Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

התחדשתי לפני כמה ימים בטריוס 2011.

אין לי שום תיעוד לגבי טיפולים קודמים ואני רוצה להתחיל הכול מאפס.

 

כמה שאלות:

 

1. אני רוצה לעשות לרכב יישור קו מלא, שיחליפו את כול הנוזלים ברכב + יבדקו ברקסים ובדיקה כללית לרכב.

בהגעתי למוסך, מה אני מבקש? אני מבקש שיעשו לרכב טיפול מלא גדול, שכולל בדיקת ברקסים ונסיעת מבחן?

 

2. טיפול גיר:

ביישור קו ובכלל ברכב ג'יפון שלא ידוע איך היה אופי נהיגה ומטרות הנסיעה אצל בעלים קודמים.

מומלץ לעשות גם יישור קו בגיר? אם כן, מה עושים בטיפול בגיר? מה מחליפים?

 

3. פאנל מזגן עם הכפתורים שבור ברכב.

השלושת גלגלות של המזגן בקושי מסתובבים\ עובדים, וזה משפיע על יציאת האוויר\ קירור מהמזגן.

המזגן בקושי עובד. אני צריך לקנות פאנל מזגן חדש\ משומש.

 

הבעיה שפאנל כזה חדש עולה אצל דייהטסו 1000 ש"ח.

אין לי כרגע סכום כזה להוציא.

 

ניסיתי לעשות כול מיני צירופי חיפושים באיביי, לרוע מזלי החיפושים לא העלו דבר לגבי פאנל כזה.

גם רשמתי בחיפוש גלובלי terios, הופיעו מלא תוצאות אבל ללא זכר לפאנל כזה לקניה.

 

מה עושים במצב כזה? מישהו אולי יכול לעזור לי בחיפוש פאנל כזה לקניה באינטרנט?

 

4. מידת הצמיג 16/65/215.

מה לחץ האוויר שצריך למלא בהם?

 

* אם אני רוצה לשנות את מידות הצמיג ל- 70/225, צריך לגשת למכון טסטים שישנו?

 

5. עוד משהו שצריך לעשות לרכב ושכחתי ממנו?

 

תודה רבה על העזרה

פורסם

ראשית קח טופס מנוע מאוטודאטה, זה מנוע של טויוטה דגם 3SZ

 

TERIOS2.pdfTERIOS1.pdf

 

תבצע הזמנה מאבי חלפים לפי כל סוגי השמנים והכמויות שמצויינים בטופס. כולל שמן גיר, דיפרנציאלים למיניהם.

 

http://www.justmotor.co.il/

 

את הפלאגים תזמין מאיביי:

 

http://www.ebay.com/itm/NGK-IKR7D-4759-Laser-Iridium-Spark-Plug-Pack-of-4-Genuine-NGK-Components-/322118872728?hash=item4affc7ee98:g:icMAAOSw7ehXQv-~

Stay Dirty

פורסם

קניתי פאנל מזגן חדש עם כפתורים והכול:

s-l225.jpg

 

איך אני מרכיב את כול החלק הזה יחד עם בקרת שליטה מזגן?

אולי למישהו יש הוראות?

 

תודה רבה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היום במהלך נסיעה, לפני שנכנסתי לחניה של הבית, פתאום הרכב נכבה.

הפעלתי אורות מצוקה (היו רכבים מאחורה), במקביל הנעתי במהירות את הרכב, הכול נדלק רגיל וחניתי בחניה.

 

בנוסף, שמתי לב באחד הימים שרציתי לצאת מחניה ברוורס באיטיות, בעת ליטוף עדין על הגז, האורות נחלשו והרכב כאילו רוצה להיכבות (הרכב לא נכבה ויצאתי מהחניה). אחרי שיצאתי מהחניה ושילבתי ל-D, לא היה שום בעיה לאחר מכן.

 

מה יכול להיות הבעיה?

יכול להיות שהמצבר ישן ועושה את הבעיות האלה?

 

תודה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תודה מאור, בסוף ניגשתי למוסך ולאחר בדיקה יסודית וויזואלית ומחשב, התגלתה נזילת שמן שטיפטף על האלטרנטור.

טיפלו בנזילה, החליפו אלטרנטור והבעיה נפתרה.

 

עכשיו אני רוצה להשלים קליפסים חסרים בגריל הקדמי.

ניסיתי לעשות כול מיני צירופי מילים באיביי בסגנון TERIOS CLIPS, ולא העלה שום תוצאה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יש לי בעיה בזמן נסיעה.

כשאני מתחיל נסיעה עם קצת גז, שומעים תקתוקים.

ברגע שאני ממשיך ללחוץ יותר על הגז, התקתוקים גם מתגברים (לא ברעש אלא בקצב של התקתוקים).

התקתוקים מופיעים כול עוד אני לוחץ על הגז.

ברגע שאני עוזב את דוושת הדלק, התקתוקים פוסקים.

 

מה יכול להיות הבעיה הגורמת לזה?

 

*ברכב יש שרשרת ולא רצועת טיימינג (אם הכיוון הוא לשם).

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...