Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, החלפנו מנוע לרכב מזדה MPV שנת 2000 במנוע משופץ במוסך מורשה של מזדה, שילמנו 10,500 ש"ח, וכשיצאנו מהמוסך הרכב התחמם, נתקע ... הוחלף שוב מנוע, ושוב הרכב ממשיך להתחמם ולאבד מים. בדקו רדיאטור וטרמוסטט וכו', נשלחנו לטיפול במוסך המרכזי של מזדה וטופלנו, ושוב חזרנו עם איבוד מים, ועכשיו זה משהו בפלאנג', משהו כזה, וצריך לשלם (מצחיק שעוד צריך לשלם..!!) 1,800 ש"ח, כמעט מה שהפסדתי שעות וימי עבודה ללכת ולבוא חצאי ימים להפסיד עבודה ...

השאלה שלי, כשמחליפים מנוע ושמים סכום כל כך גבוה, לא אמורים לקבל רכב שנוסע מצויין?! לא מטפלים במה שגרם למנוע הראשון ללכת? שכנראה זה היה המים?

עם מי אפשר לדבר? זה ממש מתסכל, כל הרכב לא שווה כל כך הרבה כסף, ובגלל שאין לנו סכום של כסף לקנות רכב חדש אז נכנסו לסיפור הזה.

בקיצור, מה מקבלים עבור החלפת מנוע? זה בסדר מה שקורה כאן?

תודה

פורסם

[h=2]"החלפתי מנוע והרכב נכנס ויוצא מהמוסך"[/h]

זו הכותרת הכי חזקה שיצא לי לראות בפורום :-o

 

האם הבעיות האלה היו לפני החלפת המנוע?

 

באופן כללי אני חייב לומר שרוב המוסכים בארץ מטפלים במכוניות כמו שתינוק משחק בקקה,ואת זה אני אומר מנסיון אישי.

 

quote_icon.png shugiflex כתב: viewpost-left.png

המקום בו הרכב ניזוק הכי הרבה הוא במוסך.

English cake

פורסם

חוצפה ממש

תתעקש על שלך ,נשמע מוסך חאפר שלא יודע מימינו ומשמאלו..

בכל מקרה הפלאנצ' המדובר ידוע כרגיש בmpv היישנות.. עלותו כמה מאות בודדות לחדש ,אז כך שגם המחיר שנתנו לך מופקע!

בהצלחה חבר

רמי

פורסם

אם החליפו לך את המנוע במנוע אחר אז כנראה שהמנוע החדש הוא זה שהגיע עם הפלאנצ׳ הדפוק, תדרוש שיפרקו את הפלאנצ׳ מהמנוע המקורי הישן שלך ושירכיבו אותו כי הדפוק הוא משלהם

×
×
  • תוכן חדש...