Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שוב תודה על התגובות !

לקחתי לתשומת ליבי את ההערות על האלפא , לפי מה שאתה אומר כדאי לי להתחיל להזיז עניינים עם הפוקוס - נתקשר מחר נראה מה מצבה . לגבי מחיר , הרכב של חבר שלך נמכר ביותר מ 12% מתחת למחירון , יש סיבה מיוחדת?

 

בן,לגבי האיביזה אני מסכים לגמרי לגבי המנוע,מעניין אם האקובוסט תצטרך גם שדרוג קל או לא .

 

אגב, מה המחיר של פיאסטה ST ? בשביל רכב כזה אשמח להתגמש בתקציב

עריכה אחרונה על ידי Attos
פורסם

פיאסטה ST לא תכנס לך לתקציב, אפילו לא קרוב. הייתי הולך על הפוקוס אקו בוסט בלי לחשוב פעמיים. שום וואגית שציינת לא מתנהגת כמוהה, וכח גם לא חסר שם.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

הרכב של חבר שלי היה בליסינג ויד שניה מסתבר. הוא היה שייך למנהל סטרטאפ שקנה אותו מחברת הליסינג בסוף התקופה (כלומר היה ברשותו מ0 קילומטר).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם (נערך)

התמזל מזלו !

מקווה שלא יהיו לי הפתעות מיותרות עם הדגם מהטרייד אין.

יש לי אפשרות למכור את האופנוע ולקבל עוד בוסט נחמד לתקציב רק במידה ויש רכב שנותן בראש בקטגוריה , רכבים כדוגמת ה208 GTI והאופל קורסה OPC שוות את זה?

לפי איך שזה נראה,האקו-בוסט נותנת תמורה טובה למחיר הנוכחי , שווה בדיקה אין ספק.

עריכה אחרונה על ידי Attos
פורסם

עדכון :

לצערי האקו-בוסט מהלוח נמכרה,מה שמשאיר אותי עם 2 אופציות,להסתדר עם התקציב הנוכחי או למכור את האופנוע

בתקציב הנוכחי נראה שהדבר שנותן את התמורה הטובה ביותר היא האיביזה (FR) כנראה.

במידה ואני מוכר את האופנוע ומותח את התקציב לאזור 100+- (תלוי עד כמה הרכב באמת שווה את זה) האופציות המעניינות שאני רואה הן איביזה קופרה \ אופל OPC \ לאון FR או קופרה (שנים יותר ישנות)

אשמח לחוות דעת מהמקצוענים בפורום

תודה מראש

פורסם

אני הייתי נשאר בתקציב המקורי והולך על לאון 1.8, שנת 2012 נכנסת יפה ויש היצע. עם שדרוג תוכנה תיתן לך ביצועים מאד מספקים (חפש אחת משופרת כבר).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם (נערך)

האקובוסט נמכרה באזור ה65K , איזה פספוס.

אני אריץ חיפוש על הלאון בלוחות, לא יהיה קל למצוא אחת שמורה זה בטוח

 

עריכה :

ההבדלים במחיר של הלאון 1.8 ל2.0 FR לא כאלה משמעותיים , יש הבדל של כ-30 כ"ס ביניהם.

משהו שכדאי לשקול?

עריכה אחרונה על ידי Attos
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

סחטיין על הזיכרון ידידי !

הלכתי וראיתי את הפוקוס אקובוסט היא לא נראית אוטו "לצעירים" לטעמי אז כנראה ארד ממנה.

הלאון 1.8 בגירסא ידנית נמכרת רק בצורה הישנה שהיא דומה למיני ואן.

כנראה אשאר עם האופנוע לבנתיים בשביל האדרנלין עד שאמצע משהו שגורם לגרגר מבפנים, אולי OPC או 208GTI זה כמובן בתנאי שאמכור את האופנוע

×
×
  • תוכן חדש...