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השרברב שיתקין יכוון את המגביל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מישהו מכם יודע איזה לחץ יש עכשיו?

מישהו מכם יודע לאיזה לחץ להגביל?

 

לא.אין לנו מיכשור ומידע,

אני חושב לבקש את הבדיקה מתאגיד המים.

 

ספיריאל, חשבתי לפני ההוצאה הכספית של המגביל לחץ לבקש

מתאגיד המים לבדוק את הלחץ ואולי להקטין אותו.

פורסם

לבדוק קודם לחץ , כי יש מצב שהשכנים בקומה העליונה יתחילו להתרחץ ולהשתין על עצמם בשביל להוריד את הסבון .(לא יגיעו מים ...)

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

יתכן שצריך להתקין וסת לחץ מרכזי ובנוסף וסת לכל דירה, כדי למנוע פיצוצי צנרת בקומות הנמוכות.

בבית שבו אני גר יש וסת לחץ נפרד לכל דירה, צמוד למד המים. ל

פני מספר חודשים היתה לי בעית לחץ מים נמוך, התברר שהוסת (הישן מאד, שירשתי מהבעלים הקודמת של הדירה) התקלקל והצריך החלפה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין בכלל בעיות או פיצוצי מים פנימיים,

רק לאורך הקו הראשי המשותף.

היום דיברתי עם בכיר בתאגיד המים,

שרות הלקוחות יגיעו לבדוק לחץ מים מחר,

נקווה שלא יקחו כסף.

פורסם

כאשר היתה לי הבעיה באו מתאגיד המים (של חיפה) ובדקו ללא תשלום. צריך להוסיף שהם ביצעו תיקון בקו המוביל לבית מספר שבועות קודם, כך שהיה לי בסיס לחשוד לנזק שנגרם על ידי התיקון. התברר כי הלחץ בכניסה לבית תקין והוסת שהיה מותקן אצלי היה מקולקל, הוחלף תמורת כמה מאות ש"ח והמקלחת שוב טובה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יוסי,

 

כל מה שאתם צריכים זה להשקיע בצינור המתאים ויהיה לכם שקט ל- 30 שנה.

 

הצינור שאתם צריכים הוא פקסגול דרג 24 מקורי תוצרת שער הגולן. קוטר - 40 מ"מ.

הקפידו על זה - ואל תתפשרו על יצרן אחר.

כמו כן את הצינור נהוג להעביר בתוך מתעל, כלומר בתוך צינור המגן עליו וגם מאפשר במקרה הצורך להשחיל צינור בקלות יחסית.

פורסם

בדיוק החלפתי אצל אמי צינור פקס חיצוני ש"התפוצץ" מתחת לביטון באדמה על ידי כך שהתחכך בפינה של אבן אחרת.

 

גם אם הלחץ הוא פי 10 ממה שצריך, הצינור אמור להחזיק יופי.

 

הצינור עלה לי 5 ש"ח למטר וזוג פיטינגים עוד 15 ש"ח.

 

האם מתפוצץ בחיבור או באמצע הצינור? (אם בחיבור, תשקיעו בפיטינגים איכותיים יותר, אם באמצע - כנראה צינור פגום מלכתחילה!).

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...