Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכיוון ורוב הנסיעות שלך הן עירוניות הייתי כנראה קונה את הג'אז, אלא אם כן, הנסיעות העירוניות שלך יהיו לרוב בלי פקקים (קשה לי להאמין).

לא נסעתי על ההונדה, אבל כן על הסקודה (אחי קנה אחת כזאת). אין ספק שהרכב מאוד מהנה לנהיגה (יחסית), לא חסר לו כוח לרוב האנשים (וגם אם כן, יש דרך מאוד קלה לשפר את זה).

יש לי חבר שקנה פאביה סטיישן. אצלו הרוב הן גם נסיעות עירוניות. הוא מאוד נהנה מהרכב, אבל הוא אומר שהוא טוחן את הקלאצ'ים (כנראה בנסיעה כזאת, תצטרך להחליף אותם אחרי כ 45-60 אלף ק"מ).

סיכום, ההונדה כנראה תהיה יותר אמינה ונוחה בתוך העיר והסקודה מהנה יותר לנהיגה, אבל באה עם מחיר עבור זה (לא מחיר קנייה).

Seat Leon FR Mk3 1.8TSI DSG 2015

Skoda Fabia Mk1 1.4 16v 2005 - sold

פורסם
מכיוון ורוב הנסיעות שלך הן עירוניות הייתי כנראה קונה את הג'אז, אלא אם כן, הנסיעות העירוניות שלך יהיו לרוב בלי פקקים (קשה לי להאמין).

לא נסעתי על ההונדה, אבל כן על הסקודה (אחי קנה אחת כזאת). אין ספק שהרכב מאוד מהנה לנהיגה (יחסית), לא חסר לו כוח לרוב האנשים (וגם אם כן, יש דרך מאוד קלה לשפר את זה).

יש לי חבר שקנה פאביה סטיישן. אצלו הרוב הן גם נסיעות עירוניות. הוא מאוד נהנה מהרכב, אבל הוא אומר שהוא טוחן את הקלאצ'ים (כנראה בנסיעה כזאת, תצטרך להחליף אותם אחרי כ 45-60 אלף ק"מ).

סיכום, ההונדה כנראה תהיה יותר אמינה ונוחה בתוך העיר והסקודה מהנה יותר לנהיגה, אבל באה עם מחיר עבור זה (לא מחיר קנייה).

 

למה הכוונה? ״( יש דרך מאוד קלה לשפר את זה)״

פורסם

תוכנת ניהול מנוע, עולה בערך 2500-3500 למנוע של הסקודה ומעלה את ההספק למעל 130 כ"ס ואת המומנט לכ 25 קג"מ (במקום 110 כ"ס ו 17.8 קג"מ שמגיע במקור).

 

עריכה:

אין שינוי פיזי במנוע, רק צריבת תוכנה שונה. נקרא stage 1

Seat Leon FR Mk3 1.8TSI DSG 2015

Skoda Fabia Mk1 1.4 16v 2005 - sold

פורסם

אני התלבטתי בין הג'אז לראפיד לרכישה מהסוכנות במקום הפוקוס סטיישן מהעבודה שהחוזה שלה הסתיים. בסופו של דבר החלטתי שהראפיד תהיה שימושית יותר למשפחה עם 3 ילדים בעיקר בשל תא המטען הענק (530 ליטר), גם אם אני מעריך שהתחזוקה תהיה קצת יותר.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

פורסם
תוכנת ניהול מנוע, עולה בערך 2500-3500 למנוע של הסקודה ומעלה את ההספק למעל 130 כ"ס ואת המומנט לכ 25 קג"מ (במקום 110 כ"ס ו 17.8 קג"מ שמגיע במקור).

 

עריכה:

אין שינוי פיזי במנוע, רק צריבת תוכנה שונה. נקרא stage 1

 

 

האם אחריות יצרן תהיה בתוקף ברגע שמתקנים את התוכנה?

פורסם (נערך)

כן, אני בעלים של ג'אז חדשה ,קומפורט ,גיר רציף. עברה פחות מ 1500 ק''מ.

צריכת הדלק מאד תלויה בצורת הנהיגה , אבל בגדול אני יכול לומר שבתנאי כביש פתוח (בינעירוני, מהירות סביב ה 100) , אתה יכול לצפות לצריכה של 1:20 ואפילו 1:22.5, תלוי איך אתה נוהג.

בנסיעה שעיקרה פקק/עיר ,צפה ל 1:12 עד 1:13.

במשולב אני מגיע ל 1:15 עד 1:16.

אני נוהג רגוע מאד בד''כ.

עריכה אחרונה על ידי sidewinder
×
×
  • תוכן חדש...