Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתנצל שאני פותח שרשור יעודי בעניין

 

היום ביצעתי בדיקה נוספת ( משאבה) לאחר סופ"ש ארוך+חג שבו רוב הנסיעות היו בכביש פתוח ללא פקקים ( עירוניות ובין עירוניות)

 

קיבלתי צריכה של 8.3 ק"מ לליטר.

 

אציין שלפני כחודשיים הוחלפה ברכב רצועת טיימינג ומשאבת מים ( לא יודע אם זה קשור )

 

לדעתכם מצב זה תקין?לי אישית נראה מוגזם מאוד

 

 

רצ"ב ההודעה המקורית



 

פיג'ו 206 שנת 2007 מנוע 1.6 מטופלת מנוע שעשה 50,000 ק"מ.

הרכב נרכשה לפני חודשיים ורק לאחרונה בדקתי צריכה.

הרכב שתה 24 ליטר ליטר ל 205 קמ קרי 8.5 קמ לליטר. רכשתי את הרכב במחשבה שהוא נחשב לחסכוני בצריכה.

 

 

הרכב משמש לנסיעה בבוקר לעבודה מאור יהודה ל בני ברק בפקקים וכנל בחזרה. מרבית הזמן ניתן לומר שמדובר בנסיעה שהתנועה כבדה

פורסם

לדעתי אם רוב הנסיעות שלך הם בפקקים, אז זה דיי הגיוני..

יש לך היסטוריית טיפולים של הרכב? מתי נעשה טיפול אחרון ואיזה טיפול והאם הוחלף פילטר דלק?

My Car: Audi A6 C6 2.4 V6 2006

פורסם

זה הגיר Al4 נכון? אם כן בפקקים כבדים ומזגן אפשרי ו8.5 נחשב טוב

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם

ללא קשר (וגם עם) - רצוי להחליף פילטר אויר.

כ"כ - הבהרה - האם המדידה האחרונה מייצגת נסיעות בינעירוניות או עירוניות ? (אם גם וגם - נראית צריכה קצת גבוהה).

alfa 156 2.5.

פורסם

חולגי הוא כתב פקקים כבדים , ואם החום שפוקד אותו אז כנראה עם מזגן , אז מנוע 1.6 וגיר לא יוצלח בשמירה על דלק , 8.5נשמע הגיוני

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם

ראיתי.

מאידך - הוא כתב גם "היום ביצעתי בדיקה נוספת ( משאבה) לאחר סופ"ש ארוך+חג שבו רוב הנסיעות היו בכביש פתוח ללא פקקים ( עירוניות ובין עירוניות)"

  • רעיון גרוע 1

alfa 156 2.5.

פורסם

לא סביר, יש לי רכב זהה. הוא נותן 12 קמ לליטר. אבל לא הייתי ממהר להכריע לפי 200 קמ.

סע 100 ליטר, עם תדלוקים מלאים ותבדוק את הממוצע. מתחת ל 10 כנראה משהו לא תקין.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

- פיאט בראבו סנסשיין רובוטית 1.4 - 2011

פורסם

עשיתי היום טסט לרכב , בדיקת הגזים יוצאה תקינה.

זה מעיד על משהו? האם יכולה להיות תקלה הגורמת לצריכת דלק מוגברת ובדיקת הגזים עדיין תצא תקינה?

פורסם

הגיר אוטומט?

אם זה בפקקים אז זה מצויין יש פה אחד עם סיטרואן סי4 שזה בדיוק אותו מנוע וגיר והוא קיבל אחד ל6.5

אז המצב שלך טוב ידידי

PEUGEOT 206XS

פורסם (נערך)

יש לך נזילת דלק ממשאבת הדלק עקב סדק.

בעיה ידועה בפג'ו 206. לצערי במידה ואכן זה המצב, יש צורך להחליף משאבת דלק

שעלות מקורית כ 1400 שקל.

אולי יש חליפיות זולות יותר בכיוון 900 שקל.

 

הרם את המושב האחורי ימני. אתה תראה כסוי שחור. הרם אותו, ותראה אם יש דלק על המשאבה.

במידה וכן, לצערי תצטרך להחליף משאבת דלק.

עריכה אחרונה על ידי asix
×
×
  • תוכן חדש...