Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום רב לכולכם.

אני די מפוחדת, אמש עליתי על אבן די גדולה מלמטה לרכב, ממש היכן שהגיר והקרטר שמן.

על פניו נראה שאין נזק, להלן התמונות, אך בנסיעה יש מין רעש כזה חזק מכיוון הצמיגים.

הרעש הוא כמו רעש של צמיגי משאית, זאת אומרת רעש מהצמיגים או משהו בכיוון.

החלפתי צמיגים חדשים של גודייר, רביעייה, עשיתי כיוון פרונט, אך עדיין יש רעש.

 

הרעש עולה ככל שהמהירות עולה, ובזמן נסיעה כיביתי מנוע, לבדוק אולי הרעש מגיע מהמנוע או מהגיר, והרעש עדיין ממשיך.

 

אמרו לי לבדוק אולי הרעש מהבלמים, אני די מיואשת אנא עזרו לי.3

הרכב הוא ניסאן מיקרה 2014, ידני.

 

 

image.jpg

image.jpg

עריכה אחרונה על ידי Revitalush
פורסם

צריך לבדוק במוסך אבל סביר שהרעש מאחד או כמה ממכלולי המתלה.

בלי לשמוע אי אפשר לדעת בוודאות אבל רעש כמו שאת מתארת, אם הייתי צריך לנחש הייתי אומר שזה מיסב.

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

פורסם

הפגיעה הייתי כפי שנראה בתמונות, רק בגיר ובתושבת שלו.

 

אני מאוד מצטערת על איכות התמונה, והיא יצאה לי עקום.

אני מבקשת ומודה על כל עזרה שהיא.

פורסם

לא יודע אם זה קשור

אבל לי היה רעש לפני כמה ימים מכיוון הצמיג

אחרי חיפוש בגלגלים מצאתי אבן גדולה שהיתה תקועה בחריץ של הצמיג

 

אז אולי.... אפשר לבדוק גם את זה

פורסם

הרעש עולה ככל שהמהירות עולה, ובזמן נסיעה כיביתי מנוע, לבדוק אולי הרעש מגיע מהמנוע או מהגיר, והרעש עדיין ממשיך.

זה דבר שאסור לעשות, ממש מסוכן.

×
×
  • תוכן חדש...