Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע קניתי GOLF 2002 1.6

רציתי לשאול כמה שאלות בקשר למערכת הקירור , יש לי ברכב שמן מנוע ומים אין לי ואני חושב שצריך למלא .

 

 

1)כתוב לי בספר רכב "את מערכת הקירור יש למלא בתערובות של מים ולפחות 40% של תוסף נוזל הקירור"

מה זה אומר ש60% אחוז אני צריך למלא במים מינרליים ? לא נשמע לי הגיוני .

2)יש לי כבר מים אדומים במיכל אני אמור לנקז אותם החוצה או שאפשר לקנות ולהוסיף עליהם את המים החדשים?

לא יקרה כלום אם אני יוסיף עליהם מים ? אני יודע בשמני מנוע חייב קודם לרוקן את השמן כי נוצר ערבוב והמנוע יכול להיהרס במשך הזמן .

3) איך החברה אנטי-פרייז במים אדומים ? ראיתי שבקבוק עולה 100 שקל ..

פורסם

לא אדומים לא ורודים ולא ברונזה עם נצנצים.

אתה צריך נוזל קירור שעומד בתקן G12, שאל בחנות החלפים הקרובה לביתך.

יום טוב גם לך

פורסם
השבוע קניתי GOLF 2002 1.6

רציתי לשאול כמה שאלות בקשר למערכת הקירור , יש לי ברכב שמן מנוע ומים אין לי ואני חושב שצריך למלא .

 

תתחדש.

 

1)כתוב לי בספר רכב "את מערכת הקירור יש למלא בתערובות של מים ולפחות 40% של תוסף נוזל הקירור"

מה זה אומר ש60% אחוז אני צריך למלא במים מינרליים ? לא נשמע לי הגיוני .

הגיוני מאוד. יש נוזלי קירור שמגיעים מרוכזים וצריך לדלל במים ויש כאלו שמגיעים כבר מדוללים ומוכנים לשימוש.

מדללים במים מזוקקים בכל מקרה ולא במינרליים. יתקנו המומחים אם אני טועה.

 

2)יש לי כבר מים אדומים במיכל אני אמור לנקז אותם החוצה או שאפשר לקנות ולהוסיף עליהם את המים החדשים?

באופן כללי מותר להוסיף. השאלה היא איזה נוזל קירור יש בפנים? איזה שנה הרכב? מתי הוחלף נוזל קירור? יש היסטוריית טיפולים?

 

לא יקרה כלום אם אני יוסיף עליהם מים ? אני יודע בשמני מנוע חייב קודם לרוקן את השמן כי נוצר ערבוב והמנוע יכול להיהרס במשך הזמן .

 

3) איך החברה אנטי-פרייז במים אדומים ? ראיתי שבקבוק עולה 100 שקל ..

מומלץ בחום להשתמש בנוזל קירור לפי התקן, כפי שיגאל ציין. תחסוך עכשיו על נוזל איכותי ואתה עלול לשלם הרבה יותר בעתיד על תיקונים.

 

.....

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

כמו שציין ניקו, ישנם נוזלי קירור שמגיעים כתרכיז ודורשים דילול במים (מזוקקים או לא זה ויכוח ארוך... בוא נתפשר על מים מבריטה)

וישנם נוזלים שמגיעים מדוללים ומוכנים לשימוש.

הנה דוגמא לשני נוזלים שונים שמתאימים לתקן שהרכב שלך צריך:

תרכיז של חברת FEBI:

http://www.justmotor.co.il/product/%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A8-g12-%D7%91%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D7%A1%D7%92%D7%95%D7%9C

 

מוזל מוכן לשימוש של יורול:

http://www.justmotor.co.il/pl_product~389~66~75.htm

 

 

אל תתפשר על "נוזל אדום", שים נוזל קירור מתאים לתקן היצרן בלבד.

 

 

נ.ב

אבי חלפים, תתחדש על האתר, תענוג. עכשיו קל יותר לתת המלצות

יום טוב גם לך

פורסם

לא g12 אלא g13 מקורי, מגיע כתרכיז אתה מוהל אותו עם מים מזוקקים ביחס של 40:60 לטובת המים

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם
לא g12 אלא g13 מקורי

G13 נכנס לשימוש באמצע שנת 2012. אין שום צורך בנוזל הזה ברכב משנת 2002

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)
כמו שציין ניקו, ישנם נוזלי קירור שמגיעים כתרכיז ודורשים דילול במים (מזוקקים או לא זה ויכוח ארוך... בוא נתפשר על מים מבריטה)

וישנם נוזלים שמגיעים מדוללים ומוכנים לשימוש.

הנה דוגמא לשני נוזלים שונים שמתאימים לתקן שהרכב שלך צריך:

תרכיז של חברת FEBI:

http://www.justmotor.co.il/product/%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A8-g12-%D7%91%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D7%A1%D7%92%D7%95%D7%9C

 

מוזל מוכן לשימוש של יורול:

http://www.justmotor.co.il/pl_product~389~66~75.htm

 

 

אל תתפשר על "נוזל אדום", שים נוזל קירור מתאים לתקן היצרן בלבד.

 

 

נ.ב

אבי חלפים, תתחדש על האתר, תענוג. עכשיו קל יותר לתת המלצות

 

 

 

קודם כל תודה רבה על התשובות המהירות .

שנית כתוב בנוזל שמוכן לשימוש של יורול שהוא G12++ מה זה אומר זה טוב בשביל הרכב שלי או שאני צריך כמו בלינק הראשון ששמת G12 בלבד .

וזה בסדר להוסיף על המים הנוכחים שכבר קיימים לי במיכל ? או שאני צריך לרוקן ?

עריכה אחרונה על ידי אור אמסלם
פורסם

ברכב שלך אין הבדל בין g12 ל g12++ מכיוון שהתקן תואם לאחור.

 

מכיוון שלא ידוע איזה נוזל יש כרגע במערכת, האידיאל הוא לרוקן את המערכת לגמרי, לשטוף אותה עם מים ולמלא נוזל קירור חדש. אם יש לך הסטוריית טיפולים כלשהי ואתה יכול לוודא ששמו שם נוזל שעומד בתקן, אישית אני לא רואה מניעה להוסיף את החסר וזהו..

יום טוב גם לך

פורסם
ברכב שלך אין הבדל בין g12 ל g12++ מכיוון שהתקן תואם לאחור.

 

מכיוון שלא ידוע איזה נוזל יש כרגע במערכת, האידיאל הוא לרוקן את המערכת לגמרי, לשטוף אותה עם מים ולמלא נוזל קירור חדש. אם יש לך הסטוריית טיפולים כלשהי ואתה יכול לוודא ששמו שם נוזל שעומד בתקן, אישית אני לא רואה מניעה להוסיף את החסר וזהו..

 

 

הרכב טופל רק בצ'פיון ויש לי שם מק"ט של הנוזל קירור אפשר לקנות פשוט אותו אחד ולהוסיף תודה רבה אחי עזרת מאוד

פורסם

109 ש"ח לבקבוק בפעם האחרונה שקניתי , 1.5 ליטר עם מהילה 50/50 יתן לך 3 ליטר נוזל קירור.

 

אישית נטשתי את הנוזל הזה , יקר מידי ויש לא פחות טובים בלי עמלת יבואן.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

לי אין צנטרל , ואם לבחור גם אין אז כנראה שהוא ילך לצ'מפיון.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...